Even voorstellen...

Onze virtuele toog...

Moderator: GVN

Plaats reactie
rene
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2004, 20:20

Bericht door rene »

Hallo

ik ben Rene D'hooghe
ik rij nu terug 10 jaar met BMW na een onderbreking van 5 jaar,
eerst RT nu 1200GS,
mijn vrouw rijd ook met 1200GS (eerst 650 GS)
onze hobby is dan ook natuurlijk op vrije momenten een tripje doen met onze GS

Rene
jodijkx
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 sep 2006, 16:36

Voorstellen ivm met schrappen.

Bericht door jodijkx »

Ik heb dit al een keer gedaan, maar om te voorkomen dat ik geschrapt wordt, hiet nog een keer.

Mijn naam is Johan. Ik kom uit Delft Nederland, en rijd een blauwe BMW R1100RT.

Ik heb niet zoveel posts op mijn naam staan, maar beleef regelmatig veel plezier aan de site, en de fora.
E1
Berichten: 30
Lid geworden op: 31 mar 2005, 16:56

Bericht door E1 »

Blijkbaar nie echt nodig om nie van het forum gesmeten te worden, maar moet toch eens gebeuren, men eigen voorstellen:
Geboren in het geweldig hete :twisted: jaar 1976 en van mijn ouders fijne naam meegekregen, Ywan.
Na wat vertraging toch aan mijnen diplom van geoloog geraakt en met eerste centjes dan uiteindelijk moto gekocht, bijna 6 jaar geleden, op den dag dat den Taliban in de TWIN towers vloog. Leren rijden met die Yamaha XV1100 (was nen V-TWIN 8-)). Na tijdje tot jaren van verstand gekomen dat chopper niet echt mijn ding was. Transalp bijgekocht, veel leuker rijden, maar miste de power van de XV1100. Op mijne 29e verjaardag mijn eigen mijzelfde dan maar schone R1100GS cadeau gedaan. Nog geen moment spijt van gehad! Yamaha is ondertussen al lang de deur uit, maar er is wel XR600R voor in de plaats gekomen.
Al héél veel bijgeleerd op het forum en hopelijk kan ik af en toe zelf ook nuttige tip geven . :roll:
dalpino
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 jan 2007, 22:07
Locatie: Limburg

Bericht door dalpino »

Hallo even voorstellen ik ben Tony ben BMW rijder sinds begin dit jaar
ik ben 51 jaar en woonachtig in Limburg
Steffz1
Berichten: 460
Lid geworden op: 17 nov 2005, 13:08
Locatie: Oep Den berg

Bericht door Steffz1 »

Ok waarom niet he. Ik ben stef, vader van 3 kinderen, getrouwd met Mieke. Rij sinds mijn 18 jaar en ga binnenkort tram 4 pakken. Gespreid over de jaren zit ik met een gemiddelde van over de 23500 km per jaar dus het voorlopige resultaat zal wel +- de kaap van 500.000 km bereikt hebben. Dit vooral vanwege het woon-werk verkeer tss Scherpenheuvel en Evere.
Op al die jaren dat ik rij heb ik nog nooit onzacht met het asfalt in kontakt gekomen laat staan een ongeval gehad met de motor. Dit is iets voor veel motorrijders een onbegrijpelijk iets. Ik denk dat dit vanwege mijn hoge dosis argwaan tov andere bestuurder is waardoor ik toch zeer defensief ingesteld ben. Ik rij een vlotte rijstijle en ga af en toe eens op circuit. Verleden jaar met de Bmw days in Franco en op 03/09/2007 te Zolder :wink:
Ik hoop natuurlijk dat dit zo blijft natuurlijk. Na vooral Honda, Yamaha te hebben gereden ben ik nu bij een Bmw K1200r terecht gekomen. Een verslavende motor met de nodige akkefietjes moet ik zeggen.
Mij hobbies zijn daarbuiten ook nog fietsen en MTB en natuurlijk gaat een groot deel naar http://www.2fast4u.be waar ik één van de beheerders ben ... voila dat is het zowat...

mvg

Stef
wimboiy
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2007, 13:12

Voorstelling

Bericht door wimboiy »

