Als die hier uw toeristisch promotieverslag lezen, moogt ge direct 3 weken op hun kosten terug
Wij gaan volgend jaar ALLEMAAL naar IJsland, jong
Moderator: GVN

tjaNoPa schreef:Ik denk dat hij zijne reservepoot (thuisbrenger)linksvoor kan gebruiken.RUSOR schreef:Zeer mooi.... ik wil al u foto's zeker eens zien met u comentaar![]()
En den deze dacht volgens mij...MMMMMM een lekkere GSA
grts Danny
one-one schreef:Dergelijke verslagen zouden moeten verboden worden op dit forum want na het lezen ervan wil ik onmiddellijk vertrekken, wordt ik depressief als ik naar buiten kijk, heb ik zin een bank te overvallen om onmiddellijk te kunnen vertrekken en krijg ik bijna een hartaanval van deze mooie beelden.......
shit boxer....dit was dus wel delijk een prachtige reportage en een zeer mooie reis.
ik ga nu even een kalmeerpilletje nemen
Oneshark schreef:one-one schreef:Dergelijke verslagen zouden moeten verboden worden op dit forum want na het lezen ervan wil ik onmiddellijk vertrekken, wordt ik depressief als ik naar buiten kijk, heb ik zin een bank te overvallen om onmiddellijk te kunnen vertrekken en krijg ik bijna een hartaanval van deze mooie beelden.......
shit boxer....dit was dus wel delijk een prachtige reportage en een zeer mooie reis.
ik ga nu even een kalmeerpilletje nemen![]()
![]()
(?)

Geert Hp2Adv en xtz660 in wordingaan hunne website te zien zou je rap uitgepraat zijnluc boxer schreef:Staat in het clubjournaal dat IJsland nu ook een BMW motorclub heeft.
De club is in juli 2007 opgericht, een maandna mijn verblijf daar.
Op hun site staat 14 juni, dan was ik er nog.![]()
Ik moet daar toch een goede indruk hebben achter gelaten.![]()
![]()
http://www.bmwhjol.is/?c=webpage&id=1&l ... n=linkstop