hier doen we het voor mannen
42d km
zonder 1 probleem

ziezo overtuigd?
Moderator: GVN

Hubert NYS schreef:Eindelijk iemand die een GS gebruikt waarvoor hij gemaakt is !!!
Ik kan goe aannemen dat een GS niet gelukkig is als je er alleen maar gebaande wegen mee berijdt. En af en toe een plaske opzoeken, om dan door te rijden zoals kleine jongens met hun fietske, dat zal toch ook niet de bedoeling geweest zijn van de ontwerpers he ? Dan is het niet verwonderlijk dat daar vanalles aan scheelt...nen olifant is toch ook ni tevreden met zijn l ot in den dierentuin...
Groetjes Nasjke.

1) een gs is een stuk ijzer met wat plastic. Het is een object en geen subject. iedereen doet er mee wat hij wil.Hubert NYS schreef:Eindelijk iemand die een GS gebruikt waarvoor hij gemaakt is !!!
1)Ik kan goe aannemen dat een GS niet gelukkig is als je er alleen maar gebaande wegen mee berijdt. En 2)af en toe een plaske opzoeken, om dan door te rijden zoals kleine jongens met hun fietske, dat zal toch ook niet de bedoeling geweest zijn van de ontwerpers he ? Dan is het niet verwonderlijk dat daar vanalles aan scheelt...3)nen olifant is toch ook ni tevreden met zijn lot in den dierentuin...
Groetjes Nasjke.
TAF schreef:Hallo,
Zolang het onverhard blijft(kiezelpadjes en harde ondergrond)is het te doen met een GS&GSA maar zodra je in los zand begint is de GS&GSA niet meer geschikt om zoiets te doen vind ik.
CIAO TAF

ja das waarMaar eens er snelheid en vaardigheid aan te pas komt zonder bagage zijn er andere speeltjes op de markt zoals WR,KTM... mmmmmmmm..........
Uiteraard! Het kriebelt bij mij om weer te vertrekken. Manman. Ik heb geen goesting om morgen te werken. Wat dacht je van: ik kom je morgen in Bottelare oppikken en we rijden samen nog eens tot beneden voor een weekske of drie.desertfreak schreef:hey Demito
inderdaad tot het laatste stukske marroc
zelf clandestien met de grens gespeeld
ze konden er daar niet mee lachen
spijtig genoeg heb ik meer verstand van moto's dan van pc toestanden anders had ik ook zo'n sjieke site als de jouwe
maar je the real thing is toch beter he vind je niet?