26/08/2007 - Boulogne-Sur-Mer
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Re: toerrit
Néén zeker niet, wat is er beter dan nét zo een rit mee te doen om juist de club en z'n leden béter te leren kennen ?!!!VDBD schreef:ik heb de indruk dat dit inderdaad alleen voor leden is an anderen eigenlijk een beetje geweerd worden als eenden in een vreemde mand. Vind dit wel een beetje jammer
Niemand die je hier weerd, dus WELKOM !
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Ik snap niet goed hoe dat komt, maar nogmaals : niet-leden zijn van harte welkom om eens te komen proeven van de sfeer ; gewoon de route aanvragen bij Patrick en vermelden dat je eens wil komen meerijden, anders gewoon ter plaatse komen en een roadbookje vragen.
De Club staat steeds open voor potentiele nieuwe leden.
De Club staat steeds open voor potentiele nieuwe leden.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
VFooR
Ik ben hier ook maar sinds mei en zit hier vooral op het forum. Nu merk ik eigenlijk op dat er een ganse club aan verbonden is, gestuurd door een organistatie met brochures, tijdschriften,...(was me nog niet echt opgevallen...maar las steeds over de eerst pagina heen)
Iedereen is welkom, lees ik hier. Dus als nieuweling wil ik wel eens proberen mee te rijden. Dan kan ik eens extra info inwinnen over de club en proef ik eens van de sfeer.
Ik ga ervan uit dat bv. een honda-rijder minder gewenst is?!
Gegroet VFooR
GS1150 uit Oilsjt.
Als ik meerijd...zal ik aanwezig zijn in Nazareth om 8u.
Iedereen is welkom, lees ik hier. Dus als nieuweling wil ik wel eens proberen mee te rijden. Dan kan ik eens extra info inwinnen over de club en proef ik eens van de sfeer.
Ik ga ervan uit dat bv. een honda-rijder minder gewenst is?!
Gegroet VFooR
GS1150 uit Oilsjt.
Als ik meerijd...zal ik aanwezig zijn in Nazareth om 8u.
R 1100 GS: Full Wilbers, stalen remleidingen, Laser + Chip + K&N + regulator + Nieuwe buizen.
toerrit
ja dan zal ik daar ook proberen zijn , hoewel zonder iemand aan te vallen ik het toch wel een beetje raar vind dat , ondanks ik info heb gevraagd om lid te worden via de link naar het sec. ook nooiit geen antwoord heb gekregen !
-
VFooR
Re: toerrit
Om hier kort op te reageren.Schalkseruiter® schreef:Nochthans Sprint antwoordde je reeds het volgendeVDBD schreef:ik heb de indruk dat dit inderdaad alleen voor leden is an anderen eigenlijk een beetje geweerd worden als eenden in een vreemde mand. Vind dit wel een beetje jammer
Normaal zijn deze ritten voorbehouden voor de clubleden, maar elke BMW rijder is natuurlijk meer dan welkom om deze of een andere clubrit mee te rijden en dit ter kennismaking met de club.Schalkse®
Wanneer je het onderwerp opent van 'toerrit' krijg je een beschrijving van de rit, maar wordt ook meteen verwezen naar het clubjournaal voor de vertrekplaats en moet je een clublidnummer ingeven voor bv. de GPS-route.
De reactie van VDBD is meteen wat hard, maar versta het gevoel dat er in eerste instantie duidelijk wordt verwezen naar de clubleden, wat wellicht ook normaal is.
Het zou wel aantrekkelijker zijn voor nieuwelingen dat er reeds bij de eerst tekst/quote reeds een 'welkom' voor de nieuwsten staat. Heb je meteen iedereen mee.
Maar is maar een detail en na enkele quote's werd meteen ook iedereen betrokken bij de rit met de woorden (WELKOM).
Ik ben benieuwd naar de rit
Groeten.
R 1100 GS: Full Wilbers, stalen remleidingen, Laser + Chip + K&N + regulator + Nieuwe buizen.
Heb ik het mis, of staat hier bovenaan "BMW Motor CLub Vlaanderen" en "Officiële BMW Motor Club Vlaanderen Forums"?
(en het staat er zeker nog 2 keer op)
Is volgens mij toch wel duidelijk, niet?
Wat niet wil zeggen dat niet iedereen welkom is! (voor ik hier een en ander naar mijne kop geslingerd krijg)
Wally
Wat niet wil zeggen dat niet iedereen welkom is! (voor ik hier een en ander naar mijne kop geslingerd krijg)
Wally
Leven is het meervoud van lef!
-
VFooR
Ik moet me dus drigend een bril aanschaffen
. Het is duidelijk nu.
Zoals we (de nieuwen) hier heel veel leren door de 'clubleden' en vaste forumgangers, kunnen de newbies misschien soms nog kleine tips bijvoegen om het geheel nog beter te maken.
Ieders eigen mening en gevoel...we pennen het neer en hopen nadien tot een constructief iets te komen. I'm IN
Zoals we (de nieuwen) hier heel veel leren door de 'clubleden' en vaste forumgangers, kunnen de newbies misschien soms nog kleine tips bijvoegen om het geheel nog beter te maken.
Ieders eigen mening en gevoel...we pennen het neer en hopen nadien tot een constructief iets te komen. I'm IN
-
Little John
Wally, je staat zeker scherp vandaag, of is het het weer misschien ?Wally schreef:Heb ik het mis, of staat hier bovenaan "BMW Motor CLub Vlaanderen" en "Officiële BMW Motor Club Vlaanderen Forums"?
Wat niet wil zeggen dat niet iedereen welkom is! (voor ik hier een en ander naar mijne kop geslingerd krijg)![]()
Wally
tot zondag
-
Little John
-
patrick ottevaere
- Contacteer:
Heb je mapsource op updats anders gaat naar http://www.garmin.com -support-GStephen schreef:Ik heb de gps fyle gekregen maar krijg die niet open.
En ik weet bij god nie waarom...
updates&downloads -mapping progams - 6.13.1
Regio-Coördinator-Onthaalmedewerker
BMW Motor Club Vlaanderen
Regio West Vlaanderen
BMW Motor Club Vlaanderen
Regio West Vlaanderen
-
tweecilinderke
Ook ik zal er zijn zondag, kom samen met wally naar nazareth.
Zelfs mijn vrouw denkt er aan vroeg op te staan om haar nog ne keer te keren op mijne beemer vermoed ik.
Zelfs mijn vrouw denkt er aan vroeg op te staan om haar nog ne keer te keren op mijne beemer vermoed ik.
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
JH. schreef:Ka nie komen zondag![]()
Moet gaan "blazen" met de fanfare in de Gouden Boomstoet in Brugge city.
Jurgen,
Ken jij toevallig een zekere L. Dornez ? Van de blazers van Tielt ?
Laatst gewijzigd door JüRgen op 24 aug 2007, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007

-
Werner Von C.
- Contacteer: