afmetingen Touratech bakken

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
demito
Contacteer:

afmetingen Touratech bakken

Bericht door demito »

Weet iemand wat de binnen afmetingen zijn van de opening bij Touratech Zega bakken?

Tnx for the info!

T
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
E1

Bericht door E1 »

254x425mm voor het grootste model. In de hoeken wel iets minder (ronde hoeken) en ter hoogte van de bevestigingsmoeren verlies je lokaal ongeveer 15mm.
Ik heb daar al geweldig veel ingekregen. Net zelfs een praktijktest uitgevoerd met een bakske bier :-P . 'k Had gene van Jupiler bij de hand, dus maar effe met Stella Artois gedaan (wel maar 25cl-ers).
Groeten, Ywan.
demito
Contacteer:

Bericht door demito »

tnx mate. Mijn bakken hebben het een beetje te verduren gehad. Heb je mijn trip report al gezien trouwens? (cfr onderschrift)
Nog plannen voor de toekomst? Ikke wschl Zuid Amerika. Andere opties zijn open.

Grtz

T
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
E1

Bericht door E1 »

Hey Tom,
Heb je foto's al deels bekeken. Geeft wel goesting om terug te gaan en aftellen is al bezig (eind december vertrek ik).
Uwe GSA heeft blijkbaar echt wel afgezien. Eerst dure herstellingen vlak na je terugkomst en nu nog wat extra probleempjes die hun oorsprong vermoedelijk ook in die tocht hadden. Als ik van jou was, zou ik zeker voor die zega-koffers gaan als je naar Zuid-Amerika trekt. Heb al eens met ene achter camion blijven haken... Gewoon met de hamer terug rechtkloppen :evil: . Da's in mijn ogen voordeel van alluminium t.o.v. plastiek.
Greetz, Ywan.
Plaats reactie