GIVI trolley T450
Moderator: GVN
GIVI trolley T450
Hi all,
Afgelopen weekend las ik ergens dat GIVI een trolley op de markt heeft gebracht die voorzien is van de hun gekende kliksysteem.
Het lijkt me een fantastisch idee.
Afgelopen weekend las ik ergens dat GIVI een trolley op de markt heeft gebracht die voorzien is van de hun gekende kliksysteem.
Het lijkt me een fantastisch idee.
Laatst gewijzigd door Wingman X op 06 mar 2017, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sven 12RT
korte review in 't Frans
Op de Italiaanse site staat het ding al.
EDIT
RAD heeft 'm al. 175 euro en je bent gesteld. Het is te zeggen, ze kennen de koffer, maar nog niet in voorraad.
Ik ben zeker ook een potentiele koper. Ook gezien dat je het volume kan vergroten via rits?
Op de Italiaanse site staat het ding al.
EDIT
RAD heeft 'm al. 175 euro en je bent gesteld. Het is te zeggen, ze kennen de koffer, maar nog niet in voorraad.
Ik ben zeker ook een potentiele koper. Ook gezien dat je het volume kan vergroten via rits?
-
Sven 12RT
Nog een nieuwigheid gevonden die niet op de site staat.
Een harde aktentas, gewoon vast te klikken op de grondplaat.
Hier te bekijken
Een harde aktentas, gewoon vast te klikken op de grondplaat.
Hier te bekijken
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Hi all,
Bestaat er toevallig geen interesse voor een groepsaankoop?
Bestaat er toevallig geen interesse voor een groepsaankoop?
Laatst gewijzigd door Wingman X op 06 mar 2017, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Iron Gonzo
eerts prijs weten 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Sven 12RT
-
Sven 12RT
"Morgen" is wat uitgesteld geweest.
Maar ik heb het ding vastgehad.
De trolley is best groot, ongeveer het volume van de E52 Maxia koffer.
Koffer is verdeeld in 2 grote compartimenten, wanneer de koffer platligt komt het grootste onderaan.
De bodem is niet perfect vlak door het mechanisme, maar daar kan je dan kleine stukken bagage steken.
In het compartiment erboven is ruimte voorzien om een laptop vast te steken.
Dan heb je nog vakken bovenaan en opzij voor allerhande klein spul.
De rits op de twee grote vakken kan je afsluiten door er een hangslot(je) aan te hangen.
De trolley kan niet zonder meer van een Monokey op een Monolock plaat. Maar meer dan een torx schroevedraaier en 20 sec heb je niet nodig.
Het enige waar ik niet in geslaagd ben, is uitvissen hoe je het volume nog kan vergroten. De reclame zegt dat je er 2 helmen in kwijt kan, maar de rits van de "accordeon" heb ik niet gevonden.
Kan ik nog leven zonder de koffer, ja, maar het is wel een leuke vondst.
Zeker de €175 waard.
Maar ik heb het ding vastgehad.
De trolley is best groot, ongeveer het volume van de E52 Maxia koffer.
Koffer is verdeeld in 2 grote compartimenten, wanneer de koffer platligt komt het grootste onderaan.
De bodem is niet perfect vlak door het mechanisme, maar daar kan je dan kleine stukken bagage steken.
In het compartiment erboven is ruimte voorzien om een laptop vast te steken.
Dan heb je nog vakken bovenaan en opzij voor allerhande klein spul.
De rits op de twee grote vakken kan je afsluiten door er een hangslot(je) aan te hangen.
De trolley kan niet zonder meer van een Monokey op een Monolock plaat. Maar meer dan een torx schroevedraaier en 20 sec heb je niet nodig.
Het enige waar ik niet in geslaagd ben, is uitvissen hoe je het volume nog kan vergroten. De reclame zegt dat je er 2 helmen in kwijt kan, maar de rits van de "accordeon" heb ik niet gevonden.
Kan ik nog leven zonder de koffer, ja, maar het is wel een leuke vondst.
Zeker de €175 waard.
-
Jo De Paepe
Hoi,
heeft iemand van jullie de business case reeds gezien ??
http://www.scootermilano.it/givi_bus.htm
zou me evenueel interesseren , kwestie van laptop ed droog te vervoeren
de trolley ziet er niet echt waterdicht uit
heeft iemand van jullie de business case reeds gezien ??
http://www.scootermilano.it/givi_bus.htm
zou me evenueel interesseren , kwestie van laptop ed droog te vervoeren
de trolley ziet er niet echt waterdicht uit
-
Sven 12RT
-
Jo De Paepe
Yep,
heb dat ook gezien van die regenhoes, maar 'k heb daar geen goede ervaring mee.Voor dagelijks woon werk is dat rap naar de filistijnen. en als ze het al een tijdje uithoud , dan werkt dat meer als remparachute dan als drooghouder
Vandaar ook mijn voorkeur voor de harde case die ,hoop ik toch , waterdicht is.
heb dat ook gezien van die regenhoes, maar 'k heb daar geen goede ervaring mee.Voor dagelijks woon werk is dat rap naar de filistijnen. en als ze het al een tijdje uithoud , dan werkt dat meer als remparachute dan als drooghouder
Vandaar ook mijn voorkeur voor de harde case die ,hoop ik toch , waterdicht is.
Hi Sven,
Thanks voor de info. Dat het ding niet meteen waterdicht is, lijkt me niet zo erg gezien ik mijn standaardtrolley dit ook niet is. Het voornaamste is dat je een trolely hebt die je gemakkelijk en snel op de moto kan bevestigen... en blijft zitten.
@Jo
Terug uit vakantie?
Thanks voor de info. Dat het ding niet meteen waterdicht is, lijkt me niet zo erg gezien ik mijn standaardtrolley dit ook niet is. Het voornaamste is dat je een trolely hebt die je gemakkelijk en snel op de moto kan bevestigen... en blijft zitten.
@Jo
Terug uit vakantie?