Even voorstellen...
Moderator: GVN
- 
				marcelvancolen
Voorstelling om schrapping te vermijden
Goede morgen, ik ben Marcel Van Colen, woonachtig te Wielsbeke, ben 56jaar en rijd met R1200GS en graag ook nog eens met de K75RT.
Blijkbaar is een antwoord op een topic niet doorgekomen en heb ik dus 0 berichten/reacties. Ik beloof beter mijn best te doen!

Blijkbaar is een antwoord op een topic niet doorgekomen en heb ik dus 0 berichten/reacties. Ik beloof beter mijn best te doen!
Marcel Van Colen

Hallo,
Ik rij een GS sinds april 2003, ben 56 jaar jong, woon in de mooie stad achter de duinen
Ik hoop nog lang met mijn GS te kunnen motorrijden.
Enkelen ben ik tegen gekomen op het Paastreffen in Nederland en het kampeer weekend in Luxemburg.
vriendelijke groeten uit den Haag,
Leonard

Ik rij een GS sinds april 2003, ben 56 jaar jong, woon in de mooie stad achter de duinen

Ik hoop nog lang met mijn GS te kunnen motorrijden.
Enkelen ben ik tegen gekomen op het Paastreffen in Nederland en het kampeer weekend in Luxemburg.
vriendelijke groeten uit den Haag,
Leonard
R1150GS-2003/XBR500-1988

Voorstelling
Dag,
Ronny is de naam. Ben 58 jaar. Woon in Nieuwpoort. Rij sedert september met een R1200RT.

Ronny is de naam. Ben 58 jaar. Woon in Nieuwpoort. Rij sedert september met een R1200RT.
- 
				LuCopain
even voorstellen
mijn naam is kim 
ik woon in veerle - laakdal
mijn moto is een r1150r van 2003
mijn hobby's zijn voor de rest fietsen en voetballen
ben 28 jaar
grts

ik woon in veerle - laakdal
mijn moto is een r1150r van 2003
mijn hobby's zijn voor de rest fietsen en voetballen
ben 28 jaar
grts
- 
				Kris Maelbrancke
Even voorstellen
Dag iedereen,
Ik ben Kris, 43 jaar en woonachtig in Wevelgem.
Rij al een 6-tal jaar een met BMW motor.
Eerst een 1100RT maar na een schuiver rijd ik nu met een 1150RT.
  rijd ik nu met een 1150RT.
Heb niet veel ervaring met forums maar wat niet is, kan komen.
Groeten
Kris

Ik ben Kris, 43 jaar en woonachtig in Wevelgem.
Rij al een 6-tal jaar een met BMW motor.
Eerst een 1100RT maar na een schuiver
 rijd ik nu met een 1150RT.
  rijd ik nu met een 1150RT.Heb niet veel ervaring met forums maar wat niet is, kan komen.
Groeten
Kris
- 
				Frank Wathion
- Contacteer:
Even voorstellen
Hoi, 
Ik ben Frank 28 jaar oud en de trotse bezitter van mijn eerst R1100RT. En na men eerste rit meteen zot van de BMW motoren daarom ook al een r600s gekocht met wat werk aan(alle tips zijn welkom). Ik heb nog geen jaar rijervaring maar toch op de drie maanden dat ik men rijbewijs heb 4800 kmtjes bijeen gereden. Daar zullen er mits het weer het toelaat dit jaar nog ettelijke bijkomen.
Grtz,
Frank Wathion

Ik ben Frank 28 jaar oud en de trotse bezitter van mijn eerst R1100RT. En na men eerste rit meteen zot van de BMW motoren daarom ook al een r600s gekocht met wat werk aan(alle tips zijn welkom). Ik heb nog geen jaar rijervaring maar toch op de drie maanden dat ik men rijbewijs heb 4800 kmtjes bijeen gereden. Daar zullen er mits het weer het toelaat dit jaar nog ettelijke bijkomen.
Grtz,
Frank Wathion
- 
				hejvesheeter
M'n eigen effekes veurstelle
Hoi collega motards,
ikke z'n den W. Ikke hem ne dikke moto, jawel ne GS1150 Adventure.
Ikke zen hiel content, en 'k zuuk nog vele kilometerkes te bolle en plezier te beleven.
CU all on the roads,
W.

ikke z'n den W. Ikke hem ne dikke moto, jawel ne GS1150 Adventure.
Ikke zen hiel content, en 'k zuuk nog vele kilometerkes te bolle en plezier te beleven.
CU all on the roads,
W.
- 
				bm.r1150r.w
- Contacteer:
account
yo de mannen roadsterrrrennn maarr!
account van schrapping vrijwaren
mvg

account van schrapping vrijwaren
mvg
- 
				de herdergs
Het is allemaal niet zo erg.
Heb ondertussen een tweede mail ontvangen, waarin staat dat iedereen dit gekregen heeft ook de forumverslaafden.
Moet eirg zijn voor die mannen, eerst ambras met hun vrouw omdat ze alle dagen op het forum zitten ipv op wat anders, en dan nog een mail in hun box om te zeggen dat ze zullen geschrapt worden omdat ze niet posten. .... en de fels drank is ook al leeg. 

J

Heb ondertussen een tweede mail ontvangen, waarin staat dat iedereen dit gekregen heeft ook de forumverslaafden.
Moet eirg zijn voor die mannen, eerst ambras met hun vrouw omdat ze alle dagen op het forum zitten ipv op wat anders, en dan nog een mail in hun box om te zeggen dat ze zullen geschrapt worden omdat ze niet posten. .... en de fels drank is ook al leeg.

