Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Kabouterkesrit 2
Na het succes van verleden jaar heb ik er een vervolg aan gebreid en een nieuwe rit uitgewerkt. Het gaat uiteraard weer langs de Kabouterkes in Achouffe maar dan verder tot in Esch-sur-Sûre, om dan langs de Eifel weer terug naar België en door de Hoge Venen naar het eindpunt in Eupen te rijden.
Nu nog goed weer van de Clarissen afsmeken en we gaan er weer tegen aan.
Vertrek zoals verleden jaar aan het AC restaurant / Total benzinestation van Bettincourt op de E40 tussen afrit 28A en 29 richting Luik. Ik zal er nu zondag vanaf 8:30 zijn, voor de vroege vogels.
De GPS route is al beschikbaar op de site van BMW Club Vlaanderen, Zuid Limburg. http://www.bmw-mc-vl-zl.be
Er zal natuurlijk ook een roadboek beschikbaar zijn.
Laatst gewijzigd door Teutoon op 17 sep 2007, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Teutoon schreef:De GPS route is al beschikbaar op de site van BMW Club Vlaanderen, Zuid Limburg. http://www.bmw-mc-vl-zl.be
En ik heb ze reeds (ongevraagd weliswaar ) geconverteerd naar een TomTom-route.
't Is mijnen eerste keer dus hou mij niet verantwoordelijk voor eventuele misbuzen Al heb ik er zelf wel vertrouwen in.
Teutoon, ik zal ze u mailen en mocht er vraag naar zijn ..... (toch al veel geleerd van J-H, maar dit was een redelijk gemakkelijke route om te converteren, want idd dat scheelt dus ook van route tot route)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Teutoon schreef:De GPS route is al beschikbaar op de site van BMW Club Vlaanderen, Zuid Limburg. http://www.bmw-mc-vl-zl.be
En ik heb ze reeds (ongevraagd weliswaar ) geconverteerd naar een TomTom-route.
't Is mijnen eerste keer dus hou mij niet verantwoordelijk voor eventuele misbuzen Al heb ik er zelf wel vertrouwen in.
Teutoon, ik zal ze u mailen en mocht er vraag naar zijn ..... (toch al veel geleerd van J-H, maar dit was een redelijk gemakkelijke route om te converteren, want idd dat scheelt dus ook van route tot route)
BiemerRT stuur maar door en ik zal ook deze route op mijn website plaatsen.
Zijn er kandidaten om samen met ons naar de start van de Kabouterkesrit te rijden ?
Wij vertrekken om 8h20 aan het Shell-station Carrefour "aan den grooten ring" in Hasselt .
Ik kom ook ... . Wat zeg (schrijf) ik ? Ik kom zeker !
Om half acht ben ik den hof af aan mijn deur in Gent.
P@sc@l en Dré GT, ok aan de Shell te wetteren rond kwart vóór acht ?
Joam, verzekerst ?
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ... )
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
Hoi,
Ik zal er ook zijn... het olielekje aan de GSA is niet van die aard om thuis te blijven Dus gaan we gaazen in mijne favoriete speeltuin Alvast wat oefenen voor Borzee
GRTS Danny
Schoon ritje (streek )
Prettig ritje (wegen )
Fantastisch te sturen ( ik heb mij geamuseerd )
Een rit om binnenkort nog eens te rijden
Met dank aan de inrichtende macht ( proficiat )
En dank aan mijne compagnon
ps. als de eerste rit van het zelfde kaliber was,moet ik die ook dringend eens rijden, nu het weer nog goed is.
Was een zeer mooie rit. Wel heeft er zich in het begin van de rit iemand boos gemaakt op mij vanwege mijn rijstijl. Onterecht zou ik zeggen, want ik heb op geen enkel moment nog iemand anders noch mijzelven in gevaar gebracht.
In het begin gereden samen met Marc Van Camp en dan nadien alleen met Sven 12 RT. Mooie dag en camerabeelden vanop de tankzak van de GS gedraaid !
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ... )
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)