kleine gepassioneerde bmw dealer gezocht

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
the riding man

kleine gepassioneerde bmw dealer gezocht

Bericht door the riding man »

ik zoek in de provincie antwerpen (of toch niet al te ver daarbuiten) een kleine bmw dealer die zijn werk met passie en liefde voor de motoren uitvoerd en die het dus niet puur voor het geld doet. Kortom waar je als mens behandeld wordt aan democratische prijzen.
Heel belangrijk is wel dat hij/zij ofwel voor een vervangmoto kan zorgen tijdens de werken, maar aangezien dit niet vanzelfsprekend is voor een "kleine man" is het ook al goed dat er op afspraak kan gewerkt worden en je wacht terwijl men er aan bezig is en dit bij voorkeur de zaterdag omdat ik mijne moto van maandag tot en met vrijdag echt niet kan missen (behalve in de vakantie's maar dan toer ik weer graag rond met mijne moto voor het plezier dus ja...)
voor alle duidelijkheid: dit hoeft helemaal geen erkend bmw dealer te zijn, want dan krijg je naast de voordelen ook een pak nadelen bij die ik nu net wil vermijden. Hij/zij mag zelfs iemand zijn die "voor en na" een centje wil bijverdienen maar uiteraard wel in het bezit is van alle nodige kennis en materiaal om het onderhoud klein en groot naar behoren uit te voeren.
Ik lees het wel.
John
Contacteer:

Re: kleine gepassioneerde bmw dealer gezocht

Bericht door John »

the riding man schreef:ik zoek in de provincie antwerpen (of toch niet al te ver daarbuiten) een kleine bmw dealer die zijn werk met passie en liefde voor de motoren uitvoerd en die het dus niet puur voor het geld doet. Kortom waar je als mens behandeld wordt aan democratische prijzen.
Heel belangrijk is wel dat hij/zij ofwel voor een vervangmoto kan zorgen tijdens de werken, maar aangezien dit niet vanzelfsprekend is voor een "kleine man" is het ook al goed dat er op afspraak kan gewerkt worden en je wacht terwijl men er aan bezig is en dit bij voorkeur de zaterdag omdat ik mijne moto van maandag tot en met vrijdag echt niet kan missen (behalve in de vakantie's maar dan toer ik weer graag rond met mijne moto voor het plezier dus ja...)
voor alle duidelijkheid: dit hoeft helemaal geen erkend bmw dealer te zijn, want dan krijg je naast de voordelen ook een pak nadelen bij die ik nu net wil vermijden. Hij/zij mag zelfs iemand zijn die "voor en na" een centje wil bijverdienen maar uiteraard wel in het bezit is van alle nodige kennis en materiaal om het onderhoud klein en groot naar behoren uit te voeren.
Ik lees het wel.
:lol: :lol: Wat dacht je van zelf de handjes te laten wapperen. Dan weet je wat je gedaan hebt en je hebt er daarna eens zo veel voldoening van :wink:
the riding man

Re: kleine gepassioneerde bmw dealer gezocht

John schreef:
the riding man schreef:ik zoek in de provincie antwerpen (of toch niet al te ver daarbuiten) een kleine bmw dealer die zijn werk met passie en liefde voor de motoren uitvoerd en die het dus niet puur voor het geld doet. Kortom waar je als mens behandeld wordt aan democratische prijzen.
Ik lees het wel.
:lol: :lol: Wat dacht je van zelf de handjes te laten wapperen. Dan weet je wat je gedaan hebt en je hebt er daarna eens zo veel voldoening van :wink:
kvind dat een super idee John. Ik heb bij mijne vorige (kawazaki klv1000) trouwens altijd het klein en groot onderhoud zelf gedaan en de moto ging binnen enkel voor kleppen te regelen en gaskleppen te synchroniseren. Niet dat ik daar veel van ken hoor, kvolgde gewoon de werkplaatshandboek en meer dan olie vervangen, nieuwe bougie's steken, luchtfilters vervangen en een nieuwe tanwielen/kettingset steken heb ik niet gedaan. Dus eigenlijk was daar niet veel aan. Maar nu aan mijnen eerste BMW daar durf ik eerlijk gezegd niets aan zelf doen. Als ge al bekijkt hoeveel foutcodes daar kunnen opkomen en als ge daar mee binnen gaat dan spreken ze al direct over " we zullen hem is aant machien hangen om uit te lezen" daardoor durf ik er echt niet zomaar aan te beginnen. En dan spreek ik nog niet over het speciale gereedschap dat ervoor nodig is (heb ik me ook laten wijsmaken en ik geloof dat wel).
Als er iemand is die er echt iets van kent en die me alles is deftig en rustig wil uitleggen en vooral laten zien hoe alles moet gedaan worden dan zou ik echt nen hele contente mens zijn. Ik wil zo een "les" met alle plezier tegen betaling doen want dat is slechts een kleine investering als ge bekijkt hoeveel ge bij den dealer betaald. Maar ze moeten het mij eerst voordoen met een woordje uitleg bij, en dan ben ik vertrokken.
Iemand kandidaat?
John
Contacteer:

