Beste collega Beemers,
Korte voorstelling. Ik ga pas 37 jaar als Ralph door het leven; na 3 jaar aan de oren van m'n vrouw te zagen, eindelijk een moto (kleine kindjes, you know)! Een Yamaha Diversion 900 gekocht, maar na een jaartje beu. In juni ll een R1150 RT gekocht, en het mag gezegd, een wéreld van verschil. Keineige machine, 40.000 km op 6 jaar tijd, eigenlijk niks op aan te merken behalve een paar details. Intussen bijna 7.000 km gereden en het smaakt naar meer.
Betreffende die details ben ik zo vrij direct een vraag te stellen. Bij het kort naar rechts draaien heb ik het gevoel dat de moto de neiging heeft de grond te kussen. Beide banden waren 7.000 km geleden nieuw, dus slijtage sluit ik uit. Als ik naar de achterband kijk zie ik meer "vuil" excentrisch aan de linkerzijde dan rechts (de wegen lopen naar rechts af voor de afwatering, vandaar?)
Vraag is dus: is dit een vals gevoel of...?
Greetz
[/img]
Nieuw en direct een vraagje
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Ben jij ondertussen geen loodje of (tegenwoordig verplicht) een stukje zink van de uitlijning kwijtgespeeld, want dan draaid de band niet mooi gecentreerd meer, hé
BTW:

BTW:

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop