Even voorstellen...
Moderator: GVN
even voorstellen
Wim
woon in Gent
rij al meer dan 2 jaar met een K1200R
heb daar behalve wat kleine kinderziektes nog geen grote problemen mee gehad zoals andere forumleden hier beschrijven.
Teller staat op 25000 km
ziezo hiermee is mijn account op het forum weer veilig gesteld
CyA
k12r
woon in Gent
rij al meer dan 2 jaar met een K1200R
heb daar behalve wat kleine kinderziektes nog geen grote problemen mee gehad zoals andere forumleden hier beschrijven.
Teller staat op 25000 km
ziezo hiermee is mijn account op het forum weer veilig gesteld
CyA
k12r
robby
van'81
in den beginne nx250(was nie veel met 25Kw)
direct opgevolgt door KMX200(omdat 19.6Kw .4Kw te weinig was om praktijk af te leggen..)
dan enkele jaren GS1100
vorig jaar GS1150
en nu 1150Rockster
hobbys:alles wat op naft werkt(otto, moto,pocket(10Pk op 6.5inch wielekes is toch spannend), scouting,beetje rond gluren opt forum..
k zou zegge keep up the good work, heel interessant forum, en ook wel nen hoop interessante figuren..

van'81
in den beginne nx250(was nie veel met 25Kw)
direct opgevolgt door KMX200(omdat 19.6Kw .4Kw te weinig was om praktijk af te leggen..)
dan enkele jaren GS1100
vorig jaar GS1150
en nu 1150Rockster
hobbys:alles wat op naft werkt(otto, moto,pocket(10Pk op 6.5inch wielekes is toch spannend), scouting,beetje rond gluren opt forum..
k zou zegge keep up the good work, heel interessant forum, en ook wel nen hoop interessante figuren..
Hoi,
'k Ben Stefaan, 43 jaar en woon te Rekkem.
Ondertussen rijd ik bijna 4 jaar met de motorfiets.
Eerst een witte K75RT/P, en nu sinds twee jaar met een knappe tweedehandse silver R1150RT. In die twee jaar heb ik hem 24000 extra kilometers gegeven.
Hobby's: mijn motorfiets, mijn auto's en zwemmen.
Groetjes,
Stelo (ofte Stefaan)
'k Ben Stefaan, 43 jaar en woon te Rekkem.
Ondertussen rijd ik bijna 4 jaar met de motorfiets.
Eerst een witte K75RT/P, en nu sinds twee jaar met een knappe tweedehandse silver R1150RT. In die twee jaar heb ik hem 24000 extra kilometers gegeven.
Hobby's: mijn motorfiets, mijn auto's en zwemmen.
Groetjes,
Stelo (ofte Stefaan)
R1200RT
Mij toch nog maar eens voorstellen.....
Beste allemaal,
Mijn naam is Marc (xam in een vroeger leven op dit forum) en ik ben 41 jaar.
Ik ben recent overgeschakeld van mijn trouwe boxer (r1150rt) naar een knalgele F800S.....over midlife gesproken......tssss.
Na 10 maanden F 800 S-sen ben ik volledig verkocht ..... een heerlijk gooi en smijt machientje. Laatste rit in de Eifel heb ik er pas deftig mee leren rijden... toch even wennen die 'clipons'...
Bedankt aan het forum-team om mij even wakker te schudden!!
Groetjes en veel veilig rijplezier aan allen!
Marc
Mijn naam is Marc (xam in een vroeger leven op dit forum) en ik ben 41 jaar.
Ik ben recent overgeschakeld van mijn trouwe boxer (r1150rt) naar een knalgele F800S.....over midlife gesproken......tssss.
Na 10 maanden F 800 S-sen ben ik volledig verkocht ..... een heerlijk gooi en smijt machientje. Laatste rit in de Eifel heb ik er pas deftig mee leren rijden... toch even wennen die 'clipons'...
Bedankt aan het forum-team om mij even wakker te schudden!!
Groetjes en veel veilig rijplezier aan allen!
Marc
"working is for those who cannot sail......"
ook eens voorstellen
hey iedereen,
ik ben robby woonachtig in meulebeke (ja waar ligt dadde) in de vlaanders dus. Ik rij momenteel met een R1200GS en vind het een prachtmasjien. Voordien reed ik met een K1100LT en een R1100RS.
Ben al een tijdje hier op het forum
nog veel rijplezier
robby
ik ben robby woonachtig in meulebeke (ja waar ligt dadde) in de vlaanders dus. Ik rij momenteel met een R1200GS en vind het een prachtmasjien. Voordien reed ik met een K1100LT en een R1100RS.
