Kopje onder was voor Steve zijn vrouw die voor het eerst samen reed off-road nogal een belevenis, gelukig bleef de 1200 adventure met het rubber naar onderen.
Deze neushoren was nogal nieuwsgierig en heel nabij zo vergeef me de qualiteit van de foto maar was nogal beverig.
Do it today, maybe there is no tomorrow!
Rony Desodt
Schoon fotokes Gele...precies redelijk slecht weer gehad
Eerste dag veel te warm
dan drie dagen héél veel regen (overstromingen in sommige dorpen en langs de Rijn) en plaatselijke dichte mist.
Eindelijk dan 4 dagen met redelijk tot goed weer.
'k moet zeggen dat het in de regen daar niet plezant rijden is, véél te glad Zeker voor een super voorzichtige rijder.
IRON GONZO schreef:tripje van vandaag
eerste gedeelte is schoonste van de route
Merci voor de route in de omgeving van Gent!
Hoe kom je aan zo'n zelf ingekleurde wegenkaart? Ik probeer een molenroute in de Vlaamse Ardennen uit te stippelen, en dat zou me prima van pas komen!
Groetjes!
Jefke
eu dit is een PrtSc uit mapsource
mapsource is dan weer een programma van garmin
dit wil zeggen dat je dus een GPS van Garmin moet hebben wil je dit programma.
je kan natuurlijk ook via via het programma laten instaleren op uw PC en dan routes maken en afdrukken
Is dat baantje nu afgesloten met een hek?
Vroeger mocht je daar als voetganger nog een paar honderd meter doorlopen, en dan stond je helemaal onder de landende vliegtuigen.
Super om te zien, maar wel hard voor de oren....
Is dat baantje nu afgesloten met een hek?
Vroeger mocht je daar als voetganger nog een paar honderd meter doorlopen, en dan stond je helemaal onder de landende vliegtuigen.
Super om te zien, maar wel hard voor de oren....
Greetz,
Stelo
Yep, met de verstrengde veiligheidsmaatregelen mag je nergens meer parkeren of staan...zelfs wat verderop waar er talloze spotters staan hebben ze alles omheind met draad (aan de nieuwe verkeerstoren...)
In andere landen maken ze speciale spottersplaatsen (zie maar bij onze Noorderburen), hier kan het niet...natuurlijk zou een Belg géén échte Belg zijn als ie d'r soms z'n spreekwoordelijke laars aan veegde...
Ik stond vandaag nét in "panne" met de Beemer aan dat hekje...ineens wilde hij niet meer vooruit...enkele foowtoo's later deed ie het weer...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Voorbije weekend nog eens weg geweest met kameraden.
Sfeerbeeldje onderweg.
Dit zal wel gekend zijn
En hier in Onze-Lieve-Vrouwenhoekje (Stuivekenskerke) hadden ze speciaal voor ons de rode lopers uitgelegd.