Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
ik ben dus vroeg aangezet en dus ook vroeg thuis
foto's
van deze zeer mooie rit door stoffelsfield
er zit 1 maartje aan
mijn batterij heeft het begeven tijdens de rit
gelukkig stond ik te tanken aan een garage
die mensen hebben mij dan hun booster geleend om mijn RSje terug te starten.
ben dus niet meer gesopt op het eindpunt maar doorgereden naar huis.
BoeD schreef:Stoffel bedankt voor de heerlijke rit en het mooie weer
Aan Iron's foto's te zien was de bietenkar nog niet gepasseerd
oh jawel en vers op de baan met de modder en afgevallen bieten.
beter nog ik heb door een weide moeten crossen omdat er een vrachtwagen gewoon midden op de weg zijn lading stond te lossen
dus effe gekeken of ik erlangs kon door de weide en ja het ging.
maar dat weten we in dit seisoen en daar maak ik mij dus niet druk over
Net Thuis
Bedankt Christophe voor de mooi rit vandaag.
We hebben weer veel plezier gehad, Ik begrijp niet echt wat iedereen zo vlug naar huis wil gaan doen.
Ik zit liever nog op een terrasje onderweg.
We hebben wel een paar keer van de route moeten gaan om zo'n terras te vinden
Niet alleen het weer was vandaag SUPER ook de rit! Puur genieten!!! Van harte bedankt Christophe voor de organisatie en het samenboksen van deze rit. Ook bedankt voor het gezelschap, tesamen met Patrick, Jo & Ingrid!
Tot ziens!
Yep,
Ik heb er van genoten, mooi weer, leuke route, knappe baantjes en een gezellige babbel met gelijkgezinden.
Meer moet dat niet zijn, thanks Stoffel.
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS
Ik heb mij prima geamuseerd op deze Flanders Fields II. Ook al waren sommige boerewegelkes wat bezaaid met brij, toch was het fijn rijden (lees : vlammen) in de Wetshoek. In den beginne van de rit kon je langs sommige velden de prei en selder zo ruiken. Echt waar.
Een dikke proficiat aan Christophe Carlé, want hij heeft er ook voor gezorgd dat ik nen 12° ben kunnen gaan naar binnen kappen in "In De Vrede". Terecht het beste bier ter wereld en omstreken ... . Diene lekkere trappist heeft er ook wel voor gezorgd dat ik nadien mijn gashendel 12° meer heb opengezet .
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ... )
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)