Hallo,
Ik weet dat dit topic reeds aan bod is gekomen, maar kan men de voetsteun verlagers ook vooraan monteren?
Geeft dit geen problemen met de versnellingshendel of voetremhendel?
En is er dan nog grondspeling genoeg?
Alle raad is welkom.
voetsteunverlagers
Moderator: GVN
voetsteunverlagers
K75S,K75 RT ULTIMA; R 1150 RT
Op de S was dat geen probleem... De rempedaal en de versnellingspookje zijn makelijk in hoogte bij te regelen.patille schreef:Bedankt voor de info.
Ik heb eens weest piepen op de site van Verholen.(mijn duits is niet zo goed)
Gaat het om die setjes van 148,5 €?
Heb je die zelf kunnen plaatsen?
Groeten,
Patille
GRTS Danny
-
Grasmaaie RT
Voetsteunverlagers op R 1150 RT
Patille,
Ik had op mijn 1150 RT de voetsteunverlagers van http://www.MV-motorrad.de gemonteerd.
Kostte € 258,13, maar dan krijg je er ook een verlaagd schakelpedaal bij. Die heb ik overigens niet gebruikt. Het rempedaal is in hoogte verstelbaar.
Grondspeling bleef voldoende.
Ze zitten nu op m'n 1200 RT, met duo passagier wil ik op rotondes nu de grond wel eens raken. Was bij de 1150 RT niet het geval.
Ik had op mijn 1150 RT de voetsteunverlagers van http://www.MV-motorrad.de gemonteerd.
Kostte € 258,13, maar dan krijg je er ook een verlaagd schakelpedaal bij. Die heb ik overigens niet gebruikt. Het rempedaal is in hoogte verstelbaar.
Grondspeling bleef voldoende.
Ze zitten nu op m'n 1200 RT, met duo passagier wil ik op rotondes nu de grond wel eens raken. Was bij de 1150 RT niet het geval.
Ik had die op de LT ook staan (om de heup wat te sparen ), maar ik ben er mee in een bocht in een gat van de asphalt gekomen en er onderuit gegaan. Blijven hangen in dat barstje en de voetsteun en bij behorende plaat en schakelpedaal er finaal uitgetrokken.
Nu rij ik zonder en het gaat ook, ik heb ook een öhlings achterveer geplaats, en nu staat hij iets hoger op zijn wielen. ik raak bijna niet meer de grond in de bochten.
Nu rij ik zonder en het gaat ook, ik heb ook een öhlings achterveer geplaats, en nu staat hij iets hoger op zijn wielen. ik raak bijna niet meer de grond in de bochten.