Hallo,
Ik heb nog een ouder model : GPS V. Sinds kort heb ik er wel enkele probleemjes mee : Hij vindt de laatste dagen geen satelieten meer zodat ik er dus ook niet mee kan navigeren. De software heeft een update gekregen via de officiële site van Garmin. Heeft iemand gelijkaardig voorval gekend en mij enkele tips kan geven om mijn GPS weer aan het werk te krijgen.
Bedankt voor jullie aandacht
Gps probleempje
Moderator: GVN
Gps probleempje
C U on the road 
Was de update de oorzaak van het falen van je GPS of is dit pas later opgetreden?
Om er zeker van te zijn of je toestel geen mankementen vertoont, zou je misschien (indien voorhanden) kunnen terugvallen op de voorgaande software die je gebruikte. Bij een update KAN er uiteraard steeds iets misgaan: slechte connectie met PC, onvolledige update/download, enz.
Wat je tevens kan proberen, is de update eens opnieuw uit te voeren en indien de 'panne' blijft, zou ik opteren om de vroegere software terug te installeren.
Groeten,
Pé
Om er zeker van te zijn of je toestel geen mankementen vertoont, zou je misschien (indien voorhanden) kunnen terugvallen op de voorgaande software die je gebruikte. Bij een update KAN er uiteraard steeds iets misgaan: slechte connectie met PC, onvolledige update/download, enz.
Wat je tevens kan proberen, is de update eens opnieuw uit te voeren en indien de 'panne' blijft, zou ik opteren om de vroegere software terug te installeren.
Groeten,
Pé
Suzuki GS500E
R65RT - R1100RT - R1200RT - R1200RT/LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
R65RT - R1100RT - R1200RT - R1200RT/LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
- mdc
- Webmaster

Welke update bedoel je firmware of Mapsource ??
Laatste firmware update voor GPS V Ver. 2.50 is van Okt 09, 2003.
Als je Mapsource update bedoeld, kan dat geen invloed hebben op je satelietontvangst.
Anders vorige versies van firmware kan je Hiervinden.
Laatste firmware update voor GPS V Ver. 2.50 is van Okt 09, 2003.
Als je Mapsource update bedoeld, kan dat geen invloed hebben op je satelietontvangst.
Anders vorige versies van firmware kan je Hiervinden.
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
-
Shulty
Na een hardreset moet je hem de tijd geven zich terug te positioneren, kan wel tot een half uur duren eer hij al de satelieten terugvindt.
Hij denkt immers in de States te zijn.
Weet wel niet of dit ook nodig is na een update.
Leg hem gewoon eens een half uurtje buiten in open lucht.
Grts,
Peter
Hij denkt immers in de States te zijn.
Weet wel niet of dit ook nodig is na een update.
Leg hem gewoon eens een half uurtje buiten in open lucht.
Grts,
Peter
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10