21/10/2007 - Engelandvaarders V Rochester
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
patrick ottevaere
- Contacteer:
21/10/2007 - Engelandvaarders V Rochester
OPGELET : WIJZIGINGEN !!!!
Engelandvaarders V – Rochester – 21 oktober 2007.
Deze Vde versie brengt ons naar Rochester met mogelijkheid tot stadswandeling ! (hiervoor krijgt u een stadsplan.)
Een ééndagstrip om uw te laten proeven van de Engelse bodem, om u met volle teugen te laten genieten van het mooie landschap en van de typisch Engelse bezienswaardigheden. Deze tijd van het jaar zal de natuur ons een prachtig kleurenpalet voorschotelen om van te watertanden.
De route werd gemaakt op GPS (aan te vragen bij de organisatoren) en zal ook beschikbaar zijn op papieren roadbook (gemaakt met Tripy).
De route behelst een rondrit doorheen een prachtig landschap, minibaantjes afgeschermd met gigantische hagen, zelfs wat klim- en afdalingswerk met de nodige haarspeldbochten staan op het menu. De voormiddag 135km, de namiddag 123km.
’s Middags is er op de route een Toby Carvery voorzien om te lunchen. Opgelet : hier kan niet voor gereserveerd worden ! (open vanaf 12uur, kostprijs voor de carvery +/-9pond).) Een eigen lunchpakket kan natuurlijk ook.
Overzet deze keer met de boot (P&O Ferries) vanuit Calais.
Aantal deelnemers beperkt tot 50 motoren. De eerste 20 ingeschrevenen reizen met boot 1, de volgende 30 ingeschrevenen reizen met boot 2 !!
Boot 1 : maximum 20 motoren
Heenreis :
Vertrek boot = 7u00.
Check in = VóóR 6u25.
Terugreis :
Vertrek boot = 17u00.
Check in = VóóR 16u25.
Boot 2 : maximum 30 motoren
Heenreis :
Vertrek boot = 8u00.
Check in = VóóR 7u25.
Terugreis :
Vertrek boot = 17u50.
Check in = VóóR 17u15.
Samenkomst voor boot 1
Plaats = P&O Ferries Calais
Uur = 6u00.
Samenkomst voor boot 2 :
Uur = 7u00.
Prijs = € 20,00 per motor.
Volledig te betalen voor 2 oktober op rekening van Aertssen Pieter-Paul = 280-0569538-88, met vermelding Engeland V, aantal personen, type moto, lidnummer, nummerplaat.
(voorbeeld : “EngelandV,2,R1150RT,2352677,MJB007”)
Geen annulatie mogelijk !!
Uw inschrijving met de gevraagde gegevens ook mailen naar ppaslc@fulladsl.be
Voor verdere informatie, de organisatoren :
Aertssen Pieter-Paul ppaslc@fulladsl.be of Ottevaere Patrick patrick.ottevaere@telenet.be
Engelandvaarders V – Rochester – 21 oktober 2007.
Deze Vde versie brengt ons naar Rochester met mogelijkheid tot stadswandeling ! (hiervoor krijgt u een stadsplan.)
Een ééndagstrip om uw te laten proeven van de Engelse bodem, om u met volle teugen te laten genieten van het mooie landschap en van de typisch Engelse bezienswaardigheden. Deze tijd van het jaar zal de natuur ons een prachtig kleurenpalet voorschotelen om van te watertanden.
De route werd gemaakt op GPS (aan te vragen bij de organisatoren) en zal ook beschikbaar zijn op papieren roadbook (gemaakt met Tripy).
De route behelst een rondrit doorheen een prachtig landschap, minibaantjes afgeschermd met gigantische hagen, zelfs wat klim- en afdalingswerk met de nodige haarspeldbochten staan op het menu. De voormiddag 135km, de namiddag 123km.
’s Middags is er op de route een Toby Carvery voorzien om te lunchen. Opgelet : hier kan niet voor gereserveerd worden ! (open vanaf 12uur, kostprijs voor de carvery +/-9pond).) Een eigen lunchpakket kan natuurlijk ook.
Overzet deze keer met de boot (P&O Ferries) vanuit Calais.
Aantal deelnemers beperkt tot 50 motoren. De eerste 20 ingeschrevenen reizen met boot 1, de volgende 30 ingeschrevenen reizen met boot 2 !!
Boot 1 : maximum 20 motoren
Heenreis :
Vertrek boot = 7u00.
Check in = VóóR 6u25.
Terugreis :
Vertrek boot = 17u00.
Check in = VóóR 16u25.
Boot 2 : maximum 30 motoren
Heenreis :
Vertrek boot = 8u00.
Check in = VóóR 7u25.
Terugreis :
Vertrek boot = 17u50.
Check in = VóóR 17u15.
Samenkomst voor boot 1
Uur = 6u00.
Samenkomst voor boot 2 :
Uur = 7u00.
Prijs = € 20,00 per motor.
Volledig te betalen voor 2 oktober op rekening van Aertssen Pieter-Paul = 280-0569538-88, met vermelding Engeland V, aantal personen, type moto, lidnummer, nummerplaat.
