K1200LT Windscherm reinigen en onderhouden
Moderator: GVN
K1200LT Windscherm reinigen en onderhouden
Kan mij iemand info geven hoe ik mijn windscherm zo zuiver mogelijk krijg zonder met al te véél chemische troep risico's te lopen op een schemer of waas? en hoe kan ik dit windscherm makkelijk onderhouden?
-
pirre105
- Contacteer:
Kijk ook eens op http://www.k12lt.be
Rubriek Plexus. Daar wordt er ook over gediscusieerd met eventueel de oplossing volgens mij.
Rubriek Plexus. Daar wordt er ook over gediscusieerd met eventueel de oplossing volgens mij.
Ik hou van Lut en mijn GSA.
Dagelijks na iedere rit even met een microvezeldoekje en een doodgewone ruitenreiniger de ruit schoonmaken. Gelijk ook even de koplamp en het vizier van de helm.
Vliegenlijkjes zijn nog vers en heel makkelijk te verwijderen. Kleine moeite en een groot plezier.
Bij mijn vorige motor wilde ik het nog wel eens laten zitten met het gevolg dat ik na 1 of 2 weken altijd een aardig tijdje aan het poetsen was.
Vliegenlijkjes zijn nog vers en heel makkelijk te verwijderen. Kleine moeite en een groot plezier.
Bij mijn vorige motor wilde ik het nog wel eens laten zitten met het gevolg dat ik na 1 of 2 weken altijd een aardig tijdje aan het poetsen was.
Lid van de BMW Club Nederland
BMW R1200RT Sandbeige metallic 2007
BMW R1200RT Sandbeige metallic 2007
-
the riding man
Bij mij zitten die vliegen er soms maanden op.Dirk LT schreef:een fantastische luxe riding man. Ik heb echter deze luxe niet en poets mijne moto wanneer hij eeeeecccccchhhht vuil is. En dan hangen er vliegen enz.... er soms al weken op.
Hij loopt er niks minder door.
Maar ja, het poetsen is voor sommige ook een hobby
K1600 GT - 2012 - 215.000 km