J
Moderator: GVN
No problemJ schreef:Even voor alle duidelijkheid. Tis niet dat we met jullie niet willen meerijdengezien we uit Gooik komen, maar de dag voordien zijn we al weg met de moto en de tent naar Koersel (limburg), dus wij zien jullie daar wel in Holsbeek. tot dan
J
Zal in het vervolg het topic maar eens twee keer herlezen voor ik een vraag stel anders gaat mijn maandloon rap op zijn als ik telkens een tournée génerale moet betalen(s)Campi schreef:Dit soort stoten kan maar op één manier goedgemaakt, nen tournée géneralespoorman schreef:Sorryweer maar half gelezen,excuses.
![]()
![]()
ook nog in blijde verwachting(s)Campi schreef:Als alles goed gaat ontvang ik vanavond de Géé Péé Es-file in m'n electronische brievenbus...
de straat bestaat niet in CNv8 en vroeger, deze straat staat wel op CN v9.J schreef:Ikhebproblemen met herberekenen van de route.
rond Ternat om naar het kasteel Ter Linden te rijden maakt hij verschillende verkeerde berekeningen en ik krijg de de gekste dingen als ik probeer mijn herberekende route naar de juiste route te slepen?
Wat zijn de instellingen (voorkeuren) die jullie gebruiken bij het herberekenen?
@J et al.J schreef:Ikhebproblemen met herberekenen van de route.
rond Ternat om naar het kasteel Ter Linden te rijden maakt hij verschillende verkeerde berekeningen en ik krijg de de gekste dingen als ik probeer mijn herberekende route naar de juiste route te slepen?
Wat zijn de instellingen (voorkeuren) die jullie gebruiken bij het herberekenen?