Zumo op 1150
Moderator: GVN
Zumo op 1150
Ik heb een zumo 550 gekocht en wil die nu installeren op mijn 1150 GS.
Waar haal ik stroom, rechtstreeks op de batterij lijkt mij geen goed idee aangezien de zumo dan niet zou uitvallen als ik het contact afzet.
Waar wordt een GPS normaal geplaatst op een 1150?
Op de smalle verbindingsstaaf tussen de 2 stuurhelften?
Is de houder die Migsel (http://www.migsel.com/store/index.php?a ... roductId=6) verkoopt zijn geld waard?
Waar haal ik stroom, rechtstreeks op de batterij lijkt mij geen goed idee aangezien de zumo dan niet zou uitvallen als ik het contact afzet.
Waar wordt een GPS normaal geplaatst op een 1150?
Op de smalle verbindingsstaaf tussen de 2 stuurhelften?
Is de houder die Migsel (http://www.migsel.com/store/index.php?a ... roductId=6) verkoopt zijn geld waard?
Bernard
R100GS
R1200GS
R100GS
R1200GS
Waarom niet rechtstreeks op een kabel die naar bat. gaat.
Mijne valt ook niet uit als ik contact afzet, is toch geen probleem?
Trouwens als je hem zou aansluiten zoals jij het wil, zou hij starten bij het aanzetten van het contact (opstarten zumo) en bij het starten van de motor zou hij weer eventjes uitgaan en weer moeten herstarten.
In mijn wagen is dit zo.
Het is volgens mij beter dat je hem rechtstreeks op bat aansluit.
J
Mijne valt ook niet uit als ik contact afzet, is toch geen probleem?
Trouwens als je hem zou aansluiten zoals jij het wil, zou hij starten bij het aanzetten van het contact (opstarten zumo) en bij het starten van de motor zou hij weer eventjes uitgaan en weer moeten herstarten.
In mijn wagen is dit zo.
Het is volgens mij beter dat je hem rechtstreeks op bat aansluit.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Sven 12RT
ik heb mijne zumo ook zelf geinstalleerd (op een gsa 1200).
gewoon op de bedrading van het standlicht aangesloten met twee kabelklemmen.
de zumo valt uit als je het contact afzet, is goed want je krijgt de keus binnen de 30sec om te stoppen of om verder te navigeren met de batterij van de zumo zo moet je de batterij van je motor niet leegzuigen.
Greetz cope
gewoon op de bedrading van het standlicht aangesloten met twee kabelklemmen.
de zumo valt uit als je het contact afzet, is goed want je krijgt de keus binnen de 30sec om te stoppen of om verder te navigeren met de batterij van de zumo zo moet je de batterij van je motor niet leegzuigen.
Greetz cope
-
Dirk Pauwels
-
den bakker