(voorbeeld : “EngelandV,2,R1150RT,2352677,MJB007”)
Geen annulatie mogelijk !!
Uw inschrijving met de gevraagde gegevens ook mailen naar ppaslc@fulladsl.be
Voor verdere informatie, de organisatoren :
Aertssen Pieter-Paul ppaslc@fulladsl.be of Ottevaere Patrick patrick.ottevaere@telenet.be
Regio-Coördinator-Onthaalmedewerker
BMW Motor Club Vlaanderen
Regio West Vlaanderen
Regio West Vlaanderen
Wij ook betaald en ingeschreven,
I en J
zal mijn stuur maar al langs de andere kant zetten, questi van een beetje voorbereid te zijn
I en J
zal mijn stuur maar al langs de andere kant zetten, questi van een beetje voorbereid te zijn
Laatst gewijzigd door J op 29 aug 2007, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
patrick ottevaere
- Contacteer:
Na de bevestiging van de overschrijving naar Pieter-Paul Aertssen(Engelandvaarders V) word de GPS Route+Raodbook automatisch naar u door gemaild en als er nog vragen zijn laat mij dan iets weten op patrick.ottevaere@telenet.be want van af 1/9/07 tot 29/9/07 ben ik niet bereikbaarJ schreef:Wij ook betaald en ingeschreven,
I en J
Regio-Coördinator-Onthaalmedewerker
Regio West Vlaanderen
Regio West Vlaanderen
Kan ik als niet lid ook mee ?
Ik ben mommenteel nog geen lid. Moest ik nu betalen geldt dit maar voor 2 maand ... en dat is te gek ofcourse.
Er werd me tip gegeven om nu niet te betalen maar wel in Oktober.
Omdat dit dan het lidgeld van 2008 omvat. ( loopjaar 1 November 2007 tot eind Oktober 2008 )
Als dit moeilijkheden geeft, no problem ... dan wacht ik wel een jaartje
Graag feedback !
Ik ben mommenteel nog geen lid. Moest ik nu betalen geldt dit maar voor 2 maand ... en dat is te gek ofcourse.
Er werd me tip gegeven om nu niet te betalen maar wel in Oktober.
Omdat dit dan het lidgeld van 2008 omvat. ( loopjaar 1 November 2007 tot eind Oktober 2008 )
Als dit moeilijkheden geeft, no problem ... dan wacht ik wel een jaartje
Graag feedback !
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
@Snappy*gs
Ik heb met Patrick gesproken en je kan gerust reserveren.
Je lidgeld kan je vanaf 1 oktober storten voor 2008.
Gelieve me dan wel een PM of e-mail te sturen, anders loopt de boekhouding niet synchroon.
Je kan dan nog deelnemen aan alle activiteiten, maar de verzekering gaat pas ingaan vanaf het nieuwe jaar.
Ik heb met Patrick gesproken en je kan gerust reserveren.
Je lidgeld kan je vanaf 1 oktober storten voor 2008.
Gelieve me dan wel een PM of e-mail te sturen, anders loopt de boekhouding niet synchroon.
Je kan dan nog deelnemen aan alle activiteiten, maar de verzekering gaat pas ingaan vanaf het nieuwe jaar.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
tweecilinderke
ik wacht af op antwoord van de jurgen.
Zit in hetzelfde schuitje van snappy'gs.
Zit in hetzelfde schuitje van snappy'gs.
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
-
Little John
-
tweecilinderke
Mogen nog niet leden op de vergadering aanwezig zijn ?Anders kom ik mee stemmen he!! (en t'is geen graptjen heik denk dat we hier toch nog eens moeten over vergaderen zulle .... (graptjen hé Pol)
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
clublid
clublid
Zou wel mee willen, maar 'k mag (nog) niet van mijn billen ..... tot ik mijn zadel heb laten aanpassen/hermaken, want:
225 km x2 (Sint Job - Calais - Sint Job) + 258 km in Engeland = 708 km = AUW
225 km x2 (Sint Job - Calais - Sint Job) + 258 km in Engeland = 708 km = AUW
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Voor de Engelandvaarders van boot 2 die vanuit het Gentste vertrekken, of er voorbij komen:
We verzamelen om 5:00u aan Tankstation Drongen, vertek om 05:15u stipt.
Volgens mapsoep is het ongeveer anderhalf uur bollen tot in Calais, wat ons nog een kwartiertje speling geeft.
Nog 34 keer slapen!!!!
Wally
We verzamelen om 5:00u aan Tankstation Drongen, vertek om 05:15u stipt.
Volgens mapsoep is het ongeveer anderhalf uur bollen tot in Calais, wat ons nog een kwartiertje speling geeft.
Nog 34 keer slapen!!!!
Wally
Leven is het meervoud van lef!
dat was nu wel het laatste wat ik van u dacht, maar ik wil wel ne keer met u een klapke doen. op het forum is toch altijd anders dan ik het echt he.Schalkseruiter® schreef:Stel u daar maar niet teveel van voor....zo'n knapperd ben ik niet hoor
Schalkse®
Miss ben je wel nen toffe in het echt, alé misschien hé
J