k120s zijtassen

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
youyou

k120s zijtassen

Bericht door youyou »

Kan iemand me raad geven i.v.m zijtassen voor mijn motor? Voor ik bij de dealer ga en me laat rollen wil ik eerst een beetje info. Voor de k1200s zijn er mooie sporttassen met zo'n kruis. Zijn deze enkel gemaakt door bmw of is deze gemaakt door een of ander fabrikant. Kan ik ergens inlichtingen inwinnen i.v.m de prijs.
Dank bij voorbaat
no problemo
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

De tassen mét kruis zoals jij zegt zijn een origineel Bmw produkt, gemaakt in een of ander 5e wereldland...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
youyou

Bericht door youyou »

(s)Campi schreef:De tassen mét kruis zoals jij zegt zijn een origineel Bmw produkt, gemaakt in een of ander 5e wereldland...
M.a.w kwalitatief niet goed of immorreel?
no problemo
Werner Von C.
Contacteer:

Ehhh...dat was een, al zeg ik het zelf, stomme opmerking (zit wa op m'n paard de laatste dagen)

De tassen zijn wel degelijk Bmw fabrikaat, over hun degelijkheid kan ik je hélaas géén correcte info geven, maar je zal hier wel snel feedback krijgen van eigenaars die ze wél in hun bezit hebben.

Hier een prijsidee => http://cgi.benl.ebay.be/BMW-Sportkoffer ... dZViewItem
youyou

Bericht door youyou »

[quote="(s)Campi"]Ehhh...dat was een, al zeg ik het zelf, stomme opmerking (zit wa op m'n paard de laatste dagen)

De tassen zijn wel degelijk Bmw fabrikaat, over hun degelijkheid kan ik je hélaas géén correcte info geven, maar je zal hier wel snel feedback krijgen van eigenaars die ze wél in hun bezit hebben.

Hier een prijsidee => http://cgi.benl.ebay.be/BMW-Sportkoffer ... dZViewItem[/quote
alles rumd uns heb je daar ervaring mee?
no problemo
Werner Von C.
Contacteer:

Nope maar zeer goede feed-back score...
wwwimmm

Bericht door wwwimmm »

Ik heb hier maar één woord voor: SUPER!

Net zoals de fiets, zijn deze tassen de enige die echt thuishoren in het vakje SPORT-touring.
Hoeveel rijden er niet al te dikwijls rond met van die veel te brede, LOMPE en gruwlelijke tassen, terwijl die voor nog geen 20%(zowel in tijd als in volume) gebruikt/gevuld zijn?
De BMW-sporttassen zijn omwille van hun 'flexibiliteit', hun makkelijke demontage en hun nagenoeg onzichtbare draagbeugel zonder discussie onvergelijkbaar! :wink:
K1200GT

Bericht door K1200GT »

Ik heb geen ervaring met de BMW sportkoffers, maar, ik kan me voorstellen dat als je wat langer/verder weg wil met duo, ze toch een beetje klein worden. Mijn duo heet niet Imelda Marcos, maar als we voor twee weken of langer weg zijn, zijn de GT zijkoffers snel vol en nemen we nog een rol mee die op het bagagerek van de GT past.
Als je een beetje in cyberspace surft kan je tal van alternatieven vinden, met name bij Hepco & Becker. Zoals WWWimmmm zegt, gaat het bij koffers meestal om grote bakken, maar je kan er veel in kwijt. Niet originele kofferrekken zien er evenmin fraai uit, maar er bestaan nu ook van die quick unlock bevestigingen waarmee je het rek snel kan verwijderen wanneer je het niet gebruikt. Een andere optie is een rekje met een topcase... ziet er evenmin uit, maar je hoeft het alleen mee te slepen wanneer je de opbergruimte daadwerkelijk nodig hebt.
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
Plaats reactie