brandende (!) pinkers bij alarm
Moderator: GVN
brandende (!) pinkers bij alarm
Als ik op mijn 1200RT het alarm activeer, dan blijven mijn pinkers voor- en achteraan continu branden! Gevolg: lege batterij na een uur en verbrande pinkerglazen.
Wie heeft dit ook al beleefd, hoe is het opgelost en hoe reageerde de dealer er eventueel op?
Wie heeft dit ook al beleefd, hoe is het opgelost en hoe reageerde de dealer er eventueel op?
-
moh_fan
- Contacteer:
Als je de handleiding van het alarm hebt, ik ga uit van een BMW alarm, zou je zelf de instellingen kunnen veranderen.
Wat jij beschrijft hoort in ieder geval niet.
Bij mij gaan de knipperlichten bij in- en uitschakelen v/h alarm 1x +/- 1sec. aan... en weer uit.
Anders even naar de dealer rijden om de boel te laten resetten.
Wat jij beschrijft hoort in ieder geval niet.
Bij mij gaan de knipperlichten bij in- en uitschakelen v/h alarm 1x +/- 1sec. aan... en weer uit.
Anders even naar de dealer rijden om de boel te laten resetten.
-
Triker
-
fireman_belgium
- Contacteer:
Bij mij idem, soms blijven ze branden maar gaan na een tijdje vanzelf uit.
fireman_belgium@hotmail.com
fireman_belgium@hotmail.com
-
Triker
Is nu wel al een tijdje geleden dat ik het voor had, eigenlijk sinds een laatste softwareupdate. Misschien anders de dealer eens vragen na te zien of er een recentere softwareupdate beschikbaar is en zoja laten installeren. Ben wel niet 100% zeker, maar kwaad kan dit nooit aangezien er meestal bugs mee verholpen worden...
Indien je dit geregeld hebt kun je ook het oplichten van de pinkers bij activeren van het alarm afzetten. Bvb enkel geluidsignaal dan.
Of niets en checken of je rood lampje brand...
Aangezien meerdere mensen dit hebben, zowel op de RT als de GT vermoed ik wel dat dit via BMW met een softwareupdate in de toekomst opgelost zal worden.
Indien je dit geregeld hebt kun je ook het oplichten van de pinkers bij activeren van het alarm afzetten. Bvb enkel geluidsignaal dan.
Of niets en checken of je rood lampje brand...
Aangezien meerdere mensen dit hebben, zowel op de RT als de GT vermoed ik wel dat dit via BMW met een softwareupdate in de toekomst opgelost zal worden.
-
®win
- Contacteer:
Maar dan moet dit wel aan je dealer worden gemeld. Zonder terugkoppeling naar BMW zal er geen update met een aanpassing voor het alarm komen...PierreRT schreef:Aangezien meerdere mensen dit hebben, zowel op de RT als de GT vermoed ik wel dat dit via BMW met een softwareupdate in de toekomst opgelost zal worden.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
-
Triker
Indien er nog meerdere mensen hier hetzelfde probleem melden®win schreef:Maar dan moet dit wel aan je dealer worden gemeld. Zonder terugkoppeling naar BMW zal er geen update met een aanpassing voor het alarm komen...PierreRT schreef:Aangezien meerdere mensen dit hebben, zowel op de RT als de GT vermoed ik wel dat dit via BMW met een softwareupdate in de toekomst opgelost zal worden.
ben ik bereid een mail te sturen naar mijn dealer en CC Bmw Belux
en Duitsland om hen erop attent te maken met de link naar dit onderwerp erbij.
Groetjes
Wanneer je het alarm ECHT nodig hebt, en je pinkprobleem is nog niet opgelost, haal dan gewoon de zekering van de knipperlichten eruit vooraleer het opzetten van je alarm.
Bij vertrek en uitgeschakeld alarm, duw je de zekering er terug in.
Ondertussen blijft je beemer toch beveiligd.
Je alarm zal normaal werken, en je knipperlichten zuigen je batterij niet leeg...
Bij vertrek en uitgeschakeld alarm, duw je de zekering er terug in.
Ondertussen blijft je beemer toch beveiligd.
Je alarm zal normaal werken, en je knipperlichten zuigen je batterij niet leeg...
-
Sven 12RT
-
Triker
-
bmwfreakske