Bericht door John »

Kom eens een keertje af hé :lol:
archi

Bericht door archi »

Vanaf november terug workshops voor beginners als jij: zie http://groups.msn.com/BMWWorkshops/welkom.msnw?&pps=k

Eric
the riding man

@John:
u heeft pm

@archi:
kweet niet of het aan mijn computer(instellingen) ligt maar ik kom uit op de algemene site van msn als ik uw link aanklik.

edit: de link werkt nu blijkbaar ineens wel.
sprint

Bericht door sprint »

normaal moet je aangemeld en dus lid zijn.

http://groups.msn.com/BMWWorkshops/recommend
Marnix.

Afbeelding
lw068236
Contacteer:

Bericht door lw068236 »

Ikzelf ben klant bij Bikes and More te Temse. (Duitslandstraat nr? Temse)
Hij maakt deel uit van de Motoport-groep. Ben er best tevreden en de facturen vallen redelijk mee. Stop je de motor binnen en moet er bijvoorbeeld een band of remblokken... vervangen worden dan belt hij eerst eens.
http://www.bikesandmore.be
Groeten, Luc
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

psssssssssst
mij hoor je niet

PM verkrijg je via tevreden........... :wink:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Steffz1

Bericht door Steffz1 »

At riding man : you've got PM ;-)

mvg

Stef
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

... in Kleit zit er eentje die wonderen verricht!

Iron dinges of zoiets...

Nee serieus...

Neem een contact op met hem. Je zal het je niet beklagen!
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
wuiten

Bericht door wuiten »

Ik ben ook klant bij B&M van Temse, zeer tevreden en niet ver van Antwerpen.
Op de reis van het leven telt niet het doel maar wel de weg er naar toe. GS 1200
erictdm

Bericht door erictdm »

de beste is John Breen in Ossendrecht, juist over de grens.

http://www.motor-service.nl/
if cycling was easy, they would call it f**tb*ll.

http://www.basfmotorvrienden.be
Risse57

Bericht door Risse57 »

Hallo,
Je kan je licht eens opsteken bij Geert Van Mol in MELSELE.
http://www.geertvanmol.be
Mijn twee vrienden alsook ik, hebben onze BMW motor aldaar gekocht.
Ikzelf ben nog niet op onderhoud moeten gaan gezien mijn motor nog geen 10000km heeft, bijgevolg kan ik U dan ook niet zeggen wat een onderhoud kost.
Groetjes
VEEL MOTORPLEZIER EN "KEEP IT SAFE".
R1100RT 96
R1200RT 06
K1200GT 07
the riding man

bedankt allemaal voor de tips.
Ik denk dat ik de juiste man gevonden heb, wel een stukje rijden maar dat zal het zeker wel meer dan waard zijn. Als het goed is gegaan dan heeft iron-dingens een kwartiertje geleden een pm van mij ontvangen :wink:
RBee

Bericht door RBee »

the riding man schreef:bedankt allemaal voor de tips.
Ik denk dat ik de juiste man gevonden heb, wel een stukje rijden maar dat zal het zeker wel meer dan waard zijn. Als het goed is gegaan dan heeft iron-dingens een kwartiertje geleden een pm van mij ontvangen :wink:
Over tegenstrijdigheden geproken. :lol:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Goeie keuze!
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Brik

Bericht door Brik »