koplamp word dof
Moderator: GVN
koplamp word dof
zijn er nog mensen met een r1200rt bij wie de koplamp aan de randen een doffe schijn krijgt ??? en na 20.000 km gaven beide lampen de pijp aan maarten en dit amper 500 km na elkaar 
r1200rt Jef zijn eerste BMW
Hoi,
Heb ik ook gehad met een GSA. De reden was dat de lamp niet goed in het huis zat en hierdoor de spiegel verbrande (is van plastiek en kan niet tegen direct contact met de lamp) Hierdoor kreeg ik een doffe schijn over heel de spiegel. Ik heb dit aangeklaagd bij de dealer en het ging om een constructie foutje... De veer die de lamp vasthoudt zette de lamp niet echt vast en hierdoor trilde de lamp tegen de spiegel... ik heb toen een nieuwe koplamp gekregen in garantie
GRTS Danny
Heb ik ook gehad met een GSA. De reden was dat de lamp niet goed in het huis zat en hierdoor de spiegel verbrande (is van plastiek en kan niet tegen direct contact met de lamp) Hierdoor kreeg ik een doffe schijn over heel de spiegel. Ik heb dit aangeklaagd bij de dealer en het ging om een constructie foutje... De veer die de lamp vasthoudt zette de lamp niet echt vast en hierdoor trilde de lamp tegen de spiegel... ik heb toen een nieuwe koplamp gekregen in garantie
GRTS Danny
-
bmwfreakske
-
HanzThePanz
Je kan wel spreken van een epidemie... of beter: een constructiefout. Dan heb ik het over het feit dat de meeste halogeenlampen het in de R1200RT niet langer uit houden dan 15000 tot 20000 kilometer. Bij mij, m'n zwager en twee vrienden zijn deze lampen al vervangen. Ben erg benieuwd of BMW hier nog wat aan gaat doen, want die lampjes zijn best wel prijzig...
Don't fix it if it ain't broken...
Re: koplamp word dof
Daar kent Bruno 1200Rt allen van..jecle schreef:... r1200rt bij wie de koplamp ... na 20.000 km gaven beide lampen de pijp aan maarten ...
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

-
HanzThePanz
Dat de kwaliteit van een BMW zeer goed is hoor je mij al lang niet meer roepen... De Service schrijven ze gelukkig wél nog steeds met een grote 'S' en uiteindelijk is het daar waar het mij om gaat.hans rs schreef:Constructiefout?jaja en de kwaliteit is zeer goed
ik heb dit met mijn eerdere jappanners nog nooit meegemaakt
![]()
Groeten
Hans
Don't fix it if it ain't broken...