Ben plan een paar fluoriserende veiligheidvestjes aan te schaffen.
Heb dit weekend er gezien die het logo van het motormerk of motortype op hadden (vb: pan-rijder, suzuki).
Zou het niet mogelijk zijn (of bestaan ze er al) er met het bmw-logo of club-logo te laten maken
Bij Raf's motoshop in Hamme hebben ze fluo vestjes met achteraan ""BMW rijder" op dacht ik. Enige minpunt is dat er geen fluo banden over de schouder zijn. Dit i.v.m. rijden met topcase.
Ik heb die vestjes ook opgemerkt op de Zeelandrit en de Openingsrit. Zelf heb ik zowel een geel als een oranje fluorvestje, zonder bedrukking achteraan. Dit lijkt me voldoende. Het gaat hier toch over veiligheidsaspecten, niet over sponsorartikelen .
Ik heb een fluo vestje gekocht bij Hein Gericke. Weet niet meer hoeveel ze kostten. Ipv een velcro kan je deze afsluiten met een rits. Dit zorgt ervoor dat de vest veel minder flappert.
Paul vde schreef:Ze komen deze week in de Aldi te koop aan 2.99?
Heb er 2 gekocht in de HUBO, zaterdag laatst, voor 2,50 euro/stuk ; oranje geen reclamelogo's ; let wel voor type 2 (dus twee fluobanden over de romp, geen over de schouders) die gaan nooit die scherpe prijs halen !!!
CU
Georgie
Laatst gewijzigd door GSeorgie op 29 mar 2005, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
GSeorgie R1200GS 2005 : veel koppel is veel rijplezier
Ik heb er me een tijdje geleden een aangeschaft bij de open - deurdag in Lede, met BMW Club Vlaanderen erop. Ze zijn verkrijgbaar in de clubwinkel .Zo steun je de club ook nog een beetje .
Paul vde schreef:Ze komen deze week in de Aldi te koop aan 2.99?
Dat is nog juist ook, vanaf heden, volgens hun reclame zelfs type 3 : dus met fluostrips over de schouders.
2,99 euro/stuk : toch eentje kopen voor de topkofferrijders (scrabblewoord)
CU
Georgie
GSeorgie R1200GS 2005 : veel koppel is veel rijplezier
en als ge tegelijk het goede doel wil steunen : wij gaan die dingen ook verkopen op het werk. De opbrengst gaat naar onze jaarlijkse samen tegen kanker actie (das dus de Stichting tegen Kanker waardat ik werk ) ... enige teken dat erop staat is een blauwe zonnebloem op de rug. Voor de rest geen teksten of andere commerciële bedoeningen
just an idea ...
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Ik ben op zoek naar iemand die het woord " WEGKAPITAIN" kan maken , op en stuk velcro .
Zo kan ik het op en af mijn vestje doen .
Een ping -pong pallet heb ik wel liggen
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."