banden maten zijn 120/70ZR17 en 180/55ZR17
wat een prijzenverschil
Moderator: GVN
wat een prijzenverschil
banden versleten van mijn k1200rs dus maar eens prijs vragen voor een set metzler roadtec z6,bij roegiers in sleidinge 135 euro voorband en 175 euro achterband,bij wimmotors in lotenhulle => 207 euro voorband en 280 euro achterband maar goed zoals ze zijn er gaat nog 20% eraf omdat het winterperiode is en dus actietijt
komaan hé
k1200rs rijder
Inderdaad !
Ik ben bij zes bandenboeren + mijnen dealer gaan prijsvragen voor GS-caoutchouc, bij mij kwamen ze ook geen van allen nog maar in de buurt van de prijzen van de bandenkweker uit Sleidinge. 
-
brit
-
J-P
- Contacteer:
Yep, Roegiers is bijna niet te beconcurreren qua prijs. Ik ga er echt al jaren, er zijn jaren geweest dat ik 10x voor nieuwe banden moest. Je wordt er altijd correct geholpen alleen, ga je in de zomer, ga dan vroeg. 8 uur `s ochtends is dan de beste tijd voor de mooiweerrijders wakker worden 
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
J-P
- Contacteer:
Gebruik de zoekfunkties van dit forum eens
Awel laat maar:
Roegiers Bandencentrale, Hulleken 83, 9940 Evergem 09/370 89 16 of 09/357 44 44
Awel laat maar:
Roegiers Bandencentrale, Hulleken 83, 9940 Evergem 09/370 89 16 of 09/357 44 44
J-P
Moet het idd beamen.
Heb prijs gevraagd voor een setje Michelin Pilot Road's :
120/70-17 & 160/60-18
Bij twee bandenboeren uit de streek:
Beiden exact dezelfde prijs : (V) 147 & (A) 191 Euro
Bij Roegiers : (V) 125 & (A) 160 Euro !!!
Eventjes 53 Euro verschil dus !!!
Ik wil eindelijk nog terug bellen omdat ik vrees dat dit prijs zonder BTW en montage is. Nu ik jullie reactie lees...
Hoe zijn bij dezelfde produkten zulke prijsverschillen in godsnaam mogelijk ?
Heb prijs gevraagd voor een setje Michelin Pilot Road's :
120/70-17 & 160/60-18
Bij twee bandenboeren uit de streek:
Beiden exact dezelfde prijs : (V) 147 & (A) 191 Euro
Bij Roegiers : (V) 125 & (A) 160 Euro !!!
Eventjes 53 Euro verschil dus !!!
Ik wil eindelijk nog terug bellen omdat ik vrees dat dit prijs zonder BTW en montage is. Nu ik jullie reactie lees...
Hoe zijn bij dezelfde produkten zulke prijsverschillen in godsnaam mogelijk ?
Carpe Diem
-
J-P
- Contacteer:
Wees gerust, Roegiers prijzen zijn incl (de-)montage en balanceren. Ze kunnen dit zo doen omdat ze in het groot kopen en daardoor flinke kortingen los kunnen weken bij de diverse bandenimporteurs. Daarbij, de werkplaatstarieven van je dealer moet je ook meebetalen als je daar je banden wisselt. Roegiers doet het al jaren met een relatief eenvoudige inrichting en een erg klantgerichte instelling. Mijn banden zijn altijd op stock en ik bel nooit tevergeefs.
J-P
Mensen die nen K 1200 S of RS/GT hebben en iets sportiever rijden.
Van de week bij Roegiers geweest (ga daar al jaren) voor de originele Metzeler M-1 Mtec
Voorband: 140 euro
Achterband: 190 euro
Totaal: 330 euro
Binnen paar dagen zal ik waarschijnlijk een nieuwe band moeten leggen achteraan en zal vermoedelijk de Michelin Pilot Power nemen:
Voorband: 140
Achterband: 200
Totaal: 340 euro
Van de week bij Roegiers geweest (ga daar al jaren) voor de originele Metzeler M-1 Mtec
Voorband: 140 euro
Achterband: 190 euro
Totaal: 330 euro
Binnen paar dagen zal ik waarschijnlijk een nieuwe band moeten leggen achteraan en zal vermoedelijk de Michelin Pilot Power nemen:
Voorband: 140
Achterband: 200
Totaal: 340 euro
"Once you drive BMW, always ..."
Voor GS 1150
Ik heb deze week nieuwe banden gelegd.
Michelin Anakee voor + achter, demontage en montage wielen, uitbalanceren en BTW, totaal betaald € 225.
In Sleidinge bij Roegiers.
Michelin Anakee voor + achter, demontage en montage wielen, uitbalanceren en BTW, totaal betaald € 225.
In Sleidinge bij Roegiers.
Hoi iedereen,
In navolging van de anderen deze nuttige info:
Bridgestone BT20 inclusief montage.
V: 120/70: 135
A: 170/60: 170
Place to be:
Gentse Banden Centrale (GBC)
Ottogracht - Gent
Ik ga er al jaren voor mijn auto- en motobanden en ben nog altijd heel tevreden.
greetz,
Xavier
In navolging van de anderen deze nuttige info:
Bridgestone BT20 inclusief montage.
V: 120/70: 135
A: 170/60: 170
Place to be:
Gentse Banden Centrale (GBC)
Ottogracht - Gent
Ik ga er al jaren voor mijn auto- en motobanden en ben nog altijd heel tevreden.
greetz,
Xavier
-
dirk bruijns
- Contacteer:
Onze machine's gaan daar gewoonlijk ook voor nieuwe sloffen.sentinel schreef:ik Heb zopas nog maar eens de Metzler Z6 laten monteren op mijn R1100R bij Vercruysse te Torhout.
voor en achterband gemonteerd en uitgeballanseerd 302€
Michelin Pilot Roads, een volledige set gemonteerd en gebalanceerd voor 300 euro.
Op mijnen 1150 RT vandaag nieuw sloefen laten leggen bij BDS in bornem
BT 020 voor (120) en achter (170/60/17) samen : fiets binnen gedaan all-in (incl kopje koffie en vriendelijke babbel) geplaatst, uitgebalanceerd en opneiuw gemonteeerd 312 € .
Ben direct gaan snorren (300km, zot zijn doe geen zeer) om ze te roderen : rechtuit stabiliteit veel beter dan mijn MEZ 4 die erop lagen (17500 km), bochtenwerk stabieler en kleeft beter...
MAw een aanrader op een RT.
groetjes
BT 020 voor (120) en achter (170/60/17) samen : fiets binnen gedaan all-in (incl kopje koffie en vriendelijke babbel) geplaatst, uitgebalanceerd en opneiuw gemonteeerd 312 € .
Ben direct gaan snorren (300km, zot zijn doe geen zeer) om ze te roderen : rechtuit stabiliteit veel beter dan mijn MEZ 4 die erop lagen (17500 km), bochtenwerk stabieler en kleeft beter...
MAw een aanrader op een RT.
groetjes
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan !