Groepsaankoop Garmin 2610

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Gesloten
TonyVdB

Bericht door TonyVdB »

Bedankt voor de correcte kritiek om M2000. Hebben jullie dan gekocht in Eeklo of ergens anders?
Momenteel zijn we al met 4 (mondelinge afspraken). Wat weinig me dunkt als je leest hoeveel mensen een Garmin kopen of van plan zijn te kopen.
Wat reclame in ieders kennissenkring zou mooi meegenomen zijn.
Thx, Tony
Scarto

Bericht door Scarto »

Tony,

Voorgaande replieken zijn persoonlijke indrukken. Als de bedoelde motorzaak je die mooie korting kan geven, mag je die aanbieding niet laten liggen. Tenzij er nu andere spelers op de markt komen met nog betere voorstellen :idea: :idea:

Laat je goed informeren. Hoe meer spelers, des te beter de voorwaarden die je kan krijgen, tenzij er onderling bewuste prijsafspraken zijn gemaakt.

Groeten en veel succes.
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
luc gs

Bericht door luc gs »

Ik ben ook wel geïnteresseerd tot aankoop van dergelijk toestel,maar wens "Blue Tooth" technologie.Is dit mogelijk bij je dealer?
p@sc@l

Bericht door p@sc@l »

Tony,

Zijn we nog niet met genoeg.Ik zou het toestel eens willen uittesten voor ik ermee op verlof vertrek :)

P@sc@l
TonyVdB

Bericht door TonyVdB »

De mogelijkheid om nog mee te doen met de groepsaankoop eindigt op 29 maart. De prijs bedraagt momenteel €865 omdat we nog geen 10 kandidaten hebben. Wie nog wil bestellen zal me vlug moeten mailen. De voorschotten moeten immers op 31/3 betaald zijn.
Ter info : er is tevens een halve dag les voorzien in de prijs om goed te leren werken met Mapsource.
Aan al wie me reeds mailde om te bestellen : jullie ontvangen dit weekend de bestelbon in jullie mailbox.
Bedankt voor alle reacties en het gebruik van dit forum...
Tony
jempy

groepsaankoop Garmin 2610

Bericht door jempy »

Aan iedereen die interesse heeft om zich aan te sluiten voor de groepsaankoop voor de GPS wacht niet te lang want op 31/03/05 is de laatste dag om een voorschot te betalen.
Ik heb persoonlijk contact gehad met Tony en je moet niet bang zijn.
Alles verloopt eerlijk. Hoe meer kopers hoe meer korting we krijgen.
v2-rider

Bericht door v2-rider »

Ik heb interesse, ik ben deze pagina toevallig tegengekomen op 2de hands. Ik was al langer van plan mij een gps aan te schaffen, Mijn gedacht was gevallen op een Streetpilot 3, deze had ik dan ook besteld ma die blijkt niet meer leverbaar (stopzetting productie) te zijn!

Dus wil ik mij een 2610 aanschaffen!

Greetz V2 Ian
v2-rider

Bericht door v2-rider »

Heeft iemand de Gsm of telefoon nr van tony?

Thx en Greetz V2
Panther

Bericht door Panther »

waarom stuur je hem geen PB' ke of nog beter een mailtje dan kan hij u die allemaal zelf geven als hij dat wil :idea:
v2-rider

Bericht door v2-rider »

peter00000001 schreef:waarom stuur je hem geen PB' ke of nog beter een mailtje dan kan hij u die allemaal zelf geven als hij dat wil :idea:
Heb ik gedaan maar ik krijg geen reactie!
Panther

Bericht door Panther »

Stuur hem dan een mail want een PB-ke ziet hij alleen als hij op de site aanlogt en een mail krijgt hij normaal binnen op zijne PC (tenzij webmail natuurlijk) als hij online gaat :wink:

En anders zit er niks anders op dan te wachten hé :twisted:
v2-rider

Bericht door v2-rider »

peter00000001 schreef:Stuur hem dan een mail want een PB-ke ziet hij alleen als hij op de site aanlogt en een mail krijgt hij normaal binnen op zijne PC (tenzij webmail natuurlijk) als hij online gaat :wink:

't Zal wachten worden hoor! want ik heb em van gisteren al een mailke verstuurd... ik denk ni dat em veel op internet komt. Ik hoop dat ik eventueel nog kans maak voor zo een modelleke hé.

