Ik weet alleen niet of dit bij ons bestaat in België, want blauwe lijnen ken ik niet om parkeerplaatsen af te bakenen.
Miss in Nederland?
Knap staaltje werk van de carrossier van de flikken.
Nu zondag Flikkendag, miss kom je hem daar tegen
Moderator: GVN

moet ge mij nu veraden(s)Campi schreef:Hopelijk passert er 's avonds geen exhibitionist langsheen die gleuf...
Gonzo het spijt me maar navraag bij de blauwbloezen bevestigde mij officieel dat bij jou passage de flits niét, ik herhaal, niét is afgegaan...IRON GONZO schreef:moet ge mij nu veraden(s)Campi schreef:Hopelijk passert er 's avonds geen exhibitionist langsheen die gleuf...
Als dienaar vd wet in NL kan ik u zeggen dat dit "ding" geen Nederlandse uitvinding is en ook niet in NL rondrijd of staat.J schreef:Ik heb dit ontvangen van een collega,
Ik weet alleen niet of dit bij ons bestaat in België, want blauwe lijnen ken ik niet om parkeerplaatsen af te bakenen.
Miss in Nederland?
Knap staaltje werk van de carrossier van de flikken.
Nu zondag Flikkendag, miss kom je hem daar tegen
Ook in NL "flitst' men stilstaand alhoewel flitsen niet meer het goede woord is omdat men in NL steeds meer en meer werkt met infrarood camera's (bv. A2 en A16) die niet flitsen en de beelden direct doorsturen (digitaal) naar een verwerkingseenheid. Er komt bijna geen mensenhand meer aan te pas.dirk bruijns schreef:Nee, in Frankrijk flitst men ook niet al rijdende, net zoals in België Nederland etc ...
De wagens van de Franse lokale politie hebben wel regelmatig een gat uitgensneden in de kofferbak, of de achterklep, waar de camera doorheen kan piepen, maar het systeem (Sagem) kan en mag enkel gebruikt worden als het voertuig uitgelijnd naast de weg staat.
Het enige rijdende systeem is PROVIDA, dat zijn de camera's die we kennen uit programma's zoals "De Zware Voet" en "De Losse Pols", en beelden worden enkel gebruikt voor asociaal rijgedrag, discussie over wel/niet witte lijn, orange, lichtrood, donkerrood, rood-toestanden.
Provida kan wel een gemiddelde over een traject uitrekenen, maar is héél discutabel.