Ik ga door het leven als Wim Boiy maar wordt vooral met Wimpie aangesproken.
Een drietal maanden geleden kocht ik een K100lt van 1997.
Ik ben nooit een BMW-fan geweest , meer een freerider , doch ik heb stilaan mijn mening moeten herzien want het is zalig rijden.
Momenteel is mijn moto binnen voor een groot onderhoud bij John , een vaste klant op deze site.
Deze site vind ik een heel tof initiatief want zo kunnen BMW-rijders mekaar helpen.
grtz
wimpie
DéGS
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 aug 2007, 14:22
Locatie: Genk

her-lidmaatschap

Bericht door DéGS »

Hallo,
Ik ben Dirk en ruim 35 seizoenen motorrijder. Dat zegt niks over mijn stuurmanskunst, wél over mijn gezegende leeftijd (grijze tram vijf, kalende lijn drie). Na één BSA, Norton, Suzuki en een koppel Honda's heb ik ruim tien BMW's versleten. Mijn favoriet is dé GS en intussen ben ik aan een 1200GSA toe. Ik kijk uit naar de vele leuke clubactiviteiten zoals ik die tijdens een vorig lidmaatschap al mocht beleven (remember o.a. de toerrit naar Gstaad in 199?). Als sub-hobby zoek, koop en importeer ik geregeld gebruikte BMW's uit Duitsland. Clubleden met vragen en noden sta ik graag met raad en daad bij. Nu schakel ik vlug over naar het GS-forum om er een boompje over de eigenzinnige GSA-informatiedisplay op te zetten. Tot,
Dirk.
francoise tempelaere
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2007, 18:31
Locatie: handzame

even voorstellen

Bericht door francoise tempelaere »

hey,
ik ben francoise en rijdt al 4jaar r1100gs
tof machientje
groetjes
wabbe
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2006, 18:00
Locatie: Hasselt

Bericht door wabbe »

yuuw

Kben 26jaar, en heb sinds anderhalf jaar een motorijbewijs.
Momenteel rij ik met ne.. Bandit600N .. :grin:
Goeie beginnersmoto, en geen "valse trage".
In de toekomst zou ik toch graag uitkijken naar ne BMW. Mijn interesses liggen vooral bij de F800S(T) en de R1200S.
Rik
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 okt 2004, 12:30
Locatie: Van Brugge lans 't de polders angespoeld in Oed-Everlee

Bericht door Rik »

Awel, voor mij hetzelfde.

Idd niet zo'n grote "poster" doch wel een zeer regelmatige lezer van dit zottekot.
Motorrijden = "suiker"zoet
Rabbitson
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:51
Locatie: Brussel

Bericht door Rabbitson »

Hoi,

Ik ben David, een Engelsman die in Brussel wonen.
Ik rijd met een vies 1200GS met veel bikingroads.com stickers er op!!
Appie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2004, 10:24
Locatie: Hillegom (NL)

ff voorstelluh

Bericht door Appie »

hi there,

Ik ben Appie, 48 jaar jong en rij reeds 30 jaar motor.
15 jaar op Japanse fietsen en sinds 15 jaar op BMW.
M'n laatste 2 fietsen; K100LT ABS + Flexit, nu in het
bezit van een K1100 LT.
Ik woon in de bollenstreek in Nederland en ben lid van
MC Lisse te Lisse.
Ik rij het hele jaar door (woon/werk) ook bij natte sneeuw............
Motorrijden is en blijft moooooiiiiiiiiiiiiiii.
Ik hoop dat dit ook geldt voor deze site

CU around

Appie
Groeten naar collegae: alleen 's winters.
Dusoif
Berichten: 27
Lid geworden op: 11 aug 2006, 00:35
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Dusoif »

Eigenlijk is mijn pleuro gevallen dat ik mezelf nog niet heb voorgesteld hier.

Ik ben 27 jaar en ben woonachtig in Ekeren.
Ik rij momenteel met een R1150GS van 2003. Graphitan grijs en full option. De voorgangers zijn Suzuki Bandit 600N, Yamaha R6 en BMW R1100S.
Sinds enkele maanden rijd ik met de GS en ben er waanzinnig content van.
Murof
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2007, 06:33
Locatie: Arnhem

Bericht door Murof »

