Beste K - rijders,
Ik beschik over een K1 en ook mijn schoonbroer beschikt over een K1 doch enen met zijspan.
Motorisch is die bike perfekt in orde, ook al staan er 2350000km op de teller. Uiterlijk heeft zijn bike serieuze gebruikssporen.
Hij is op zoek naar ofwel onderdelen ofwel een K1 die motorisch op genen .... meer trekt om op die manier de stukken gewoon over te zetten op zijnen machien. Nu, ik betwijfel het laatste daar de blok van een K normaal gezien een zeeeeeeeeeeeeeeeeer lange levensduur heeft. Maar ja, je weet maar nooit he.
Indien iemand mij, of liever via mij, mijn schoonbroer kan helpen, graag reactie.
Thanks op voorhand.
onderdelen K1
Moderator: GVN
onderdelen K1
Geniet van het rijden maar hou in je achterhoofd : rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan.
-
Yep, sorry, ik bedoelde 235.000kmeterkes.
Ja, eigenlijk zogoed als alle onderdelen van de kuip worden gezocht.
De blok, velgen, kontje, tank zijn in redelijk goede staat.
Alleen de kuip vertoont echt wel serieuze gebruiksschade. Herspuiten is ook een mogelijkheid en de sticker is ook nog altijd beschikbaar om na het spuitwerk alles af te werken doch who knows dat hij "een badje" kan doen met gewoonweg alle kuiponderdelen gewoon weg te vervangen door andere.(tweedehands)
PS. 't Is n'een blauwen met gele belettering.
Ja, eigenlijk zogoed als alle onderdelen van de kuip worden gezocht.
De blok, velgen, kontje, tank zijn in redelijk goede staat.
Alleen de kuip vertoont echt wel serieuze gebruiksschade. Herspuiten is ook een mogelijkheid en de sticker is ook nog altijd beschikbaar om na het spuitwerk alles af te werken doch who knows dat hij "een badje" kan doen met gewoonweg alle kuiponderdelen gewoon weg te vervangen door andere.(tweedehands)
PS. 't Is n'een blauwen met gele belettering.
Geniet van het rijden maar hou in je achterhoofd : rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan.
Beste Flyinbrick,
Ja heb ervan gehoord dat het schone Knokke, gesierd werd en nog een stukje rijker werd naar aanleiding van het bezoek van de K1rijders.
Ik moest werken doch zal er alles aan doen om er zeker volgend jaar bij te zijn, als ge da maar weet.
Groetjes.
Ja heb ervan gehoord dat het schone Knokke, gesierd werd en nog een stukje rijker werd naar aanleiding van het bezoek van de K1rijders.
Ik moest werken doch zal er alles aan doen om er zeker volgend jaar bij te zijn, als ge da maar weet.
Groetjes.
-
die is nog beschikbaar , maar serieus duuuuurHerspuiten is ook een mogelijkheid en de sticker is ook nog altijd beschikbaar

je kan beter een hele set bestellen bij Peter Gembora via de Duitse club, hij laat ze plotten in Polen.
http://www.k1-bmw.de/ kijken op het forum bij "K1-Aufkleber"
daarvoor zal hij wreeeeed veel geluk moeten hebben, who knows.....who knows dat hij "een badje" kan doen met gewoonweg alle kuiponderdelen gewoon weg te vervangen door andere.(tweedehands)

ze hebben ons in Knokke nie veel gezien (en dus nie veel verdiendJa heb ervan gehoord dat het schone Knokke, gesierd werd en nog een stukje rijker werd naar aanleiding van het bezoek van de K1rijders.

Tot de volgende!
Ondertussen is "het probleem" al opgelost.
Mijn schoonbroer is gisteren een K1 gaan opkopen die op het internet te koop stond.
Motor staat in schitterende staat en nu is het de bedoeling dat de zijspan op deze motor wordt gemonteerd.
Toch bedankt voor de reacties.
Groetjes
daddy
Mijn schoonbroer is gisteren een K1 gaan opkopen die op het internet te koop stond.
Motor staat in schitterende staat en nu is het de bedoeling dat de zijspan op deze motor wordt gemonteerd.
Toch bedankt voor de reacties.
Groetjes
daddy