Thx anyway! Greetz V2
Panther

Bericht door Panther »

v2-rider
jempy schreef:Ik heb persoonlijk contact gehad met Tony en je moet niet bang zijn.
Probeer anders eens via jempy want die heeft reeds persoonlijk contact gehad met tony
GSeorgie

Bericht door GSeorgie »

v2-rider schreef:
peter00000001 schreef:Stuur hem dan een mail want een PB-ke ziet hij alleen als hij op de site aanlogt en een mail krijgt hij normaal binnen op zijne PC (tenzij webmail natuurlijk) als hij online gaat :wink:
't Zal wachten worden hoor! want ik heb em van gisteren al een mailke verstuurd... ik denk ni dat em veel op internet komt. Ik hoop dat ik eventueel nog kans maak voor zo een modelleke hé.
Thx anyway! Greetz V2
Het is al ruim 2 dagen wachten. Die gast reageert nie op mail, noch op pb. Enfin zo misloopt ie wellicht meerdere extra kandidaatkopers. Als Jempi de zaak moet overpakken ??? Enne wie zijn die gasten hebben nauwelijks voordien gebruik gemaakt van dit forum !
Een gemiste kans, want van die documenten in de pb heb ik niets gezien :evil:
THX Tony vdb
CU
Georgie
GSeorgie R1200GS 2005 : veel koppel is veel rijplezier
brit

Bericht door brit »

Het is al ruim 2 dagen wachten. Die gast reageert nie op mail, noch op pb. Enfin zo misloopt ie wellicht meerdere extra kandidaatkopers. Als Jempi de zaak moet overpakken ??? Enne wie zijn die gasten hebben nauwelijks voordien gebruik gemaakt van dit forum !
THX Tony vdb
CU
Georgie
er staat duidelijk in het draadje aangegeven dat aankoop eindigt op 29 maart. waarover dan klagen??? volgens mij mag er pas gejankt worden als die gps'en niet geleverd worden en je voorschot betaald hebt...
GSeorgie

Bericht door GSeorgie »

rutger schreef:
THX Tony vdb
CU
Georgie
er staat duidelijk in het draadje aangegeven dat aankoop eindigt op 29 maart. waarover dan klagen??? volgens mij mag er pas gejankt worden als die gps'en niet geleverd worden en je voorschot betaald hebt...
Hij schreef ook dat hij de documenten in de pb zou droppen, ewel ik heb daar nietske van gezien ...
Hoe moet je dan inschrijven ?
GSeorgie R1200GS 2005 : veel koppel is veel rijplezier
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Het is pasen, misschien is hij op skiverlof :?: :?: :?: :?: :?:
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
v2-rider

Bericht door v2-rider »

Pvde schreef:Het is pasen, misschien is hij op skiverlof :?: :?: :?: :?: :?:
Zou vreemd zijn hé dat die aankoop dan eindigt op 31 maart!

Btw heeft iemand al een voorschot gegeven enzo?

Greetz V2
p@sc@l

Bericht door p@sc@l »

V-2 , ik heb u een pb gestuurd met zijn gsm nummer :lol:

Groeten P@sc@l
v2-rider

Bericht door v2-rider »

p@sc@l schreef:V-2 , ik heb u een pb gestuurd met zijn gsm nummer :lol:

Groeten P@sc@l
Ok tis geregeld! Ik heb em gebeld en ik kan er nog eentje bestellen!!

Mercie hé pascal!

Greetz V2
TonyVdB

Sorry, providerproblemen (failliet)

Bericht door TonyVdB »

Pas vandaag kon ik terug op internet. Dat dit nu moet gebeuren, van timing gesproken. Ik kan nog steeds geen mails sturen. Tis om zot van te worden! Wie nog wil bestellen, kan een mail sturen naar Jempie. Jempie, je mag dan gerust mijn GSM nr doorgeven! Ik wil het echter niet op dit forum zetten... Ik hoop dat ik je hier niet mee belast. Ik wil zo veel mogelijk mensen helpen maar schiet niet als je te laat bent. De leverancier kan dit ook niet blijven uitstellen en wie een voorschot betaald heeft, wil zijn toestel asap.
Nogmaal mijn excuses voor de tijdelijke ongemakken.

Vriendelijke groeten,

TonyVdB
TonyVdB

Bericht door TonyVdB »

Iedereen bedankt die bestelde! Excuses aan diegenen die te laat zijn. Volgende keer beter. Wie bestelde wordt via mail op de hoogte gehouden (maar dat weten jullie al). Vrijdag krijg ik mijn gegevens van Skynet en zal mijn mailadres aangepast worden. Ik hou jullie op de hoogte. Wie meer info wil over deze groepsaankoop kan me altijd mailen.

Vriendelijke groeten,

Tony
jempy

Bericht door jempy »

Beste toni, via deze weg wil ik u nog eens bedanken voor de moeite die je gedaan hebt voor ons, om aan een voordelige prijs aan de gps te helpen, en voor de goede ontvangst. Alsook nog een bedank aan de leverancier die ons ook op de goed weg heeft geholpen :) Wie een gps wil kopen van garmin, moet bij Multitudo in Beringen zijn. :wink:
Gesloten