Tijdens mijn verlof in Ierland moesten we onze Ierse compagnon volgen door Dublin in volle avondspits ... nu die mannen rijden gelijk zotten, normaal moet je daar links rijden, maar als daar teveel auto's staan ga je toch gewoon rechtsrijden en als dat niet kan is er nog de busstrook of het fietspad ... het voetpad was ook populair ... en als dat allemaal niet meer kan, begint de slalom tussen al het wachtend verkeer
Enfin, dat lukte allemaal nog aardig maar:
het temperatuur metertje gaf 7 blokjes aan
en toen heeft mijn ABS of rembekrachtiging het een tweetal keer laten afweten bij het naderen van een rond punt
telkens begon het rode driehoekje en het ABS lampje te branden en ging het remmen heel zompig
gelukkig is het bij die twee keer gebleven en heeft ie het niet meer gehad tijdens de volgende 3000km, oef
nu zal ik wel in het onderhoudsboekje dat de moto ooit is binnengeweest voor een recall betreffende de ABS
de vraag nu:
heeft iemand iets gelijkaardigs meegemaakt?
en waar kan dit mee te maken hebben, of is dit een toevalligheid?
voor mij was deze reis ook de eerste echt grote GS test ... en aangezien de moto bij de vorige eigenaar ervoor tijdens het laatste jaar "maar" 3000km had gedaan, voor de moto ook weer eens goed werken geblazen
Ondertussen heb ik al 10000km gereden op 8 maand ... dus wel een klein verschil
alvast bedankt voor de reacties!
groetjes,
Steven