Garmin-ongekende adressen
Moderator: GVN
-
noppenrijder
Garmin-ongekende adressen
Ben in bezit van Streetpilot III, en heb al meermaals een bepaalde straat niet gevonden bij zoeken op adressen, eerst volledig adres , met verschillende gemeentes en deelgemeentes, en verschillende schrijfwijzen van bewuste straat. Daarna met blanco gemeente en enkel op straat, geen resultaat: adres en straat onbekend. Dus via Promedia en stratenboek ernaar toe, heel frustrerend als je 1200€ uitgaf voor een GPS en je moete behelpen op alternatieve manier na 20 minuten vruchteloos zoeken. Ernaar toe,laat GPS opstaan, en wat blijkt? Bij aankomst ter plaatse is adres en plaats gekend, en geschreven op een wijze waarop ik zeker gezocht had, dus daar kan het niet aan liggen, maar waaraan dan wel? Bij navraag bij de dealer ben ik blijkbaar de eige die daar melding van maakt. Laatst testte iemand een Garmin 2620, en op een testperiode van 3 dagen had hij ook al 2 keer hetzelfde probleem: 2 straten die al zeker 10 j bestaan kent hij niet maar toont hij wel ter plaatse op kaart.
Is dit een minpunt van Garmin waarmee ik moet leven (danvoel ik mij wel opgelicht, want waarvoor koop je een GPS?) of doe ik iets verkeerd?
Is dit een minpunt van Garmin waarmee ik moet leven (danvoel ik mij wel opgelicht, want waarvoor koop je een GPS?) of doe ik iets verkeerd?
Two valve or not two valve, that's tthe question !
(XL 500) - ( K 100 RS) - ( R 850 GS) - '05 R 1200 GS - '91 R 100 GS
(Garmin SP III) - (SP 2610) - Oregon 400T - Forerunner 310 XT - Montana 600
(XL 500) - ( K 100 RS) - ( R 850 GS) - '05 R 1200 GS - '91 R 100 GS
(Garmin SP III) - (SP 2610) - Oregon 400T - Forerunner 310 XT - Montana 600
-
dirk bruijns
- Contacteer:
Dag Werner, blijkbaar gaat het om een adres zoals Chaussée de Bruxelles of Tervuren
Je gaat naar Find, Adres
breng huisnummer in
breng dat in bij straat: bruxelles, je krijgt dan een keuzelijst, kies daaruit Chaussée de Bruxelles.
Voeg eventueel gemeente of stad doe, doe find, en dan OK
Je mag dus geen exacte naam inbrengen maar een sleutelwoord. Het doel daarvan eigenlijk om het je gemakkelijker te maken veel mensen twijfelen bv of Chaussée met één of twee maal een S is, laat staat een straatnaam in het portugees.
Zo ik hoop dat jullie daarmee verder geholpen zijn
Veel succes verder
Philipe
Je gaat naar Find, Adres
breng huisnummer in
breng dat in bij straat: bruxelles, je krijgt dan een keuzelijst, kies daaruit Chaussée de Bruxelles.
Voeg eventueel gemeente of stad doe, doe find, en dan OK
Je mag dus geen exacte naam inbrengen maar een sleutelwoord. Het doel daarvan eigenlijk om het je gemakkelijker te maken veel mensen twijfelen bv of Chaussée met één of twee maal een S is, laat staat een straatnaam in het portugees.
Zo ik hoop dat jullie daarmee verder geholpen zijn
Veel succes verder
Philipe
Re: GPS-route
Zelfde bevinding, enkel de vlaamse benaming wordt aanvaard.werner gs schreef:Heb gisteren eveneens de route trachten te laden naar het verzamelpunt van de openingsrit te Waterloo.Mapsource kende het franse adres niet!
Met Brusselsesteenweg kwam ik er wel!
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)