reizen

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
johands
Contacteer:

reizen

Bericht door johands »

Hallo

Ik ben er wel voor te vinden om eens een reis (of meerdere) op offroad gericht te doen maar zie me dat zelf nog niet direct doen. Het probleem is een beetje waar kan en mag ik rijden. Of bestaan er kant en klare betaalbare reizen voor offroad ? Heeft iemand hier ervaring mee.
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Op 't net en op verschillende fora is ruim voldoende info te vinden om je een weekje bezig te houden, enkel een landkaart en wat kennis van jezelf heb je nodig dan.

De Assietta, de Sommeiller, de Parpaillon, de Jafferau, Col de Moutiers, en voor de meer ervaren, of compleet gekke GS'er, de Via del Sale, beter gekend als de Ligurische Grenskamroute zijn maar enkele van de beter gekende off-roadroutes.

Een reis samenstellen is dan maar een kwestie van ff naar de landkaart te kijken :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

weet er iemend of je een offroadcursus ergens kan volgen ?lijkt mij best de moeite om eens mee te maken.
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
oer gs'r

Bericht door oer gs'r »

tweecilinderke schreef:weet er iemend of je een offroadcursus ergens kan volgen ?lijkt mij best de moeite om eens mee te maken.
Off road cursus, waarom al doende leert men toch .
Als je graag onverhard gaat ,Koppel haalde het al aan ga naar de Alpen en begin met de gemakkelijkste nl. de Testa Assieta vervolgens waag je je aan Parpaillon of Jafferau,Sommeiller vooral laatste km zijn al wat pittiger.
En als je dan nog goesting hebt waag je je aan de Ligurische al is da ni simpel en bij voorkeur ni alleen te rijden, en ik weet waarover ik spreek,
7,5 uur over 81 km soms werkelijk extreme omstandigheden,leuk maar zweten geblazen .
ne moto veu me te rein en ene veu oan te prutse.
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Allee, dan is het feit dat wij ze op een dikke 4 uur gedaan hebben precies geen slechte prestatie :razz:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
oer gs'r

Bericht door oer gs'r »

Koppel!! schreef:YOO

Allee, dan is het feit dat wij ze op een dikke 4 uur gedaan hebben precies geen slechte prestatie :razz:

Grtz, Philip!
'nen dikke proficiat dan :wink:

Hoe zijn jullie gereden ,welk traject gevolgt ,de volledige route ?
Ik ben gegaan via Ventimiglia,Pigna, langs lago Tenardo zo de route aangevat,onderlangs Il Rendentore (stuk staat op kaart gemarkeerd als onberijdbaar wegens recente aardverschuivingen ) maar was doenbaar en vandaar richting col de la Boaire en andere leukers - naar col de Tende,dan verder langs Baisse D'ourme en Baisse Peirefique;
Enfin het was plezant maar zwaar .
ne moto veu me te rein en ene veu oan te prutse.
J
Contacteer:

Bericht door J »

tweecilinderke schreef:weet er iemend of je een offroadcursus ergens kan volgen ?lijkt mij best de moeite om eens mee te maken.
Geen zin om mee te gaan naar Hechlingen
Ben momenteel aan het wachten op info uit Duitsland.

BMW Motorrad Enduro Training
Hechlingen GS 2 days (English available) BMW Enduropark Hechlingen Wed 03.10.07 09:00 -
Thu 04.10.07 17:00 580 €

Hechlingen GS 2 days (English available) BMW Enduropark Hechlingen Sat 13.10.07 09:00 -
Sun 14.10.07 17:00 580 €

Hechlingen GS 2 days (English available) BMW Enduropark Hechlingen Sat 27.10.07 09:00 -
Sun 28.10.07 17:00 580 €

Zie andere topic's:

Hechlingen
en
Motorspeeltuin

J
Plaats reactie