Handvatverwarming

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
p@sc@l

Handvatverwarming

Bericht door p@sc@l »

Bij de hoogste stand blijft de gas hangen.Dit is natuurlijk gemakkelijk op de snelweg :lol: maar voor in 't stad wel gevaarlijk.Het is een 1100rt.Graag uw reacties :idea:
Panther

Bericht door Panther »

drupje olie opdoen :P :lol: :wink:

Of anders de gaskabel eens checken :idea:
p@sc@l

Bericht door p@sc@l »

Als de verwarming niet aanstaat geen probleem.
De olie tussen het handvat spuiten of eerst verwijderen :?:
torro

Bericht door torro »

Hoe is't anders nog met je handvatverwarming? :?: :lol:
R 1100 R
p@sc@l

Bericht door p@sc@l »

Verwarming werkt nog perfekt :)
Rudy

Bericht door Rudy »

Ik heb de "cruise control" van Wunderlich, een ring naast de gashandle waarmee de stroefheid van het draaien ingesteld kan worden. Stel ik hem zo in dat bij koud handvat het draaien NET wat stroef gaat, dan zit-ie muurvast bij warm handvat! Dus hij zet kennelijk uit in de lengte bij warm worden.
Daarom zou ik voorstellen: kijk eens of er voldoende ruimte is tussen het handvat en het stuurgewicht. Bij koud handvat moet je hem makkelijk naar links en rechts kunnen schuiven. En als hij warm is, is er dan nog ruimte?

Rudy
R1150RT (2001)
Paul vde

Bericht door Paul vde »

Komt meer voor,daar kan vuil tussen u handvat zitten.Bij het opwarmen van de handvat zet deze een beetje uit en kan komen vast te zitten,zie is naar u stuurgewicht zit die ook niet te dicht tegen het rubber?Anders het zaakje één beetje opschuiven wel op letten voor het elek.kabeltje dat het niet klem komt te zitten,met het stuurgewicht eraf kunt u goed de werking zien.Is het dat niet het zaakje is goed zuiver maken maar als ik van u was zeker geen olie of vet tussen doen,dan kan er pas zand en stof nog rapper vast zetten tussen u handvat en stuur
p@sc@l

Bericht door p@sc@l »

Als de verwarming in stand 2 staat is er geen ruimte meer .Dus ik zal het geheel eens demonteren en proper maken.
Dank u voor jullie reacties :D
Plaats reactie