zijkoffers voor funduro '98
Moderator: GVN
zijkoffers voor funduro '98
Hallo,
Ik heb een funduro van '98 gekocht en ben er nog maar pas mee beginnen rijden, absolute beginner dus, maar enfin 't valt goed mee.
Er staat een topkoffer op, maar ik zou eigenlijk ook nog zijkoffers willen, liefst 2dehands ( betaalbaar), zijn die gemakkelijk te vinden, en wat moet dat ongeveer kosten? kun je die gemakkelijk zelf monteren? iemand een tip?
alvast bedankt
bart
Ik heb een funduro van '98 gekocht en ben er nog maar pas mee beginnen rijden, absolute beginner dus, maar enfin 't valt goed mee.
Er staat een topkoffer op, maar ik zou eigenlijk ook nog zijkoffers willen, liefst 2dehands ( betaalbaar), zijn die gemakkelijk te vinden, en wat moet dat ongeveer kosten? kun je die gemakkelijk zelf monteren? iemand een tip?
alvast bedankt
bart
hello,
ik heb ooit de grootste koffers van givi +tanktas gevonden op koopjeskrant voor 100€ maar sinds dien heb ik er nergens geen meer zien staan en ZEKER niet voor die prijs want was te goedkoop, ik heb ze immers terug verkocht omdat ze gewoon lomp waren en ja is heel gemakelijk zelf te monteren, ik raad aan dat je de originele van bmw zoekt want deze steken niet zo veel uit
ik heb ooit de grootste koffers van givi +tanktas gevonden op koopjeskrant voor 100€ maar sinds dien heb ik er nergens geen meer zien staan en ZEKER niet voor die prijs want was te goedkoop, ik heb ze immers terug verkocht omdat ze gewoon lomp waren en ja is heel gemakelijk zelf te monteren, ik raad aan dat je de originele van bmw zoekt want deze steken niet zo veel uit
Ik kan Jasper ergens wel begrijpen, want zo ziet dat er dan uit, hé:jasper schreef:ik raad aan dat je de originele van bmw zoekt want deze steken niet zo veel uit

Als je veel wil meenemen is dat wel ideaal natuurlijk.
Ik kocht die koffers bij http://www.louis.de en het zijn de deze .
Voor amper 120 € heb je er dus twee nieuwe.
Je moet er dan nog wel de drager voor kopen, maar die kost je ook maar 79 €
Dus waarom nog 2dehands zoeken
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

'k Denk niet dat je daar aan die prijzen gesteld zult zijn, maar 'k zou zeggen: "Vragen staat vrij" ,hébart funduro schreef:Bedankt, ik dacht dat zulks een stuk duurder was.
ik zal eens prijs vragen bij bmw Mabbe en ook eens bij RAD.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Jo De Paepe
Vorig jaar kocht ik voor 100 euro twee citykoffers en de dragers. Ze zijn niet nieuw en bedoeld als reserve. Ik gebruik ze nl al voor woon werk verkeer en soms een tocht. De originele van BMW zijn erg groot en steken ver uit.
citykoffers en topkoffer en evt een rol geven mij voldoende bagageruimte.
Groet Jan
citykoffers en topkoffer en evt een rol geven mij voldoende bagageruimte.
Groet Jan
Blije heropstapper.