dichting kleppendeksel.
Moderator: GVN
dichting kleppendeksel.
Had juist mijn kleppen geregeld,en na een testrit waren er oliespatten op mijn linker bot. Olielek vanonder aan de dichting,bouten waren aangetrokken aan 8 newtonmeter zoals voorgeschreven. Heb die dichting al een 10tal keren herbruikt,is dat de reden voor het lek?
GO FOR
-
DJAIRO
Re: dichting kleppendeksel.
Zou kunnen,maar het zal eerder de dichting zijn van het bougiegat dat lekt,die durven al ééns verschuiven bij hermonteren van kleppendeksel.V013926 schreef:Had juist mijn kleppen geregeld,en na een testrit waren er oliespatten op mijn linker bot. Olielek vanonder aan de dichting,bouten waren aangetrokken aan 8 newtonmeter zoals voorgeschreven. Heb die dichting al een 10tal keren herbruikt,is dat de reden voor het lek?
Of versleten!
Frank
-
DJAIRO
Re: dichting Kleppendeksel.
Is dat hier "ne Quis"of wa!!!!V013926 schreef:Neenvhet is door de onderdruk in de motor.
Frank
-
Dirk Pauwels
Re: dichting Kleppendeksel.
As getweet, warom vroagdet ten?V013926 schreef:Neenvhet is door de onderdruk in de motor.
Zou da kunnen dat VO13926 op een andere post antwoord? Want olielekken door onderdruk in de motor heb ik nog nooit van gehoord.....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project