kleine gepassioneerde bmw dealer gezocht
Moderator: GVN
-
the riding man
kleine gepassioneerde bmw dealer gezocht
ik zoek in de provincie antwerpen (of toch niet al te ver daarbuiten) een kleine bmw dealer die zijn werk met passie en liefde voor de motoren uitvoerd en die het dus niet puur voor het geld doet. Kortom waar je als mens behandeld wordt aan democratische prijzen.
Heel belangrijk is wel dat hij/zij ofwel voor een vervangmoto kan zorgen tijdens de werken, maar aangezien dit niet vanzelfsprekend is voor een "kleine man" is het ook al goed dat er op afspraak kan gewerkt worden en je wacht terwijl men er aan bezig is en dit bij voorkeur de zaterdag omdat ik mijne moto van maandag tot en met vrijdag echt niet kan missen (behalve in de vakantie's maar dan toer ik weer graag rond met mijne moto voor het plezier dus ja...)
voor alle duidelijkheid: dit hoeft helemaal geen erkend bmw dealer te zijn, want dan krijg je naast de voordelen ook een pak nadelen bij die ik nu net wil vermijden. Hij/zij mag zelfs iemand zijn die "voor en na" een centje wil bijverdienen maar uiteraard wel in het bezit is van alle nodige kennis en materiaal om het onderhoud klein en groot naar behoren uit te voeren.
Ik lees het wel.
Heel belangrijk is wel dat hij/zij ofwel voor een vervangmoto kan zorgen tijdens de werken, maar aangezien dit niet vanzelfsprekend is voor een "kleine man" is het ook al goed dat er op afspraak kan gewerkt worden en je wacht terwijl men er aan bezig is en dit bij voorkeur de zaterdag omdat ik mijne moto van maandag tot en met vrijdag echt niet kan missen (behalve in de vakantie's maar dan toer ik weer graag rond met mijne moto voor het plezier dus ja...)
voor alle duidelijkheid: dit hoeft helemaal geen erkend bmw dealer te zijn, want dan krijg je naast de voordelen ook een pak nadelen bij die ik nu net wil vermijden. Hij/zij mag zelfs iemand zijn die "voor en na" een centje wil bijverdienen maar uiteraard wel in het bezit is van alle nodige kennis en materiaal om het onderhoud klein en groot naar behoren uit te voeren.
Ik lees het wel.
-
John
- Contacteer:
Re: kleine gepassioneerde bmw dealer gezocht
the riding man schreef:ik zoek in de provincie antwerpen (of toch niet al te ver daarbuiten) een kleine bmw dealer die zijn werk met passie en liefde voor de motoren uitvoerd en die het dus niet puur voor het geld doet. Kortom waar je als mens behandeld wordt aan democratische prijzen.
Ik lees het wel.
-
the riding man
Re: kleine gepassioneerde bmw dealer gezocht
kvind dat een super idee John. Ik heb bij mijne vorige (kawazaki klv1000) trouwens altijd het klein en groot onderhoud zelf gedaan en de moto ging binnen enkel voor kleppen te regelen en gaskleppen te synchroniseren. Niet dat ik daar veel van ken hoor, kvolgde gewoon de werkplaatshandboek en meer dan olie vervangen, nieuwe bougie's steken, luchtfilters vervangen en een nieuwe tanwielen/kettingset steken heb ik niet gedaan. Dus eigenlijk was daar niet veel aan. Maar nu aan mijnen eerste BMW daar durf ik eerlijk gezegd niets aan zelf doen. Als ge al bekijkt hoeveel foutcodes daar kunnen opkomen en als ge daar mee binnen gaat dan spreken ze al direct over " we zullen hem is aant machien hangen om uit te lezen" daardoor durf ik er echt niet zomaar aan te beginnen. En dan spreek ik nog niet over het speciale gereedschap dat ervoor nodig is (heb ik me ook laten wijsmaken en ik geloof dat wel).John schreef:the riding man schreef:ik zoek in de provincie antwerpen (of toch niet al te ver daarbuiten) een kleine bmw dealer die zijn werk met passie en liefde voor de motoren uitvoerd en die het dus niet puur voor het geld doet. Kortom waar je als mens behandeld wordt aan democratische prijzen.
Ik lees het wel.![]()
Wat dacht je van zelf de handjes te laten wapperen. Dan weet je wat je gedaan hebt en je hebt er daarna eens zo veel voldoening van
Als er iemand is die er echt iets van kent en die me alles is deftig en rustig wil uitleggen en vooral laten zien hoe alles moet gedaan worden dan zou ik echt nen hele contente mens zijn. Ik wil zo een "les" met alle plezier tegen betaling doen want dat is slechts een kleine investering als ge bekijkt hoeveel ge bij den dealer betaald. Maar ze moeten het mij eerst voordoen met een woordje uitleg bij, en dan ben ik vertrokken.
Iemand kandidaat?
Vanaf november terug workshops voor beginners als jij: zie http://groups.msn.com/BMWWorkshops/welkom.msnw?&pps=k
Eric
Eric
-
the riding man
Ikzelf ben klant bij Bikes and More te Temse. (Duitslandstraat nr? Temse)
Hij maakt deel uit van de Motoport-groep. Ben er best tevreden en de facturen vallen redelijk mee. Stop je de motor binnen en moet er bijvoorbeeld een band of remblokken... vervangen worden dan belt hij eerst eens.
http://www.bikesandmore.be
Groeten, Luc
Hij maakt deel uit van de Motoport-groep. Ben er best tevreden en de facturen vallen redelijk mee. Stop je de motor binnen en moet er bijvoorbeeld een band of remblokken... vervangen worden dan belt hij eerst eens.
http://www.bikesandmore.be
Groeten, Luc
-
Iron Gonzo
psssssssssst
mij hoor je niet
PM verkrijg je via tevreden...........
mij hoor je niet
PM verkrijg je via tevreden...........
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Hallo,
Je kan je licht eens opsteken bij Geert Van Mol in MELSELE.
http://www.geertvanmol.be
Mijn twee vrienden alsook ik, hebben onze BMW motor aldaar gekocht.
Ikzelf ben nog niet op onderhoud moeten gaan gezien mijn motor nog geen 10000km heeft, bijgevolg kan ik U dan ook niet zeggen wat een onderhoud kost.
Groetjes
Je kan je licht eens opsteken bij Geert Van Mol in MELSELE.
http://www.geertvanmol.be
Mijn twee vrienden alsook ik, hebben onze BMW motor aldaar gekocht.
Ikzelf ben nog niet op onderhoud moeten gaan gezien mijn motor nog geen 10000km heeft, bijgevolg kan ik U dan ook niet zeggen wat een onderhoud kost.
Groetjes
VEEL MOTORPLEZIER EN "KEEP IT SAFE".
R1100RT 96
R1200RT 06
K1200GT 07
R1100RT 96
R1200RT 06
K1200GT 07
-
the riding man