Ben al een tijdje hier op het forum
nog veel rijplezier
robby
R1100RS - K1100LT - R1200GS - Lid BMWclub
-
Kris en Els
Re: Even voorstellen...
Me ook even voorstellen, Kris 36 jaar,Vorige motor was 1150 rt,nu voorlopig door omstandigheden een kawasaki gtr 1000;ook ne redelijke goe machien.Maar mijn volgende word terug een bmw, liefst een LTJüRgen schreef:Op aangeven van enkele forumleden openen wij hierbij een draadje om zichzelf voor te stellen als nieuw forum-deelnemer.
Maak je dus bekend, welke motor je bezit of van plan bent aan te schaffen, probeer het tot een voorstelling te beperken en daarna even de eventuele vragen te stellen in de daarvoor voorziene fora.
Veel p
lezier
Ben een levensgenieter
Effe ook mededelen
Idd, ik, Frank S - 43 jr, ben zoals zovélen, 'slapend' Forumlid, niettegenstaande ik hier al véél opgestoken heb in allerlei items.
Ik woon in Denderleeuw en rij dagelijks, winters en zomers, Woon-Werkverkeer naar Brussel. Momenteel rij ik met een K1100LT SE '95 (92.000 échte km) rond daar mijn R1150RT '01 (54.000 échte km) fiscaal afgeschreven is nu. Voordien reed ik met K100LT '88 (52.000 échte km) maar wegens ongeval in December '06 wordt deze kompleet gerestaureerd, dus ja, ik bezit momenteel 3 BMWeetjes
.
Voilà, bij deze,
groetjes,
Frank
.
Ik woon in Denderleeuw en rij dagelijks, winters en zomers, Woon-Werkverkeer naar Brussel. Momenteel rij ik met een K1100LT SE '95 (92.000 échte km) rond daar mijn R1150RT '01 (54.000 échte km) fiscaal afgeschreven is nu. Voordien reed ik met K100LT '88 (52.000 échte km) maar wegens ongeval in December '06 wordt deze kompleet gerestaureerd, dus ja, ik bezit momenteel 3 BMWeetjes
Voilà, bij deze,
groetjes,
Frank
-
maarten van grinsven
Re: Even voorstellen...
Hallo,
ik ben Maarten van Grinsven uit Veghel Holland (bij Eindhoven)
Ik ben in het bezit van een BMW K 1200 LT en ben er byzonder gelukkig mee. Dit weekend naar Luxemburg (Boulaide) om mijn schoon ouders te bezoeken op de camping.
Voorheen had ik een Burgman 650. Ook erg leuk.
Ben 45 jaar en ben getrouwd met Marja en heb drie kinderen die alledrie graag meerijden. mijn vrouw natuurlijk ook.
Groeten en tot gauw Maarten
ik ben Maarten van Grinsven uit Veghel Holland (bij Eindhoven)
Ik ben in het bezit van een BMW K 1200 LT en ben er byzonder gelukkig mee. Dit weekend naar Luxemburg (Boulaide) om mijn schoon ouders te bezoeken op de camping.
Voorheen had ik een Burgman 650. Ook erg leuk.
Ben 45 jaar en ben getrouwd met Marja en heb drie kinderen die alledrie graag meerijden. mijn vrouw natuurlijk ook.
Groeten en tot gauw Maarten
Re: schrapping account
Ik zal dan ook maar dag zeggen vooraleer ik mijne curieze neus niet meer in de forumzaken mag steken. Dus:advic schreef:ondanks tegenbericht, toch maar even posten om account van schrapping te vrijwaren
Yoo, de manne
Merci da'k hier mag lezen
-
Kilometervreter(s)
1st x
Hallo,
Voor het eerst ervaring met het forum.
Motorrijder sinds1984(nooit gestopt)altijd met japanse motor gereden. HONDA om het niet te noemen ZEER TEVREDEN op alle gebied,fiabiliteit,garantie,dienst na verkoop enz(rijd nog met de honda VFR800).
Vroeger met gold wing van 1978 op vakantie geweest italie griekenland crèta tukijje2x en marokko +-90 000km gereden.
Dan fammilie uitbreiding en dus een pauze op vlak van motorvakantie natuurlijk.
Dan aanschaff van 1'st vfr 94 2'd vfr 98en 3'd vfr.
Nu zoveel jaren verder heb ik er eentje bij 1150 rt,u raad het al,een toermotor om te rijzen.
Ondertussen heb ik al 2jaar mijn rt en zijn we naar siciliê en andallouciâ geweest.
Waarom dus een bmer?
Het imago...,mischien???maar zeker uit nieuwschierigheid,en om eens een europeezer te testen?
Zo wat brengt de toekomst mee? i d'ont no.

Voor het eerst ervaring met het forum.
