Ik zal wat meer info geven over onze toeristische rondrit.
Deze rit van ongeveer 150km gaat door op 9 September en de inschrijving is in Cafe St-Vadde Roddam 97 in 2880 Bornem.
Eet en drankgelegendheid is er op elke controlepost,alsook een pechdienst is voorzien.
Door de steeds groeiende populariteit van dit evenement verleden jaar mochten we meer dan 500 deelnemers verwelkomen,daarom zou ik het prachtig vinden dat we dit jaar zo veel mogelijk forumlezers langs deze weg bereiken om mee te rijden aan onze toerrit.Er is ook een controlepost op het terrein van Huize de Steiger waar onze bewoners U van harte zullen ontvangen,en een stempel geven om de rit vanaf daar te vervolgen,verder gaat de rit een stuk door Zeeuws Vlaanderen,langs de dijken van de Westerschelde,en ook onze prachtige"Stille Watersstreek"Klein-Brabant wordt niet overgeslagen.
Het initiatief voor dit evenement is gegroeid uit enkele motorlievende stamgasten van Cafe St-Vadde(waar ik bij behoor natuurlijk
Ik zelf werk daar als opvoeder en weet dus dat elke eurocent hiervan op een goede manier gespendeert wordt in belang van de bewoners,vorig jaar is de opbrengst van de derde herdenkingsrit"Albert Aerts"naar de aankoopsom gegaan van een nieuw busje om uitstappen te doen met onze bewoners.
Albert Aerts was een medewerker van het éérste uur,maar deze getalenteerde motorracer is 4 jaar geleden omgekomen tijdens een motorrace in Chimay.
Het is dan ook uit eerbetoon voor"Den Beire"zoals we hem noemden,dat onze motortocht omgedoopt is naar"Herdenkingsrit Albert Aerts"Albert kende trouwens onze bewoners van Huize De Steiger en droeg hen een warm hart toe!!!
Dus als jullie een toffe en mooie toertocht willen maken,gezellig wat kletsen nadehand op het terras van St-Vadde,en tevens mede door jullie inschrijving een zéér mooi initiatief willen steunen,heet ik jullie van harte welkom 9 September op onze "4de Herdenkingsrit Albert Aerts"

Voor diegenen die geen zin meer hebben om s'avonds nog naar huis te rijden,of op het terras van de Swa van St-Vadde wat lang blijven hangen zijn
Voila,ik hoop jullie te zien op Zondag 9 September.
Groeten Frank&de ST-Vadde bende