09/09/2007 - FranK's Vlaanderenrit
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
09/09/2007 - FranK's Vlaanderenrit
Collega's toerfanaten,
Vergeet deze rit niet, nu zondag. Alle info in 't boekske. De organisator staat bekend voor zijn superroadbooks.
350 Km zwieren en zwaaien...
Tot dan
Vergeet deze rit niet, nu zondag. Alle info in 't boekske. De organisator staat bekend voor zijn superroadbooks.
350 Km zwieren en zwaaien...
Tot dan
Helaas een uitstervend ras wat hopelijk het aantal deelnemers niet gaat beperkenKurt schreef:Inderdaad, 't is voor d'echte hé
Gene gps-route => gene BiemeRT ('k ben namelijk gene echte sssssttt
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Werner Von C.
- Contacteer:
Hélaas pindakaas, zondag zit ik al op http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=14480, geen RB nodig, enkel pijlkes volgen... 
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Gelukkig want ben dan in verlof.(s)Campi schreef:Hélaas pindakaas, zondag zit ik al op http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=14480, geen RB nodig, enkel pijlkes volgen...
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Dat heb ik idd. bij BSM zélf kunnen ondervinden, maar ja...ons Claire...hoe dat die Franstalige namen uitspreekt...het lijkt wel één of ander duister Frans recept voor stierekl*ten in tomatensaus...Trouwens ik heb niet de indruk dat de roadbookrijders het minder goed doen dan de GPS-ers
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Dirk Devlies
Fran'Ks Vlaanderen rit
In verband met deze rit heb ik het roadbook uitgewerkt op GPS
voor het kaart versie 6 in Mapsource
Het wordt een prachtige rit van 350km met
mooie slingerende paadjes.
Voor de geinterseerden stuur mijn een mail
aan dirk.devlies@skynet.be met vermelding
"Franks vlaanderen rit"
ik stuur je dan het bestand "FranksRit.GDB" op
VOOR ANDERE KAART VERSIES MOET JE HET BESTAND EERST INLADEN
IN MAPSOURCE EN LATEN HERREKENEN IN JE EIGEN KAARTSYSTEEM
ALVORENS HET IN TE LADEN IN JE GPS
grts.
D.Devlies
-
Iron Gonzo
je hebt mail 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
hier ook goed ontvangen
er zijn echter enkele zeer kleine verschilletjes met de 9 versie, die je niet kan aanpassen. ook niet als je de route compleet hertekend over de 6 versie heen.
ik vermoed dat daar de weg is aangepast en je dus een kleine omweg moet maken.
NU een goede GPS rijder heeft daar geen probleem mee
wreed wel bedankt voor de route Dirk
ik kan echter niet rijden op de voorziene datum. zal dus voor latere datum worden
er zijn echter enkele zeer kleine verschilletjes met de 9 versie, die je niet kan aanpassen. ook niet als je de route compleet hertekend over de 6 versie heen.
ik vermoed dat daar de weg is aangepast en je dus een kleine omweg moet maken.
NU een goede GPS rijder heeft daar geen probleem mee
wreed wel bedankt voor de route Dirk
ik kan echter niet rijden op de voorziene datum. zal dus voor latere datum worden
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
carl theeuwes
proficat
hello dirk
het was een fantatishe rit heb er van genoten volgende maal ben ik weer van de partij
groetjes carlgs
het was een fantatishe rit heb er van genoten volgende maal ben ik weer van de partij
groetjes carlgs
Chapeau Marc
Het was de moeite !!
Zeer mooie wegen uitgezocht, waardoor het niveau van deze rit wat mij betreft gewoon TOP was. En de rit enkel op RB, geen probleem, ik ben nooit bewust verkeerd gereden
Na de passenparade was dit de tweede kennismaking met een uitstekend RB van u, de volgende keer vijs ik er ook zo'n kaske op.
De afwezige graagrijder heeft wat gemist maar krijgt hopelijk nog een herkansing.
Het was de moeite !!
Zeer mooie wegen uitgezocht, waardoor het niveau van deze rit wat mij betreft gewoon TOP was. En de rit enkel op RB, geen probleem, ik ben nooit bewust verkeerd gereden
Na de passenparade was dit de tweede kennismaking met een uitstekend RB van u, de volgende keer vijs ik er ook zo'n kaske op.
De afwezige graagrijder heeft wat gemist maar krijgt hopelijk nog een herkansing.
Groetjes Swa
't Ja maar das uwe sterkste kant niet blijkbaar, hé(s)Campi schreef:Hélaas pindakaas, zondag zit ik al op http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=14480, geen RB nodig, enkel pijlkes volgen...
(en zo blijven we hem maar pesten, hé)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Namens familie, vrienden en mezelf dank ik alle aanwezigen voor het welslagen van deze dag ter herdenking aan onze Frank.
Ook dank voor de positieve reacties, hopelijk heb ik mensen kunnen bekeren tot het roadbook rijden.
't Is allezins goed om weten dat er nog echte motards zijn dat zonder het gelul van een GPS hun weg weervinden.
Wordt vervolgd ....
Ook dank voor de positieve reacties, hopelijk heb ik mensen kunnen bekeren tot het roadbook rijden.
't Is allezins goed om weten dat er nog echte motards zijn dat zonder het gelul van een GPS hun weg weervinden.
Wordt vervolgd ....