'k ben net aan 't onderhandelen met hotel Bel Azur in Calais. Ligt midden in't stad en op 1.000 m van de haven, én ze hebben een garage.
Ontbijt is er net vanaf 7u. en da's nu net het uur dat we verwacht worden
Moderator: GVN
44 € voor een singel zie ik hierRBee schreef:Indien met meerdere personen zal de uitbater wel iets regelen zeker.
Ps: Wat is de prijs?
Pffff, zelfs Luc Boxer mag meeRBee schreef: Als ik mag van u/jullie hé.

Trek het u niet aan, zelfs IK mag mee (enfin voorlopig toch nogluc boxer schreef:BiemeRT schreef:Dat pakt mijPffff, zelfs Luc Boxer mag mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
…..

Ik heb weinig of geen ervaring met Ferry's , maar moet men iets speciaal's voorzien om de motor vast te leggen voor zo'n overtocht ???
En indien wel, waar kan kik da vinden
charrake schreef:Mag je ginder met laserkes rondrijden ???
RBee schreef:charrake schreef:Mag je ginder met laserkes rondrijden ???
Ze meten er ginder je snelheid wel mee.
indeed, ze staan op een heuveltje en je hebt het zitten (als je te snel rijd natuurlijk) 's morgens op de secundaire wegen vanaf 07.30 een liefkozen bezigheid voor de engelse politie ... ik kan er van meespreken. Het is zo dat, wanneer je eens goed doorgezakt hebt de avond voordien (zoals veel engelsen doen) je 's morgens om 08.00 nog niet echt nuchter bent, vandaar de controles op snelheid en alcohol.RBee schreef:charrake schreef:Mag je ginder met laserkes rondrijden ???
Ze meten er ginder je snelheid wel mee.