kostelijke eerste onderhoud en dure powercone

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
youyou

kostelijke eerste onderhoud en dure powercone

Bericht door youyou »

Heb mijn eerste onderhoud laten doen (1000 km) bij Faignoy Waterloo.
Kostprijs, 408€.
Heb powercone besteld, aluminium zonder katalysator. Heb de prijs gevraagd omdat ze mij gebeld hebben dat hij binnen is. Hij zei me rond de 400€ zonder btw plus plaatsen. Ik vroeg hoeveel ik ongeveer moest meebrengen, hij antwoordde me 600€. Is dit niet kostelijk voor een alu uitlaat? :roll:
no problemo
Flat Twin Power

Re: kostelijke eerste onderhoud en dure powercone

Bericht door Flat Twin Power »

youyou schreef:Heb mijn eerste onderhoud laten doen (1000 km) bij Faignoy Waterloo.
Kostprijs, 408€.
Heb powercone besteld, aluminium zonder katalysator. Heb de prijs gevraagd omdat ze mij gebeld hebben dat hij binnen is. Hij zei me rond de 400€ zonder btw plus plaatsen. Ik vroeg hoeveel ik ongeveer moest meebrengen, hij antwoordde me 600€. Is dit niet kostelijk voor een alu uitlaat? :roll:
:shock:

Volgens mijn bescheiden mening bent u dik in de zak gezet.
Guidoviv
Contacteer:

Bericht door Guidoviv »

€400 zonder btw=€484,dus €116 betalen voor 15' werk?Zelf rij ik met een K1200R en heb een Leovince demper en heb die zelf geplaatst,is helemaal niet moeilijk.Hier besteld en netjes thuis geleverd
http://www.jdgmotoren.nl/
omdat we met 3 waren hebben we nog xtra korting gekregen,maar hij is zo al goedkoop.
http://www.bikers4bikers.be/ Het forum voor iedere motorrijder.
stropke

Bericht door stropke »

Heb voor mijn eerste onderhoud 108.42€ betaald en voor een powercone inox zwart 425 € btw in en geplaatst

Groeten uit Gent
Stropke ;)
Fun....is not a straight line
Plaats reactie