Ook even voorstellen.
Ik kom uit zeeland, woon nabij Arnhem en toer rond op een bmw r1100rt. Ding heeft nu 2 ton op de teller, ben ik helemaal zelf verantwoordelijk voor geweest. Jammer genoeg heeft de abs nu besloten dat ik voortaan maar zelf moet remmen, maar verder rijdt ie nog heerlijk.
Voor het dagelijkse woon werk pak ik tegenwoordig weer mijn oude xj900f, lekker makkelijk om aan te sleutelen en onwaarschijnlijk betrouwbaar.
Dat sleutelen is wat ik nu ook zelf wil gaan doen aan de r1100 en zo kwam ik hier terecht. Al een schat aan informatie gevonden hier op dit forum, waarvoor dank.
Groet, Murof.
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
Endo
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 aug 2007, 20:20

Bericht door Endo »

Hallo iedereen,

Ook ik lees al een tijdje mee op dit forum. Ik ben woonachtig in Nederland, 38 jaar oud en rij daar nu nog op een Yamaha Fazer rond. Er zijn echter plannen voor een nieuwe motor en zowel een R1100RS, RT of GS behoort tot de opties. Vandaar dat ik via dit forum graag meer over deze types te weten wil komen.

Groet, Endo
wermRTke
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 mar 2005, 18:56
Locatie: hoeselt

Bericht door wermRTke »

mij even voorstellen,

ik ben Michel,40 jaar en rij een 5-tal jaren met de motor.
mijn eerste was een r1100rt en momenteel de betere versie ervan
de r1200rt,hobby's zijn motorreizen ,wandelen en fietsen
getrouwd met een lief vrouwke en heb een dochter van 12 jaar
geniet van de reizen met de bmw-club,o.a.(Praag,Geneve,Berlijn,Sauerland,
en binnenkort Weissensee )

woon en werk in limburg

groeten Wermrtke. :!: :!:
RT-rijder en BMW MC VL.-lid
Beigert
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 mei 2007, 20:43
Locatie: Lint

ook even voorstellen

Bericht door Beigert »

Ik ben Jos, 53 jaar en woonachtig in Lint. Heb dik 6 jaar geleden en na 32 jaar “grote goesting” mijn eerste motor aangeschaft en rij sindsdien winter en zomer. Sinds midden juni de Varadero ingeruild (nu ja geruild..) voor een spiksplinternieuwe R1200RT. Ondertussen bijna 4000 km op de telleren wreed content met dit prachtmachientje. Heb op dit forum al heel wat nuttige info gevonden, mag ik blijven ?
O ja ’t is nen beige :grin:
Theo Kruissen.
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jun 2005, 09:54
Locatie: Moen (zwevegem)

wie ben ik

Bericht door Theo Kruissen. »

Wij mijn vrouw op een bwm 650 GS en ik op een 1100 RS zijn uit Moen en rijden er graag eens op uit liefst in het buitenland, de moto's mee in de aanhangwagen achter de motorhome.
Groeten Theo
R1200RTERKE
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 okt 2004, 21:18
Woonplaats: eeklo
Locatie: eeklo
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht door R1200RTERKE »

Hallo iedereen,

Ik ben Kristof en sommige zullen me wel kennen als "d'en Bonny van EGM CMC uit Eeklo voor de Garminekes, intercommekes, enz..."

Ben reeds enkele jaren lid en rij actueel met een R1150RT, voordien was dat een R1100RT. De nieuwe 1200 lonkt héél erg maar hebben pas mijn wederhelft haar F650Scarver ingeruild voor een F800ST dus dat wordt even wachten tot de spaarpot wat bijgevuld is.

voor de rest als Hobby's : Mijn werk, mijn vrouw en mijne speed boot en daarnaast wat off-road 4x4 gestoei met mijne 4 wieler den defender....

Groeten uit Eeklo
Kristof Bonny
Visit our web-site : http://www.exme.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-GTboy
Berichten: 23
Lid geworden op: 05 nov 2006, 18:28
Locatie: Eeklo, centrum van het Meetjesland
Contacteer:

Bericht door ex-GTboy »

GT-boy schreef:Hoi,

mijn naam is Dirk uit Eeklo

in een vorig leven was ik oa.:

Deauvilleboy
FJRboy
Varaboy
Trophyboy
Panboy

en dus nu GT-boy :wink:

maar voor hoelang nog dat weet ik niet :oops:
vanaf heden ex-GT-boy

ben nu CBF-boy :wink:
JohanRT
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 aug 2007, 09:52
Woonplaats: Nederokkerzeel
Locatie: Vlaams Brabant

nieuwkomer

Bericht door JohanRT »

