Wij zijn een koppel (1motor) uit Borsbeek en zoeken Vrijdagmiddag rond 13u (donderdag nog de nachtdienst ) te vertrekken en liefst ook via het Zwarte woud.
Mijn bedoeling is Vrijdag ca 500 à 600 kilometers te rijden via autostrade of vlotte snelwegen, zaterdag dan binnendoor via bodensee naar de weisensee.
Indien u dat iets zegt of natuurlijk ook andere reislustigen laat het dan maar weten hé.
Heb nog geen route uitgestippeld , dus kan nog steeds in overleg.
Thx voor je reactie aan Daniel.
Is altijd fijner als iemand samen kan rijden, zeker over zo een afstand.
Vond het zelf een beetje sneu dat wij hem niet op sleeptouw konden nemen, maar ja er zijn nu eenmaal beperkende factoren.
Dag Danny en gs-er, bedankt voor het medeleven en voorstel.
Ik had me al voorgenomen om op zaterdag ineens het ganse traject te doen. Mijn Zumo geeft 1h minder rijden op dan Mapsource en we gaan een stuk door Duitsland......
Maar graag kijk ik uit om samen aan te rijden, je hebt bovendien een pm Danny.
Daniel
patrickGT schreef:ligt in Oostenrijk, tegen de Italiaanse en Sloveense grens.
Zonder je te willen tegenspreken heb ik het voor mezelf even opgezocht, en ja, we hebben allebei gelijk , Weissensee bestaat blijkbaar zowel in Duitsland als in Oostenrijk, een goeie 300 km van elkaar verwijderd.
Patrick, kijk nog eens goed naar de schrijfwijze. Dacht dat die jij bedoelde de Wiessensee is.
patrickGT schreef:ligt in Oostenrijk, tegen de Italiaanse en Sloveense grens.
Zonder je te willen tegenspreken heb ik het voor mezelf even opgezocht, en ja, we hebben allebei gelijk , Weissensee bestaat blijkbaar zowel in Duitsland als in Oostenrijk, een goeie 300 km van elkaar verwijderd.
Patrick, kijk nog eens goed naar de schrijfwijze. Dacht dat die jij bedoelde de Wiessensee is.
@ Daniël. Sorry voor de late reactie, ben enkele dagen niet op het forum geweest. GSer had mij ondertussen uitgenodigd om aan te pikken en dat heb ik natuurlijk met veel plezier aangenomen. Fijn om te horen dat jij ondertussen ook companie hebt gevonden. Gedeelde vreugd is tenslotte dubbele vreugd
Wij (Danny & Nancy) & Daniel komen samen op vrijdagmiddag te 14u00 aan het AC restaurant te Barchon (Shell) op de E40 richting Verviers.
Dan nemen we verder de autostrade tot ergens rond Stuttgart,hier zoeken we een hotelletje om op onze positieven te komen
Zaterdagochtend starten we met ca 170km autostrade en van daaraf dan de rest binnendoor (ca.400km) naar de Weissensee .
Als er nog liefhebbers zijn die wensen aan te sluiten geef gerust een seintje.
Anders aan allen een goede rit toegewenst en tot ginderachter.
@ Frank K: idd, dat is het hotel waar we zullen logeren.
Het is hier zo stil de laatste dagen op dit topic.... hebben jullie geen zin meer om te gaan?
bij mij kriebelt het anders behoorlijk hoor! ben al sinds mei niet meer op vakantie geweest met de motor. hoog tijd dus om er nog eens op uit te trekken.
morgen laatste half dagje werken en dan begint de VAKANTIE !!!
en vrijdagmorgen zijn we ribbedebee naar Weissensee!
ben bezig geweest met het herberekenen van de routes voor mijn gps, als he de baantjes bekijkt, hebben de Bosse en z'n Rosse weer hun best gedaan zulle. nog twee keer slapen en we zijn er mee weg, ik met de GT en 't vrouwke met de GS.
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
GS 'er schreef:
Zet al maar een Weissenbier klaar!
Wel, Den Bosse en z'n Rosse zitten hier al enkele uren op het terras met uwen Weizen. Zal hem dan maar zelf uit drinken, want kan niet blijven wachten hé. Shol hé.
Den Bosse is deze middag al gearriveerd.
Zo kunnen wij nog heel eventjes genieten van onze welverdiende rust.
Zijn de enige dagen dat we eens vroeg kunnen slapen gaan en laat kunnen opstaan.
Inderdaad, temperatuur is wel iets beter als bij ons. Zit hier momenteel op het terras deze mail te schijven met ne goede donkere Franciscaner.
GS 'er schreef:
Zet al maar een Weissenbier klaar!
Wel, Den Bosse en z'n Rosse zitten hier al enkele uren op het terras met uwen Weizen. Zal hem dan maar zelf uit drinken, want kan niet blijven wachten hé. Shol hé.
Den Bosse van aan de Weissensee
Zonder foto kunnen we dat maar moeilijk geloven !!!!!
Ik ga zo meteen mijne moto reeds op de aanhanger laden met hulp van de buurman. Vandaag mijn wegenvignet voor de wagen gaan ophalen, voor vrouw en kind naar de bibliotheek geweest.
Op de Michelinkaart de tripjes al eens bekeken.... Was het maar al zondag...
We weten nog steeds niet wanneer we gaan vertrekken, donderdagnamiddag of vrijdag...
Morgen de laatste wasmachine opzetten en daarna strijken (ja, dat moet je als huisman ook doen), de valiezen van de kast halen en dan heel de bende inladen...
Tot zaterdag in Oostenrijk.
Frank K schreef:Ben eens even gaan surfen en heb volgende link gevonden ivm het hotel waar we gaan verblijven.
Schone link
De Bosse zal dat baantje al wel schoon gereden hebben van de week zekers.... dan kunnen wij volgende week een keertje gaazen.....
En aan ons stressteam nog een rustige week gewenst.... en laat nog wat bier en goed weer over voor volgende week.
Zo de moto's zijn gewassen morgen nog even inpakken en dan zijn we weg voor een driedaags toertochtje tot de Weisensee
Vandaag de GSA een onderhoudsbeurtje gegeven. Alles staat klaar om vrijdag in de vroege morgen te vertrekken. Wij overnachten te Ulm in dit hotel : http://www.landhof-meinl.de/ om zaterdag naar Hotel Moser te fahren.
Tot zaterdag den bosse & zijn rosse. Geniet, nu het nog kan. Vanaf zaterdag .....
Al degenen die vrijdag vertrekken : volgens de weersvoorspellingen zal het in Duitsland droog zijn Zaterdag kan je in het Noorden van Oostenrijk een drupje regen verwachten, maar volgens de voorspellingen stelt het niet veel voor. In ieder geval voor iedereen : KOMT ALLEN VEILIG AAN !!!!!!
Tot zaterdag,
mvg, $ven
It's not how they died that makes them heroes, it's how they lived.
Hallo,
Ik ben sinds kort lid van de club.(lidnummer kan ik hier niet weergeven )
Vanaf volgende week 3 weken met verlof.
Zijn de desbetreffende routes enkel beschikbaar voor de mensen die meerijden of kan men die, als lid, ook ergens downloaden?
Alvast veel plezier met het verblijf.