onderdelen K1

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
daddy

onderdelen K1

Bericht door daddy »

Beste K - rijders,

Ik beschik over een K1 en ook mijn schoonbroer beschikt over een K1 doch enen met zijspan.
Motorisch is die bike perfekt in orde, ook al staan er 2350000km op de teller. Uiterlijk heeft zijn bike serieuze gebruikssporen.
Hij is op zoek naar ofwel onderdelen ofwel een K1 die motorisch op genen .... meer trekt om op die manier de stukken gewoon over te zetten op zijnen machien. Nu, ik betwijfel het laatste daar de blok van een K normaal gezien een zeeeeeeeeeeeeeeeeer lange levensduur heeft. Maar ja, je weet maar nooit he.
Indien iemand mij, of liever via mij, mijn schoonbroer kan helpen, graag reactie.
Thanks op voorhand.
Geniet van het rijden maar hou in je achterhoofd : rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan.
flyingbrick

Bericht door flyingbrick »

hi daddy,

wat zoekt je schoonbroer allemaal?
Op ebay wordt regelmatig één en ander aangeboden.

ps: jammer dat jullie er niet bij waren op de K1- ontmoeting te Knokke. Hopelijk volgend jaar :wink:
fast

Bericht door fast »

pffff 2,3 miljoen kilometer das een heel end.
ik zit pas pas de 32000 :oops:
de ene keer zit het niet mee ,
en de andere keer zit het tegen
daddy

Bericht door daddy »

Yep, sorry, ik bedoelde 235.000kmeterkes.
Ja, eigenlijk zogoed als alle onderdelen van de kuip worden gezocht.

De blok, velgen, kontje, tank zijn in redelijk goede staat.
Alleen de kuip vertoont echt wel serieuze gebruiksschade. Herspuiten is ook een mogelijkheid en de sticker is ook nog altijd beschikbaar om na het spuitwerk alles af te werken doch who knows dat hij "een badje" kan doen met gewoonweg alle kuiponderdelen gewoon weg te vervangen door andere.(tweedehands)
PS. 't Is n'een blauwen met gele belettering.
Geniet van het rijden maar hou in je achterhoofd : rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan.
daddy

Bericht door daddy »

Beste Flyinbrick,
Ja heb ervan gehoord dat het schone Knokke, gesierd werd en nog een stukje rijker werd naar aanleiding van het bezoek van de K1rijders.
Ik moest werken doch zal er alles aan doen om er zeker volgend jaar bij te zijn, als ge da maar weet.
Groetjes.
flyingbrick

Bericht door flyingbrick »

Herspuiten is ook een mogelijkheid en de sticker is ook nog altijd beschikbaar
die is nog beschikbaar , maar serieus duuuuur :shock:
je kan beter een hele set bestellen bij Peter Gembora via de Duitse club, hij laat ze plotten in Polen.
http://www.k1-bmw.de/ kijken op het forum bij "K1-Aufkleber"
who knows dat hij "een badje" kan doen met gewoonweg alle kuiponderdelen gewoon weg te vervangen door andere.(tweedehands)
daarvoor zal hij wreeeeed veel geluk moeten hebben, who knows..... :wink:

Ja heb ervan gehoord dat het schone Knokke, gesierd werd en nog een stukje rijker werd naar aanleiding van het bezoek van de K1rijders.
Ik moest werken doch zal er alles aan doen om er zeker volgend jaar bij te zijn, als ge da maar weet.
ze hebben ons in Knokke nie veel gezien (en dus nie veel verdiend :razz: ), 't is beter touren in het hinterland.

Tot de volgende!
daddy

Bericht door daddy »

okido, mercikes voor de reactie.

Alleszins voor mezelf al wat extra's besteld (sticker, t-shirt)
daddy

Bericht door daddy »

Ondertussen is "het probleem" al opgelost.
Mijn schoonbroer is gisteren een K1 gaan opkopen die op het internet te koop stond.
Motor staat in schitterende staat en nu is het de bedoeling dat de zijspan op deze motor wordt gemonteerd.
Toch bedankt voor de reacties.

Groetjes
daddy
Plaats reactie