Herspuiten GS. Iemand ervaring?
Moderator: GVN
-
VFooR
Herspuiten GS. Iemand ervaring?
Iemand ervaring in het herspuiten van een GS. De neus, tank en kleine achter zijpanelen lijken me de enige spuitvlakken.
Duur?
Waar?
De moeite?
Waar weer strickers halen?
Duur?
Waar?
De moeite?
Waar weer strickers halen?
R 1100 GS: Full Wilbers, stalen remleidingen, Laser + Chip + K&N + regulator + Nieuwe buizen.
-
Iron Gonzo
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
tweecilinderke
hey v'foor mocht het je intreseren ,mijne kozijn doet carroserie na zijn uren en ik moet zeggen het is nen krak in het spuiten (met verf he)
Hij is wel van oostakker en het demonteren moet je zelf doen, enkel de stukken binnen brengen.
Hij is wel van oostakker en het demonteren moet je zelf doen, enkel de stukken binnen brengen.
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
-
GSrijder
- Contacteer:
Mijne VFR is geheel herspoten vorig jaar bj iemand die het in zelfstandig bijberoep doet en zwart is een mooi kleur
De persoon woont in Hamme, heeft zijn eigen spuitcabine etc.
Ik kan je zijn tel nr geven als je me even een PM stuurt.
Voor het herspuiten van heel m'n VFR betaalde ik 300€.
In de afwerkingsvernis zit een elastisch produkt waardoor er bij steenslag minder makkelijk een stukje verf wegspringt.
De persoon woont in Hamme, heeft zijn eigen spuitcabine etc.
Ik kan je zijn tel nr geven als je me even een PM stuurt.
Voor het herspuiten van heel m'n VFR betaalde ik 300€.
In de afwerkingsvernis zit een elastisch produkt waardoor er bij steenslag minder makkelijk een stukje verf wegspringt.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
he he he de mijne is voor de eerste keer gekuist hoor, hij blinkt weer als nieuw. Ik heb Bij Mabbe zo'n bus mleegedaan, waar je enkel moet innevelen en afspuiten. Dit kwam al meer in het bereik van mijn kuisgoesting.Oneshark schreef:J schreef:Moest je alles eerst zelf demonteren?
anders mag je mij dat tel rn eens doormailen via pm en het adres ook. aub?
Jo, een goede poetsbeurt doet wonderen ipv herspuiten![]()
Je zou hem nu moeten zien, ik moet een zonnebril aandoen als ik er naar kijk
-
Dirk Pauwels
Tank, zijpanelen en neus kun je op 15 min demonteren, kan mss beetje schelen in prijs?VFooR schreef:Het liefst heb ik iemand die de stukken er zelf afhaalt (die tank en neus...lijken me geen al te klein stuk).
Worden putjes er uit gemastikeerd?
En wat met de stickers...
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
GSrijder
- Contacteer:
Ondertussen de nodige pm's verstuurd.
Ik had mijn stukken er zelf afgehaald maar dat is geen noodzaak.
De stikkers haalt hij er liefst vanaf anders moeten die zorgvuldig afgeplakt worden. Op mijn tank zijn de mijne blijven zitten( tank dende niet herspoten te worden maar is weel opnieuw vernist om te doen glanzen, op spatbord en carnage heb ik nieuwe gekleefd. Makkelijk te bekomen via dealer hoor wel niet goedkoop ( bij Honda )
Zelfs mijn twee koekblikken heb ik er al laten retoucheren van krasjes en kleine deukjes.
De persoon koopt ook perte totals van Suzuki Swifts op en opel Corsa om ze daarna terug rijklaar te krijgen.
Het is een vakman. Voor de kritikasters, nee ik heb geen aandelen of belangen en het is geen persoonlijke vriend. Enig nadeel, hij heeft veel werk dus wachttijd eer je mag komen kan wel weekje ( of twee ) duren.
[/img]
Ik had mijn stukken er zelf afgehaald maar dat is geen noodzaak.
De stikkers haalt hij er liefst vanaf anders moeten die zorgvuldig afgeplakt worden. Op mijn tank zijn de mijne blijven zitten( tank dende niet herspoten te worden maar is weel opnieuw vernist om te doen glanzen, op spatbord en carnage heb ik nieuwe gekleefd. Makkelijk te bekomen via dealer hoor wel niet goedkoop ( bij Honda )
Zelfs mijn twee koekblikken heb ik er al laten retoucheren van krasjes en kleine deukjes.
De persoon koopt ook perte totals van Suzuki Swifts op en opel Corsa om ze daarna terug rijklaar te krijgen.
Het is een vakman. Voor de kritikasters, nee ik heb geen aandelen of belangen en het is geen persoonlijke vriend. Enig nadeel, hij heeft veel werk dus wachttijd eer je mag komen kan wel weekje ( of twee ) duren.
[/img]
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
-
de vlieger
- Contacteer:
gewoon matzwart over alles over, da ga het beste
zo lak ik altijd
http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic ... highlight=
http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic ... highlight=
Pindanootjes zijn erg lekker!!!
-
edargpu
Zie eens deze Topic http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... =15088,wat ik met mijn beemer heb aangevangen.VFooR schreef:Het liefst heb ik iemand die de stukken er zelf afhaalt (die tank en neus...lijken me geen al te klein stuk).
Worden putjes er uit gemastikeerd?
En wat met de stickers...
Grtz
Edargpu3
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
edargpu
Sitickers zijn niet echt goedkoop en dat mijn beemer duurder was om te herspuiten is toch vrij simpelVFooR schreef:Waar haal je de originele stickers? Of vervangstickers?
BTW Edargpu3...kwap werk. prima...wel vrij duur hé. Ik hoor van anderen dat het goedkoper is.
Er hangt meer van die tupperware aan dan bij een GS hé
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
VFooR
edargpu3 schreef:Sitickers zijn niet echt goedkoop en dat mijn beemer duurder was om te herspuiten is toch vrij simpelVFooR schreef:Waar haal je de originele stickers? Of vervangstickers?
BTW Edargpu3...kwap werk. prima...wel vrij duur hé. Ik hoor van anderen dat het goedkoper is.![]()
Er hangt meer van die tupperware aan dan bij een GS hé
R 1100 GS: Full Wilbers, stalen remleidingen, Laser + Chip + K&N + regulator + Nieuwe buizen.
-
edargpu
Kuip is zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant herspoten.VFooR schreef:edargpu3 schreef:Sitickers zijn niet echt goedkoop en dat mijn beemer duurder was om te herspuiten is toch vrij simpelVFooR schreef:Waar haal je de originele stickers? Of vervangstickers?
BTW Edargpu3...kwap werk. prima...wel vrij duur hé. Ik hoor van anderen dat het goedkoper is.![]()
Er hangt meer van die tupperware aan dan bij een GS héExcuseer, zat er even niet bij met mijn hoofd. Is het vooral de verf die duur is of het werk extra door de vele kuipen.
De voorbereiding is het allerbelangrijkste maw goed schuren tot alles mooi mat staat en alle oneffenheden wegwerken.
Verf voor dit alles 1,5L wat best ook prijzig is.
Dan nog wat nieuwe stickers en de som is al gauw gemaakt.
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""