Tja ik mag ni meespelen zeker Ierland zie ik wel zitten om eens te verkennen, en naar SCO wil ik alle dagen wel vertrekken. Na de 3e keer nog altijd ni uit gekeken.
La terre n'est qu'un seul pays et tous les hommes en sont les citoyens.
La terre, cette poignee de poussiere n'est qu'un seul foyer. Qu'il le soit dans l'unité.
Maar Carolineke toch. Een reisje naar Schotland of Ierland zonder jou en Cookie is onbestaande
Het water komt me in de mond als ik aan de "panecakes in the morning denk"!
over reunie gesproken, heb hier net nog de blote konten foto's met koe herbekeken, dat beest heeft wel ne schrik gepakt denk ik
en stoffel met rok (zonder ) op zijne moto
La terre, cette poignee de poussiere n'est qu'un seul foyer. Qu'il le soit dans l'unité.
Zeg maar wanneer we vertrekken, voor de highlandbrothers en sisters, heb hier zojuist den Danny gezien.
Een samenkomst zou misschien ééns niet slecht zijn, wie weet volgend jaar? Noorwegen was eigenlijk ook afgesproken dacht ik?
Daar sè den Harry! Long time no see. Doe de groetjes aan Cindy! En zeker en vast aan de rest van de familie.
Ik zie, als alles goed gaat, nu vrijdag den Danny. Zal er eens een vonkje aansteken! Reünie van 2 jaar geleden of allebei samen?
Harald gaan wij dat varkentje wassen?
Ik denk dat we allen geînteresseerd zijn om er nog eens op uit te trekken. Alleen heeft onze organisator het vreselijk druk tegenwoordig... Ik hoop (egoïst da'k ben) dat 'm gesettled geraakt voor ik in één of andere "home " terecht kom...In elk geval ...ga ik dan toch wel mijn uiterste best doen bij mijne manager om nog eens een marsbevel te krijgen.
Ik zal wat sandwichkes brengen, met een lege maag kan je ni werken !