Ik ga daar toch geen toermoto voor moeten kopen zeker !
R 1100 S Beter Zadel en handvaten voor Duo gezocht
Moderator: GVN
R 1100 S Beter Zadel en handvaten voor Duo gezocht
Hallo, Mijn vrouw gaat niet graag mee toeren omdat zij niet erg confortabel zit op de R1100 S
. vooral de handvaten zijn een probleem . Is er iemand die een oplossing weet ? Corbin zadel met rugsteun zou kunnen maar wat met de handvaten ?
-
Iron Gonzo
een beetje bijkomen in gewicht dan heeft ze meer pak
jas met zakken
dan kan ze mooi tegen U leunen en haar handen in uw zakken steken
jas met zakken
dan kan ze mooi tegen U leunen en haar handen in uw zakken steken
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Ik heb mijn zadel naar mijn goesting laten aanpassen bij Artistiek. Pilootgedeelte ingekort, zithoek gevormd en duogedeelte opgehoogd. Hier zie je het resultaat : http://www.artistiek.be/zadelstoffeerpr ... Project=98
Vrouwtje schuift nu minder naar voor bij afremmen en heeft een comfortabelere kniehoek.
Handvatten voor de duo (buiten de standaard "gaten" achteraan het zadel op een S) heb ik nog nooit gezien.
Grtz,
Ludwig
Vrouwtje schuift nu minder naar voor bij afremmen en heeft een comfortabelere kniehoek.
Handvatten voor de duo (buiten de standaard "gaten" achteraan het zadel op een S) heb ik nog nooit gezien.
Grtz,
Ludwig