Hallo,

Ik ben Johan, woonachtig te Kampenhout.
Sinds enkele dagen de trotse bezitter van een 1100RT.
Jaren terug nog met XL500, dan Transalp gereden.
Omwille van tijdsgebrek moto destijds verkocht, maar eens het virus in je bloed...
Nu eerst terug even vertrouwd raken met de moto, en dan met mijn vrouwtje gaan toeren.
buske1300
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 mar 2007, 16:49
Locatie: Leuven

Awel hee

Bericht door buske1300 »

Hoi,

Na een tijdje anoniem :twisted: mee te lezen en dan euh vooral door die mail :wink: die ik had ontvangen ,zal ik mij nu maar voorstellen hee.Philip is de naam en ik ben van het gezegende :shock: jaar 1971.Ondertussen al 17j. gebeten door het motovirus en de laatste 7j onderweg op een Hayabusa.Pracht van een motor maar krijg stilletjes aan zin in iets anders en dan meer "toer"-gericht.Vandaar dat ik ook op dit forum kom snuffelen en wie weet gaat de volgende dan toch een BMW worden.

Vr.gr,
Philip.
Dat rechts mannivelleke bijt niet zenne,gaaaaasss
Paularis1
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2004, 22:16

Hi

Bericht door Paularis1 »

Ik ben Paul en woon in Schriek.
In 2003 ben ik eigenaar van een Roadster 1150.
Ik ben heel tevreden van de goede kwaliteit van deze motor.
echter het laatste jaar niet veel gereden.

Groetjes aan alle andere bmw eigenaars!

Paul
lucS
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 nov 2004, 18:28
Locatie: Mechelen

Bericht door lucS »

Hoi,
Ik ben Luc, manneblusser die al 23 jaar op de goede kant van de berg van Heist woont. In '76 na twee jaar bromplezier overgestapt op een echte moto: Honda CB 125. Vrij snel wegens te traag getuned en dan toch maar vervangen voor Ducatie GTV 500. Wegens onbetrouwbare techniek ingeruild voor Yamaha DT 400 enduro (koopje en om zeker mijn plaat niet te moeten binnensturen). Fun maar geen confort dus in 1981 ingeruild voor R 65 (ook getuned wegens te traag voor twee met bagage).
Dit na de smaak van BMW te hebben geproefd op de R 100 RS van mijn broer. Verder bij BMW gebleven met twee Roadsters R 1100R en een R1100RT. Actueel op een R1150RT twinspark. De totaal km stand ben ik ergens kwijt gespeeld maar we spreken wel over vele honderdduizende km met vier maal vallen en steeds weer opstaan.
Twee dingen zijn me bij gebleven:
1)alle anderen willen je van de baan rijden
2) er is geen slecht motoweer alleen slechte motokledij

Enkele jaren geleden nog een oudje op de kop getikt: de laatste 500 cc door BMW gemaakt nl de R50/5. Moet nog helemaal gerestaureerd worden maar zit te wachten op een periode van zeer veel tijd. Misschien moet ik wachten op mijn pensioen maar dat geeft niet want mijn oudje is geboren op 30 september '70 en wil zeker nog wachten tot zijn ...
Motorrijden is dansen op de maat van de weg
GStephen
Berichten: 852
Lid geworden op: 17 aug 2007, 16:35
Locatie: Kortrijkse
Contacteer:

Bericht door GStephen »

Hallo,

Mijn naam is Stephen, 31 jaar in oktober, woonachtig te Marke.
Ik rij sinds 4 jaar met de moto.
Eerste moto: Honda Deauville (na amper een jaar heb ik die door mijn eigen fout perte totale gereden :cry: , vandaar de quote onderaan...)
tweede moto: Honda Deauville.
Tijdens het autosalon van dit jaar, heb ik mij laten verleiden door het aanbod dat BMW toen gaf => gevolg:
sinds begin maart dit jaar 3e moto: 1200GS.

Daarnaast heb ik ook nog een Suzuki gsxf600 van '99 en een Honda @125 scooter.

Hobby's: motorijden (deuh), paardrijden, zwemmen...

Dankzij dit forum heb al serieus veel bijgeleerd, dus :thumleft: :thumright:
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
Plaats reactie