Motorrijder sinds1984(nooit gestopt)altijd met japanse motor gereden. HONDA om het niet te noemen ZEER TEVREDEN op alle gebied,fiabiliteit,garantie,dienst na verkoop enz(rijd nog met de honda VFR800).
Vroeger met gold wing van 1978 op vakantie geweest italie griekenland crèta tukijje2x en marokko +-90 000km gereden.
Dan fammilie uitbreiding en dus een pauze op vlak van motorvakantie natuurlijk.
Dan aanschaff van 1'st vfr 94 2'd vfr 98en 3'd vfr.
Nu zoveel jaren verder heb ik er eentje bij 1150 rt,u raad het al,een toermotor om te rijzen.
Ondertussen heb ik al 2jaar mijn rt en zijn we naar siciliê en andallouciâ geweest.
Waarom dus een bmer?
Het imago...,mischien???maar zeker uit nieuwschierigheid,en om eens een europeezer te testen?
Zo wat brengt de toekomst mee? i d'ont no.
comeback and stay
-
Jolly Jumpy
Niet zo nieuw maar nog niet voorgesteld
Ik kreeg vandaag een berichtje dat ik best nog eens op het forum kon inloggen om mijn account niet te verliezen.
Bij deze dan, ik had mij toch nog niet officieel voorgesteld.
Mijn naam is Wim (Overmere) en sinds november 2006 ben ik
de eigenaar van een 1200 GS. Tot op heden vind ik het een fantastische
motor, helaas ontbreekt het mij een beetje aan tijd om regelmatig
te rijden.
Enkele maanden geleden volgde ik regelmatig het forum en heb er
reeds nuttige informatie gekregen en gelezen, ook al goed gelachen
trouwens.
De langste trips die ik tot nu gedaan heb was een ritje naar Normandië
volgend weekend volgt een ritje naar de Eifel, joepie!
Groeten.
Bij deze dan, ik had mij toch nog niet officieel voorgesteld.
Mijn naam is Wim (Overmere) en sinds november 2006 ben ik
de eigenaar van een 1200 GS. Tot op heden vind ik het een fantastische
motor, helaas ontbreekt het mij een beetje aan tijd om regelmatig
te rijden.
Enkele maanden geleden volgde ik regelmatig het forum en heb er
reeds nuttige informatie gekregen en gelezen, ook al goed gelachen
trouwens.
De langste trips die ik tot nu gedaan heb was een ritje naar Normandië
volgend weekend volgt een ritje naar de Eifel, joepie!
Groeten.
even voorstellen
ik ben dany en wonend in brugge
ik ben 43 jaar en sinds mei trotse bezitter van een bmw k1100 lt met 100000 km op de klok
ik surf dikwijls op de site rond
ik vind het een toffe site
allé nog de groeten allemaal
ik ben 43 jaar en sinds mei trotse bezitter van een bmw k1100 lt met 100000 km op de klok
ik surf dikwijls op de site rond
ik vind het een toffe site
allé nog de groeten allemaal
even voorstellen
Ik ben de zoon van de oude pam, vandaar dat ik de jonge pam ben. Ik ben alweer 51 lentes jong en daarvan heb ik er 31 jaar van op een bike gezeten. Bijna allemaal Jappen, maar nu ben ik verstandiger geworden en heb een heuse R80RT aangeschaft die helemaal opgeknapt moet worden. Dus het echte rijden op een boxer kan nog wel even duren.
Ik hoop, ondanks dat ik in Nederlander ben, dat ik nu ook mag blijven op deze site want die is helemaal te gek met al die Belgische motorvrienden.
O ja, ik heb een lieve vrouw en twee 'grote' dochters en ben werkzaan in de IT
Ik hoop, ondanks dat ik in Nederlander ben, dat ik nu ook mag blijven op deze site want die is helemaal te gek met al die Belgische motorvrienden.
O ja, ik heb een lieve vrouw en twee 'grote' dochters en ben werkzaan in de IT
voorstelling
Hallo,
Ik ben Guido Van hoeymissen, woon te Weert (Bornem), werkzaam als personeelsdirecteur bij Staples.
Heb 15 jaar met een R80GS gereden, sinds vorig met R1150GSA, demo van BMW Belgium, gekocht bij Motorhuis Hasselt.
Vertrek eind deze maand Corsica.
Proficiat met jullie uitstekend forum
Groeten
Ik ben Guido Van hoeymissen, woon te Weert (Bornem), werkzaam als personeelsdirecteur bij Staples.
Heb 15 jaar met een R80GS gereden, sinds vorig met R1150GSA, demo van BMW Belgium, gekocht bij Motorhuis Hasselt.
