ZUMO 550 stuk kwijt...

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Erik GS
Contacteer:

ZUMO 550 stuk kwijt...

Bericht door Erik GS »

Dag collega-rijders...

sinds kort rij ik met deze gps.
Om te beginnen is het wel wat wennen aan "snelste tijd" vs "kortste weg". Maw dat ie me soms over rare wegjes stuurt.
1e les : vergeet nooit je eigen verstand en oriëntatie, je GPS volgt dan wel...

Maar hier de vraag : het ruber beschermkapje op de houder is nu al (heb 'm sinds juni) aan 't verduren én daarbovenop ben ik ook nu al het onderste stuk vh veiligheidsschroefje vd houder kwijt. (je weet wel : dat zilveren kokertje) Het ding heeft nog niet eens een hele rit overleefd aan m'n sleutelbos, komt maw vreselijk snel gewoon los.

De vraag is : waar kan je bji Garmin contact nemen om dit te verhelpen of om een nieuw kapje en koker te ontvangen. Ik heb het forum al gevolgd en weet dat dit gedaan wordt, maar wie aanspreken ?

Ook dacht ik dat er een alternatief was voor dat veiligheidssschroefje, klopta en is dat ook diefstalveilig ?

Thx alvast voor de antwoorden !!

PS heb geweldig genoten van de Schauinlsand in Zwarte Woud : 2x op en af met excuses voor de geluidsoverlast. ;-)
1100R '97
1200GS '07 & zumo
Provence - Alpen - Vogezen - Zw Woud - Schotland - Slovenië
www.tigos.be
pirre105
Contacteer:

Bericht door pirre105 »

Formar is de invoerder van Garmin.
Dit is hun site http://www.garmin.be.
Ben je trouwens al bij de dealer geweest die de Zumo verkocht ? Ik zou het eerst daar eens gaan vragen.
Diefstalveilig is de Zumo zeker niet met dat speciaal vijsje. Iedereen kan zo een schroevendraaier bezitten en zeker degenen die slechtere intenties hebben.
Best is de Zumo, en anderen trouwens ook, te verwijderen van de motor als men deze moet achterlaten. Op nog geen 5 seconden zijn ze ermee weg!!
Ik hou van Lut en mijn GSA.
den bakker

Bericht door den bakker »

na 2 maanden is bij mij het rubberen lipje dat het beschermkapje vasthoudt gebroken. ik heb het kapje nu in hoesje van de zumo steken en zet het op de houder wanneer ik de zumo uitneem.

voor het schroefje vindt je hieronder een geweldig alternatief:

http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... +schroefje

tot in den bocht
Laatst gewijzigd door den bakker op 13 aug 2007, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
PLAT IN DEN BOCHT EN STILLEKES RECHTDEUR
jo

Bericht door jo »

Ze hebben bij garmin ondertussen ook begrepen dat de kwaliteit van hun rubber niet "jedatje" was en vervangen die graag door een nieuw. Mijn leverancier heeft me toch al een nieuw geleverd. Het ziet er eender uit dus of het nu betere kwaliteit is valt nog af te wachten. Naar de dealer dus...

Iemand op dit forum levert schroefjes die met de hand aangedraaid kunnen worden. Werkt prima maar ben even kwijt wie.
Wil deze man nu reageren? :-)
den bakker

Bericht door den bakker »

jo schreef:Ze hebben bij garmin ondertussen ook begrepen dat de kwaliteit van hun rubber niet "jedatje" was en vervangen die graag door een nieuw. Mijn leverancier heeft me toch al een nieuw geleverd. Het ziet er eender uit dus of het nu betere kwaliteit is valt nog af te wachten. Naar de dealer dus...
gewoon melden en dan zou je dat moeten krijgen? ik ben benieuwd.
jo schreef: Iemand op dit forum levert schroefjes die met de hand aangedraaid kunnen worden. Werkt prima maar ben even kwijt wie.
Wil deze man nu reageren? :-)
ik heb net de link met het betreffende topic geplaatst [/quote]
PLAT IN DEN BOCHT EN STILLEKES RECHTDEUR
Erik GS
Contacteer:

Bericht door Erik GS »

Allemaal bedankt voor de snelle en handige tips

heb intussen een vriendelijke mail gestuurd naar garmin en een even vriendelijk antwoord teruggekregen :
er wordt me kosteloos een rubber kapje én een veiligheidsschroevendraaier opgestuurd !!

De juste tip op het juste moment...

Daarom is dit forum er zeker ?

Thx
Grts

Erik
1100R '97
1200GS '07 & zumo
Provence - Alpen - Vogezen - Zw Woud - Schotland - Slovenië
www.tigos.be
Plaats reactie