09/09/2007 - 4de Herdenkingsrit Albert Aerts
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
DJAIRO
Helaba(s)Campi,ge hebt die van mij niet goed bekeken zekers!!!!(s)Campi schreef:Mooie wél, proper daarentegen...waren er ook mooie GS'n enzo...![]()
Alléén diene van I. was deftig...
Tja,die blinkt zo,dat de mensen niet goed meer zien dat het een GS is hé,
Met al dat gepolierd spul begint die van ver al op een zwarte R1200"Cruiser"te trekken
Tot één dezer!!!
Frank
-
DJAIRO
Fotoreportage volgt één van de weken,zowel op http://www.st-vadde.be als op het forum alhier waar ik de mooieste zal publiceren.Stoffel schreef:Iemand van de organisatie was druk doende om foto's vast te leggen! Waar kunnen die terug gevonden worden?
Nog effe geduld,deze foto's zullen ook kunnen besteld worden,medeorganisator en parcourverantwoordelijke Harry van Nisselrooy is fotograaf beroepshalve!!
Groeten Frank
NO WAY !!! Niet op Frank zijn motorJ schreef:Ik heb wel meer dan 10 vlekjes gezien op jouw motor.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

YEPjakke schreef:Maar we hebben wel den ECHTEN Djairo gezien.![]()
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
GSrijder
- Contacteer:
Inderdaad ja, Ik ben net terug van een weekendje Ardennen en Luxemborg met mijn 3 GS buddy's. Ze zien alleen maar de achterkant van mijne VFR......(s)Campi schreef:Reed jij dan niet met die VFRrrrrrrrr....futureGSrijder schreef:Ge kent mij toch nie![]()
Uw vrouw anders wel zenne![]()
![]()
![]()
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS