Andere pinkers op een 12GSA
Moderator: GVN
Smaken verschillen...ik heb het over de knipperlichten; de looks van de GSA zijn voor mij OK
een reisenduro moet er een beetje heftig uitzien.. Maar ik vraag me af of dit soort fantasiepinkers nog binnen de wettelijke normen vallen. Ze staan inderdaad op de Z4, maar als bijkomende knipperlichten; de hoofdknipperlichten zitten in de koplampunits.
PS: eigenlijk
als je dan toch dit soort dingen wil, denk ik dat ze beter op de kuip van een RT of GT zouden staan (als bijkomende pinkers) ipv van op een GSA. Op een GSA past het imho helemaal niet...
PS: eigenlijk
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF
, (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
-
Iron Gonzo
schuift dat in en uit 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Kurt Steyaert
Deze richtingaanwijzers lijken me niet echt bevorderlijk voor de veiligheid van de piloot.
Daar deze pinkers 360° in het rond licht reflecteren en dus ook in het zichtsveld van de piloot, denk ik dat dit in het donker vermoeiend en verblindend zou kunnen werken. Zichtbaarheid naar andere weggebruikers toe zal wel ok zijn, vermoed ik.
Qua kitsch- en flikkerlichtgehalte scoren ze 10/10.
Bestaan die in andere kleuren ook?
Daar deze pinkers 360° in het rond licht reflecteren en dus ook in het zichtsveld van de piloot, denk ik dat dit in het donker vermoeiend en verblindend zou kunnen werken. Zichtbaarheid naar andere weggebruikers toe zal wel ok zijn, vermoed ik.
Qua kitsch- en flikkerlichtgehalte scoren ze 10/10.
Bestaan die in andere kleuren ook?