J
BMW struck me right into the heart !!
Beste Beemers,
Graag wil ik mezelf op het forum even voorstellen.
Hoi...
Ik ben er net 27 en ik rij van de dag dat ik 23 ben met de moto. Ik ben een doorrijder qua woon-werkverkeer, maar af en toe staat een stevige tocht met vrienden op het programma.
Motohistoriek :
Yamaha FJ 1200
Suzuki GSX 750 F
Toen ik een tijdje geleden met enkele vrienden van het werk een tochtje maakte zat daar een r1150gs bij. Ik aan het praten geraakt met mijn collega die bijzonder tevreden is over zijn machien.
's Avonds tikte ik "BMW" in bij de welgekende zoekmachine GOOGLE. Sindsdien ken ik geen moment rust meer, mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ik raakte op dit forum verzeilt en ben er nooit meer afgeraakt, ik blijf erop rondzwalpen.
Momenteel rij ik nog Suzuki GSX 750 F, maar die zal vermoedelijk morgen verkocht zijn? (t'is te hopen)
Dan begint de zoektocht naar een andere machine, een R1100GS (aanbevelingen zijn welkom).
Ik heb hier al heel veel gelezen en goede raad gekregen.
Bedankt, en keep up the good work.
BMW struck me right into the heart !
Grtn Denzel

Graag wil ik mezelf op het forum even voorstellen.
Hoi...
Ik ben er net 27 en ik rij van de dag dat ik 23 ben met de moto. Ik ben een doorrijder qua woon-werkverkeer, maar af en toe staat een stevige tocht met vrienden op het programma.
Motohistoriek :
Yamaha FJ 1200
Suzuki GSX 750 F
Toen ik een tijdje geleden met enkele vrienden van het werk een tochtje maakte zat daar een r1150gs bij. Ik aan het praten geraakt met mijn collega die bijzonder tevreden is over zijn machien.
's Avonds tikte ik "BMW" in bij de welgekende zoekmachine GOOGLE. Sindsdien ken ik geen moment rust meer, mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ik raakte op dit forum verzeilt en ben er nooit meer afgeraakt, ik blijf erop rondzwalpen.
Momenteel rij ik nog Suzuki GSX 750 F, maar die zal vermoedelijk morgen verkocht zijn? (t'is te hopen)
Dan begint de zoektocht naar een andere machine, een R1100GS (aanbevelingen zijn welkom).
Ik heb hier al heel veel gelezen en goede raad gekregen.
Bedankt, en keep up the good work.
BMW struck me right into the heart !
Grtn Denzel
Life is a lesson, you'll learn it when your through.

Sjonge jonge
Sjonge jonge heb ik mijn voorstellingkje toch wel op de verkeerde plaats gezet zeker. Ik heb een nieuwe topic gepost terwijl er speciaal een plaatsje voorzien is voor mijn zever.
Sorry mannen.
Ben geen pc wonder.
P.S. in mijn voorstelling staat dat ik rij vanaf mijn 23, dat moet 21 zijn.
Saturday night fever, weet je wel...
GRTN DENZEL

Sorry mannen.
Ben geen pc wonder.
P.S. in mijn voorstelling staat dat ik rij vanaf mijn 23, dat moet 21 zijn.
Saturday night fever, weet je wel...
GRTN DENZEL

X
Merciekes
Ik kreeg een meelke van de boazen van het spel met de vraag me voor te stellen bij het beemer café of dat anders mijn account gewist zou worden.
Ik had me op het GS forum al voorgesteld, maar nu ff algemeen...
Yoew....

Ik kreeg een meelke van de boazen van het spel met de vraag me voor te stellen bij het beemer café of dat anders mijn account gewist zou worden.
Ik had me op het GS forum al voorgesteld, maar nu ff algemeen...
Yoew....

Dag iedereen, 
Ben Desmet Didier, 51 jaar en internationaal vrachtwagenchauffeur.
Sinds juni 2006, R1200GS rijder, net terug van reis Santiago de Compostello en Picos d' Europe en ondertussen 16000km gereden, met een big smile , met de GS
  , met de GS
Sinds kort ook lid van BMW club.
Gebruik mijn motor in vrije tijd, voor de langere dagtrips, weekendtrips en reizen.
Voor allen nog heel veel motorplezier

Ben Desmet Didier, 51 jaar en internationaal vrachtwagenchauffeur.
Sinds juni 2006, R1200GS rijder, net terug van reis Santiago de Compostello en Picos d' Europe en ondertussen 16000km gereden, met een big smile
 , met de GS
  , met de GSSinds kort ook lid van BMW club.
Gebruik mijn motor in vrije tijd, voor de langere dagtrips, weekendtrips en reizen.
Voor allen nog heel veel motorplezier
Zelden thuis

- 
				Luc Broeckx
Voorstelling
Hallo men naam is Luc, 41 jaar en wonende te MOl (kempen)
Sinds dec. 2006 ben ik de trotse bezitter van een BMW R1100RT van '99
van beroep ben ik chauffeur en men hobby is natuurlijk MOTORRIJDEN.
ben gehuwd en ben vader van 2 schatten van kinderen. 

Sinds dec. 2006 ben ik de trotse bezitter van een BMW R1100RT van '99
van beroep ben ik chauffeur en men hobby is natuurlijk MOTORRIJDEN.
ben gehuwd en ben vader van 2 schatten van kinderen.

Mijn thuis is daar waar mijne RT staat ! ! !