Vertrek eind deze maand Corsica.
Proficiat met jullie uitstekend forum
Groeten
-
GSrijder
- Contacteer:
ikke zen Rony, woonplaats: Deiremonne ( es doar waar da peirt om de 10 jaar es buitekomt )
Ik rij nog geen BMW, pas in 2008. Ondertussen al een 10 tal jaar aktief rijder. Achtereenvolgens: Yamaha Thundercat, Yamaha Diversion 900, Honda CBR 600 en huidig Honda VFR 800.
In 2008: GSA
Voila en als ge mijn vrouw haar maten ook moet weten: 90D, 1.68m, 58kg. Da wast zekers hé.
Ik rij nog geen BMW, pas in 2008. Ondertussen al een 10 tal jaar aktief rijder. Achtereenvolgens: Yamaha Thundercat, Yamaha Diversion 900, Honda CBR 600 en huidig Honda VFR 800.
In 2008: GSA
Voila en als ge mijn vrouw haar maten ook moet weten: 90D, 1.68m, 58kg. Da wast zekers hé.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
-
de herdergs
even voorstellen
Ik ben een trouwe lezer van dit forum en kreeg een berichtje van de beheerder om mij voor te stellen.
Ik was in de veronderstelling dat ik mij al had voorgesteld maar dit was wellicht onder een andere nickname. Ik ben Anton en ben 43 jaar oud. Ik rij al sinds 1992 op een GS. Verder ben ik altijd beroepsmatig met een RT op pad geweest. Sinds 1998 geef ik voortgezette motorrijopleidingen, eerst als instructeur bij de NVVM en nu voor mij zelf.
Anton
Ik was in de veronderstelling dat ik mij al had voorgesteld maar dit was wellicht onder een andere nickname. Ik ben Anton en ben 43 jaar oud. Ik rij al sinds 1992 op een GS. Verder ben ik altijd beroepsmatig met een RT op pad geweest. Sinds 1998 geef ik voortgezette motorrijopleidingen, eerst als instructeur bij de NVVM en nu voor mij zelf.
Anton
Eens een GS altijd een GS. Van R80GS, R1100GS en F650GS naar R1200GS en F650GS Dakar.
Absoluut, want alhoewel even vervelend, is het toch ook wel leuk om te zien dat al die "stille" motards onze "flauwekul" en "goede raad" willen blijven volgen en lezen. Daarom ook van mij een welgemeende .... aan alle "voorstellers":

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Dag allemaal,
Al wel ff bezig op't forum en al eens voorgesteld, maar blijkbaar nog niet in deze topic. Deze is toch "officieel" hé...?
Ben Peter (Pé) uit Meerhout (Mèrret) en momenteel 43 jaar.
Vorige moto's: Suzuki GS500E, R65RT, R1100RT.
Huidige moto: R1200RT (sedert eind augustus 2006).
Volgende moto: hoogst waarschijnlijk terug ne Beierse Boxer...
Rij ongeacht het weer quasi dagdagelijks (woon/werk) en als't ff kan nog wa toerrekes in't weekend. (10.000 à 13.000 km/jaar)
Grootste passies: motortoeren, PC's/netwerken/Linux, klussen, mensen helpen...
Negatieve eigenschap: kan geen "nee" zeggen
Hopelijk mag dit forum nog hééééééééééééééél lang bestaan.
Heb hier al veel info op gevonden en als ik mijn ervaringen ook kan delen, zal ik da heus nie laten.
Vriendelijke groeten en hou het veilig,
Pé
Al wel ff bezig op't forum en al eens voorgesteld, maar blijkbaar nog niet in deze topic. Deze is toch "officieel" hé...?
Ben Peter (Pé) uit Meerhout (Mèrret) en momenteel 43 jaar.
Vorige moto's: Suzuki GS500E, R65RT, R1100RT.
Huidige moto: R1200RT (sedert eind augustus 2006).
Volgende moto: hoogst waarschijnlijk terug ne Beierse Boxer...
Rij ongeacht het weer quasi dagdagelijks (woon/werk) en als't ff kan nog wa toerrekes in't weekend. (10.000 à 13.000 km/jaar)
Grootste passies: motortoeren, PC's/netwerken/Linux, klussen, mensen helpen...
Negatieve eigenschap: kan geen "nee" zeggen
Hopelijk mag dit forum nog hééééééééééééééél lang bestaan.
Heb hier al veel info op gevonden en als ik mijn ervaringen ook kan delen, zal ik da heus nie laten.
Vriendelijke groeten en hou het veilig,
Pé
Suzuki GS500E
R65RT - R1100RT - R1200RT - R1200RT/LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
R65RT - R1100RT - R1200RT - R1200RT/LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen