06/10/2007 - Stoffel’s Flanders Fields II Route
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Het was een fijne halve rit. (voor ons dan toch) thanks om te wachten op ons. Ik heb er wel van genoten. Dat Stoffel daar aan uitgeraakt aan al die kleine baantjes, om de 1000m moet je daar al eens afslagen. Prachtige dingen gezien, en goed gegeten.
'savonds wel terug met Koorts gezeten. De beestjes zijn er dus nog allemaal niet uit en wat een prachtig weer. toeme toch.
Jammer dat we niet gestopt zijn bij de paterkes, misschien was zo'n opkikkertje wel goed tegen de microben.
Vandaag zal ik dus wel moeten thuisblijven...
J
'savonds wel terug met Koorts gezeten. De beestjes zijn er dus nog allemaal niet uit en wat een prachtig weer. toeme toch.
Jammer dat we niet gestopt zijn bij de paterkes, misschien was zo'n opkikkertje wel goed tegen de microben.
Vandaag zal ik dus wel moeten thuisblijven...
J
en wij maar wachten .....J schreef:Het was een fijne halve rit. (voor ons dan toch) thanks om te wachten op ons. Ik heb er wel van genoten. Dat Stoffel daar aan uitgeraakt aan al die kleine baantjes, om de 1000m moet je daar al eens afslagen. Prachtige dingen gezien, en goed gegeten.
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
Ik kon er spijtig genoeg niet bij zijn, want mijn zadel was pas zaterdag klaar en zo zonder zadel .....
Spijtig want het is een streek waar ik nog NOOIT met de motor rondreed
Spijtig want het is een streek waar ik nog NOOIT met de motor rondreed
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Dat zal ik eens in m'n oortjes knopen, zieJH. schreef:... kom eens af... dan zullen we u onze streek eens laten kennen
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Bedankt voor de complimenten. Helaas was de opkomst omgekeerd evenredig met het aantal verdeelde route via mail.
Had nochtans mijn wekker gezet om 's morgens vroeg de baantjes nog te gaan vegen maar mijn wekker heeft helaas dienst geweigerd
En wij hebben tenminste op de baantjes kunnen rijden, de mensen die hun levens hebben gelaten in de eerste grote oorlog hebben andere dingen meegemaakt!
Het is idd één van de mooiste, zoniet de mooiste streek van België. Je moet alleen de mooie baantjes weten zijn. En zoals Alain aangeeft, alle wegen leiden naar de Paters van Westvleteren
Had nochtans mijn wekker gezet om 's morgens vroeg de baantjes nog te gaan vegen maar mijn wekker heeft helaas dienst geweigerd
En wij hebben tenminste op de baantjes kunnen rijden, de mensen die hun levens hebben gelaten in de eerste grote oorlog hebben andere dingen meegemaakt!
Het is idd één van de mooiste, zoniet de mooiste streek van België. Je moet alleen de mooie baantjes weten zijn. En zoals Alain aangeeft, alle wegen leiden naar de Paters van Westvleteren
Was zeer mooie rit , de afwezigen hadden ongelijk ! 
Bedankt stoffel voor de organisatie !
En Hans het plezier was aan onze kant ! je ziet als je geen reispas nodig hebt dat Dirk best meevalt
( inside joke ! )
groetjes
rudy
Bedankt stoffel voor de organisatie !
En Hans het plezier was aan onze kant ! je ziet als je geen reispas nodig hebt dat Dirk best meevalt
groetjes
rudy
GS1150 2006 Noorwegen , 2007 één dag Marokko , 2008 Marokko prachtig ! ,2009 Noordkaap , 2010 moskou-peking(trein), 2012 Oekraine;-)
-
sprint
Misschien volgend jaar opteren voor een zondag, en geen twee ritten in één weekend.Stoffel schreef:Helaas was de opkomst omgekeerd evenredig met het aantal verdeelde route via mail.
Zonder enige afbreuk te willen doen aan de rit van Bart zondag, kan ik alleen maar zeggen dat de ritten van stoffel steeds de moeite zijn.
Maar Ik heb als gelukkig getrouwde huisvader ook één van de twee ritten moeten kiezen
Marnix.

-
Jo De Paepe
Ik vind nog altijd dat GPS ritten zonder roadbook niet kunnen.GPS ritten worden op de kalendersamenstelling opnieuw geëvalueerd en ik ben er zeker van dat in 2008 die ook op zondag zullen kunnen...
GPS is naar de filistijnen en ik schik er geen nieuwe te kopen om alleen maar de ritjes van de club te kunnen rijden.
-
sprint
Jo, deze ritten worden gemaakt door clubleden die zich volledig vrijwillig inzetten om de andere leden een ongelooflijk mooie dag aan te bieden.Jo De Paepe schreef:Ik vind nog altijd dat GPS ritten zonder roadbook niet kunnen.GPS ritten worden op de kalendersamenstelling opnieuw geëvalueerd en ik ben er zeker van dat in 2008 die ook op zondag zullen kunnen...
GPS is naar de filistijnen en ik schik er geen nieuwe te kopen om alleen maar de ritjes van de club te kunnen rijden.
Als je weet hoeveel uren en kilometers er in zo'n rit zitten alvorens ze af is, kan je een gegeven paard moeilijk in de bek gaan kijken.
Soms zijn er ook al eens clubritten die alleen op roadbook staan, en alhoewel ik een goed roadbook lezer ben, heb ik geen roadbookhouder op mijn BMW.
Toch weet ik dat ik altijd zal kunnen aansluiten bij andere clubleden om de rit mee te rijden.
En zo kan je elke clubrit mee rijden, ook al kan ik dan niet de kop trekken
Marnix.

-
freebeemer
-
Jo De Paepe
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
freebeemer
-
Iron Gonzo
ik denk dat dit ergens anders moet staan om verder over te meningsverschillen op beschaafde manier
GPS / Roadbook of kombinatie
alles hangt af van wat de organisator er mee doet en voor kiest.
het is tenslotte op vrijwillige basis en daar mogen we blij om zijn dat er personen zijn die zich daar willen mee bezig houden.
ook al kost het soms enkele bakken nafte om alles op en top te krijgen.
wij doen dat met veel plezier.
ook uw keuze is vrij om de rit te rijden of niet.
feit is dat het een zeer mooie rit was en dat ik een kappote batterij er heb aan overhouden.
die is nu vervangen door een nieuwe
GPS / Roadbook of kombinatie
alles hangt af van wat de organisator er mee doet en voor kiest.
het is tenslotte op vrijwillige basis en daar mogen we blij om zijn dat er personen zijn die zich daar willen mee bezig houden.
ook al kost het soms enkele bakken nafte om alles op en top te krijgen.
wij doen dat met veel plezier.
ook uw keuze is vrij om de rit te rijden of niet.
feit is dat het een zeer mooie rit was en dat ik een kappote batterij er heb aan overhouden.
die is nu vervangen door een nieuwe
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Ik hoop het want ook al zijn de bestuurders van de club echte die hards die al vele jaren rijden tegendraads moeten ze nu ook niet worden he.JüRgen schreef:GPS ritten worden op de kalendersamenstelling opnieuw geëvalueerd en ik ben er zeker van dat in 2008 die ook op zondag zullen kunnen...
Ze rijden toch ook al lang niet meer rond met een R25 of ouder.
Bedankt nog eens aan alle sjarels die zoveel tijd in die prachtige ritten steken, met of zonder roadbook.
J
't Kan niet verstandig zijn om te lezen in nen 'book' terwijl je rijd, hé 

-
Jo De Paepe
-
Iron Gonzo
euhem euhemSnApPy*GS schreef:Zal u leren .... meerijden en den dag nadien uwe nationale feestdag zijn -)) higonzo schreef:feit is dat het een zeer mooie rit was en dat ik een kappote batterij er heb aan overhouden.
ik heb voor mijn verjaardag van een zeer gekende Nederlander een buldozer gekregen
zal hem eens moeten gebruiken
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE