vijsje voor tanktas los
Moderator: GVN
vijsje voor tanktas los
hallo
op onze R1100RT kunnen we onze tanktas (origineel van BMW) niet bevestigen aangezien het vijsje dat in de tank gegoten zit los gekomen is.
we hebben reeds geprobeerd met 2 componentenlijm en met kneedbaar metaal het kleine vijsje er terug in te bevestigen, beiden zijn mislukt.
weet er iemand een oplossing voor dit kleinood ?
thx
ann en paul
op onze R1100RT kunnen we onze tanktas (origineel van BMW) niet bevestigen aangezien het vijsje dat in de tank gegoten zit los gekomen is.
we hebben reeds geprobeerd met 2 componentenlijm en met kneedbaar metaal het kleine vijsje er terug in te bevestigen, beiden zijn mislukt.
weet er iemand een oplossing voor dit kleinood ?
thx
ann en paul
kawasaki Z400 - kawasaki Zephyr 550 - GSX 750 F (nog te koop trouwens) - BMW R 1100 RS
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Ondergrond waar het moet op hechten iets opruwen met schuurpapier of onvoldoende ontvet?
Als het met vorige zaken niet is gelukt denk ik niet dat het lukt met sec.lijm daar deze geen vullende capaciteiten heeft.
Heb al goede resultaten gehad met epoxyhars.
Gezien je er maar weinig van nodig hebt kan je bij mij terecht je hoeft er geen te kopen.
Laat maar iets horen.
Als het met vorige zaken niet is gelukt denk ik niet dat het lukt met sec.lijm daar deze geen vullende capaciteiten heeft.
Heb al goede resultaten gehad met epoxyhars.
Gezien je er maar weinig van nodig hebt kan je bij mij terecht je hoeft er geen te kopen.
Laat maar iets horen.
Of gewoon rondrijden met 'n tanktas die maar op één plaats aan de tank vastgemaakt is (ik veronderstel dat ze "tussen je kruisan.noniem schreef:als dit nu niet lukt, zal de enige optie zijn: tanktas verkopen en er eentje kopen met het quick lock systeem
Lijkt me meteen de goedkoopste oplossing
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Normaal voor mijn epoxy moet je 1/1 mengen en dan na een uurtje is het hard maar ik laat het 24 uur uitharden alvorens eraan te werken
kwestie van geen belasting op de verbinding te zetten en zeker te spelen ,maar je bent altijd geneigd er vroeger aan te willen prutsen, allé ik toch
Hangt ook af van de buitentemp. dit geld voor alle zaken met verharder, heb zelf verf waar bij lagere temp. er een versneller dient te worden gebruikt.
Gebruikelijke temperatuur is ong 20°C dus heden geen probleem.
kwestie van geen belasting op de verbinding te zetten en zeker te spelen ,maar je bent altijd geneigd er vroeger aan te willen prutsen, allé ik toch
Hangt ook af van de buitentemp. dit geld voor alle zaken met verharder, heb zelf verf waar bij lagere temp. er een versneller dient te worden gebruikt.
Gebruikelijke temperatuur is ong 20°C dus heden geen probleem.
-
Kurt Steyaert