16/09/2007 - Hervelandrit

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door John »

Om welk uur wordt er in mijn buurt vertrokken??? :lol:
Frank Beeper
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:30
Locatie: Brasschaat

Bericht door Frank Beeper »

Dag John

't is efkes geleden dat ik nog een toerrit heb meegereden maar de deze zou ik toch ook nog eens willen meerijden, John bezwaar tegen dat ik volger speel bij u, want mijne GPS heeft zijn beste dagen gehad denk ik
:cry:
Frank Beeper
2003 - 2009 1150 GS
2009 - 1200 RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door John »

Geen probleem! Wanneer wil je vertrekken en waar spreken we af?
Frank Beeper
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:30
Locatie: Brasschaat

Bericht door Frank Beeper »

Oprit St Job, aan de parking, 8.OO uur ???

Frank
2003 - 2009 1150 GS
2009 - 1200 RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door John »

OK!
Frank Beeper
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:30
Locatie: Brasschaat

Bericht door Frank Beeper »

Goe weer meebrengen he ....

tot morgen
frank
2003 - 2009 1150 GS
2009 - 1200 RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
luc boxer
Berichten: 2416
Lid geworden op: 28 mar 2005, 22:39
Woonplaats: Kalmthout

Bericht door luc boxer »

Is er dan niemand die dat BiemerRTke wil meesleuren
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door John »

Zolang hij nen BMW bij heeft mag em meerijden :lol: :lol:
Frank Beeper
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:30
Locatie: Brasschaat

Bericht door Frank Beeper »

alle BMW kes zijn welkom en gene schrik den John (en ik ook) is al van een redelijk goed gevorderd jaar zoals de wijn weet ge wel.... dus we doen dat altijd rustig aan.....garantie genieten...

grtz
2003 - 2009 1150 GS
2009 - 1200 RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Bericht door RUSOR »

BiemeRT schreef:
RUSOR schreef:In de Weissensee wou dat niet altijd lukken. Ik zal zelf maar al zeggen voor ze dat voor mij doen
Lijkt mij een zeer geschikt gespreksonderwerp voor volgende week in Ter Heide :razz:
Zal niet goed lukken volgende week want het is een week later pas ter heide en dan gaat het ook niet lukken want dan zitten we in Borzee :grin:
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Bericht door RUSOR »

Dré GT schreef:Danny,
Morgen ben ik van de partij samen met Pascal en Little John, wij zijn vaste deelnemers aan de bijeenkomst in de Oase Je kan het kleinigheidje gerust meegeven.
Alvast bedankt... ik zal aan de start even op je wachten.

GRTS Danny
ndagh
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 apr 2005, 10:56
Locatie: Genk

Bericht door ndagh »

Mijn excuses ik dacht dat iedereen da kon zien in mijn profiel.

ndagh at telenet punt be.
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

John schreef:Zolang hij nen BMW bij heeft mag em meerijden :lol: :lol:
Ik zal "ten achten" op de P&R van St Job op jullie wachten en 'k zal dan voor ne keer mijnen BMW maar buitensleuren zeker :wink: :razz: :lol:
luc boxer schreef:Is er dan niemand die dat BiemerRTke wil meesleuren (of heeft dat met zijn tom-tom te maken) Hij ziet er nog zo braaf uit. (als hij zijn helm op heeft)
Bedankt hé Luc om zo bezorgd te zijn om zone sukkelaar als ik :clown:
(t' zal een hééééél goei rit moette zijn morgen zenne om dit hier allemaal te moette verdragen) :rambo:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

RUSOR schreef:
BiemeRT schreef:
RUSOR schreef:In de Weissensee wou dat niet altijd lukken. Ik zal zelf maar al zeggen voor ze dat voor mij doen
Lijkt mij een zeer geschikt gespreksonderwerp voor volgende week in Ter Heide :razz:
Zal niet goed lukken volgende week want het is een week later pas ter heide en dan gaat het ook niet lukken want dan zitten we in Borzee :grin:
Dat moet wel een héél genant verhaal zijn als ge al direct zoveel uitvluchten klaar hebt :mrgreen:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
luc boxer
Berichten: 2416
Lid geworden op: 28 mar 2005, 22:39
Woonplaats: Kalmthout

Bericht door luc boxer »

Geen probleem, graag gedaan
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
dragon69wizard
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jul 2006, 12:07

Hervelandroute

Bericht door dragon69wizard »

Hallo,

Zou morgen met nog een collega de Hervelandrit willen rijden/meerijden. Kan dit als momenteel nog geen lid? :oops:

Is het eventueel mogelijk om de route doorgestuurd krijgen voor nen Zümo?

Alvast bedankt!
luc boxer
Berichten: 2416
Lid geworden op: 28 mar 2005, 22:39
Woonplaats: Kalmthout

Bericht door luc boxer »

Allee we zijn al wakker maar ik weet het nog niet ik zal maar even onder den douche gaan staan, binnen een uurtje staat dat rusorke hier al. Ik ben eens benieuwd, nog tot 22u30 hebben ze de route nog aangevraagd en heb deze rond dit uur nog verstuurd.
Tot straks.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
karin D
Berichten: 299
Lid geworden op: 05 okt 2006, 16:39
Locatie: dilbeek

Bericht door karin D »

luc boxer schreef:Allee we zijn al wakker maar ik weet het nog niet ik zal maar even onder den douche gaan staan, binnen een uurtje staat dat rusorke hier al. :shock: Ik ben eens benieuwd, nog tot 22u30 hebben ze de route nog aangevraagd en heb deze rond dit uur :lol: nog verstuurd.
Tot straks. :salut:
Da 's wel pijnlijk vroeg opstaan voor ne vrije zondag hé .....
Tot sebiet !
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Luc jongen, alle "pesterijen" zijn u vergeven want het moet gezegd, het was een knappe route. Van de eerste tot de laatste meter pure fun. Zo goed dat ik ze zeker nog eens ga rijden. Gij moogt dat nog doen. Chapeau 8-)

Alleen moogt ge onderweg de mensen zo niet laten verschieten. Das begot om van omver te vallen :-P

Trouwens mijn Tommeke heeft het ook heel goed gedaan, mede dankzij Jürgen. Na een ietwat moeilijke start (wou eerst de route niet berekenen, maar 'k weet nog altijd niet waarom), maakte hij niet méér foutjes dan de Garmins die ook regelmatig al eens moesten keren. Trouwens een blokje links- of rechtsom maakt mij echt geen verschil, zenne :razz:

Als je der volgend jaar een vervolg mocht aan maken, ben ik weer van de partij (als't goe weer is, hé) :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
abonte
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 okt 2006, 09:20

Bericht door abonte »

't Was een fantastisch ritje. Doordat er nogal wat geterrast is hebben we er op het laatst wel een stukje afgeknepen. We moesten om 24.00 h thuis zijn van "Moeke". Hoe dan ook een welgemeende proficiat Luc alsook onze beste groeten aan uw teerbeminde Marina.
Hilarius & "Moeke"
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Bericht door J »

Hele mooie rit. dikke proficiat voor Luc en zijn vrouw.
we hebben er vandaag 570Km doorgedraaid en het land van herve alsook de prachtige hoeves mogen er zijn.
Je mag dat zeker nog doen, wij komen dan al zeker terug.

thanks,

J & I

thanks ook DreGT en P@sc@l voor het gezelschap en Rusor voor het brood en de worst :wink:

See ya
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Bericht door RUSOR »

Hoi,
De rit was tip top... heb mij goed geammusseerd vandaag en mooie panorama's gezien. Er was zeer veel volk en blijkbaar wegen garmin routes in de linker bochten voor sommige personen iets te zwaar.
Maar het was zeer goed motoweer en zo konden de tomtomekens toch ook nog eens buiten komen :grin: :grin: :grin:
Luc ge moogt dat nog eens doen

GRTS Danny
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door John »

BiemeRT schreef: Alleen moogt ge onderweg de mensen zo niet laten verschieten. Das begot om van omver te vallen :-P
RUSOR schreef:Hoi,
Er was zeer veel volk en blijkbaar wegen garmin routes in de linker bochten voor sommige personen iets te zwaar.
GRTS Danny
:twisted: :twisted:
Het was in orde Lucske. Ik heb heel de rit met 1,5 bar in mijn achterband gereden. Ik was precies met ne Caddilac aan`t bollen. Vandaar misschien dat dienen linkerbocht samen met dat entousiast roepen van welke kant we uit moesten van jullie resulteerde in uiterst plat door de (linker)bocht gaan ja! :twisted: :twisted: :grin:
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

Ik heb heel de rit met 1,5 bar in mijn achterband gereden
:shock:

je kan ook zachtere vering steken hoor :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door John »

Nee Bart, je hebt meer deining met nen platte achterband. :lol: Ik ben nergens een tankstation tegen gekomen waar ze perslucht hadden. Dus noodgedwongen hebben we de rit met ne zeilboot ofte Caddy gereden. En geloof het of niet maar heel de breedte van de band heeft asfalt geproeft. :lol: :lol:
Plaats reactie