Welke schermen/ruitjes zijn er allemaal in de handel voor een f650.
Mijn vrouw heeft een strada gekocht van 1997, maar daar zit alleen een klein zwart plaatje boven de tellers.
Ik kan u het originele Funduro-scherm aanraden...het staat er gewoon het best op én, geloof het of niet, 't is het goedkoopste. Alle aftermarket schermen waarvan destijds prijs gevraagd bleken een eind duurder.
Bij Raf's motorshop in Hamme ligt er nog een verhoogd exemplaar
in de etalage.
Ooit besteld voor mijn Funduro, maar bleek voor een strada te zijn
Ligt achteraan op de rekken bij de oude kledij en de oldtimers
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
ik heb een verhoogd scherm van givi liggen, maar raad dit echt niet aan want je lichaam zit wel uit de wind maar je vangt alle wind op met je hoofd en dit is echt verschrikkelijk
jasper schreef:ik heb een verhoogd scherm van givi liggen, maar raad dit echt niet aan want je lichaam zit wel uit de wind maar je vangt alle wind op met je hoofd en dit is echt verschrikkelijk
mijn vrouw is 1.66, zou dat gaan?
Kunnen we eventueel eens komen kijken/rijden
ben ook ongeveer zo groot dus zal hetzelfde probleem zijn maar je mag gerust eens afkomen en voor 75euro mag je het zelfs hebben, is nog in nieuwstaat (mss enkele dode vliegen op maar geen krassen) en denk dat de nieuwprijs 94€ is (prijs plakt er nog op)
jasper schreef:ik heb een verhoogd scherm van givi liggen, maar raad dit echt niet aan want je lichaam zit wel uit de wind maar je vangt alle wind op met je hoofd en dit is echt verschrikkelijk
Hoe hoog is het scherm?
Bij Raf's hadden ze wel een scherm liggen, maar dat bleek voor een funduro te zijn, bevestiging zit verder naar onder dan op een strada.
Ik heb een splinternieuw windscherm voor een f650 of f650 st vanaf 1997 liggen. Vorige week verkeerd gekocht en wordt niet teruggenomen. De prijs was 75,90 Euro. Merk MRA.
Groetjes