zeer mooie foto's en kwijl kwijl...
fijne dingen die je kan doen met een GS
Moderator: GVN
One-one ik ben in 2005 3 weken naar Marokko geweest. 8000 km gereden, ferry, overnachtingen, eten,one-one schreef:ik heb ne goeie moto, zin maar geen geld om met mijne gsa 1150 naar Afrika te trekken want anders was ik er zeker al geweest....
cadeautjes voor vrouw en kinderen (ni vergeten, heel belangrijk) maw alles inbegrepen, heeft mij in totaal
net géén 1250 € (50.000 ballen) gekost. Dit vind ik persoonlijk niet overdreven voor 3 weken genieten van
vertrek tot terugkomst.
Hieronder nog een fotoske om u nog meer goesting te doen krijgen

trikke
Trikke,Trikke schreef:One-one ik ben in 2005 3 weken naar Marokko geweest. 8000 km gereden, ferry, overnachtingen, eten,one-one schreef:ik heb ne goeie moto, zin maar geen geld om met mijne gsa 1150 naar Afrika te trekken want anders was ik er zeker al geweest....
cadeautjes voor vrouw en kinderen (ni vergeten, heel belangrijk) maw alles inbegrepen, heeft mij in totaal
net géén 1250 € (50.000 ballen) gekost. Dit vind ik persoonlijk niet overdreven voor 3 weken genieten van
vertrek tot terugkomst.
trikke
volgens mij heb jij afgezien met die baanbanden in het zand. Dat moet niet evident geweest zijn
8000 km in Marokko alleen, of is op en neer rijden daarin begrepen?
T
Ik heb mij inderdaad in het zweet gewerkt in het zand. Maar dat lag hem niet aan de banden, eerderdemito schreef: Trikke,
volgens mij heb jij afgezien met die baanbanden in het zand. Dat moet niet evident geweest zijn
8000 km in Marokko alleen, of is op en neer rijden daarin begrepen?
T
aan het hoge motorgewicht maar vooral aan de onkunde van de chauffeur. Ik heb dan ook maar een
200 km onverhard gedaan. Ik was niet naar Marokko gekomen om te crossen, maar die onverharde
pistes brengen je op toffe plaatsen en kleine vergeten dorpjes. Heel leuk. Maar door de concentratie op de weg,
in het zand om het juiste spoor te vinden, op de stenenpistes om obstakels te vermijden, hebben tot gevolg
dat je wel het grootste deel van de prachtige landschappen mist. Op asfalt kan je tijdens het rijden ook ongestraft
rondkijken.
Ik heb ongeveer een kleine 4000 km in Marokko rondgetoerd. De rest was de aanloop (ferry in Sète) en de terugreis
via straat van Gibraltar en Portugal.
trikke
inderdaad niet veel geld en dat van je fotootje gesproken kan ik zeggenTrikke schreef:One-one ik ben in 2005 3 weken naar Marokko geweest. 8000 km gereden, ferry, overnachtingen, eten,one-one schreef:ik heb ne goeie moto, zin maar geen geld om met mijne gsa 1150 naar Afrika te trekken want anders was ik er zeker al geweest....
vertrek tot terugkomst.
Hieronder nog een fotoske om u nog meer goesting te doen krijgen
trikke
objectief bereikt want ik kwijl nog meer
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150
-
desertfreak
- Contacteer: