Fluo helm
Moderator: GVN
-
Willy
Ik meen te weten dat de precieze rood/roze RAL kleur die de hulpdiensten gebruiken beschermd is
en derhalve niet voor privé doeleinden mag gebruikt worden. Iemand die dat kan bevestigen of ontkennen?
Dat gezegd zijnde, kies je een RAL kleur die verschilt van de "beschermde", maar eentje dat dicht in de buurt ligt,
dan denk ik het niet verboden kan zijn/worden en dat het effect wellicht gelijkaardig is.
Willy
en derhalve niet voor privé doeleinden mag gebruikt worden. Iemand die dat kan bevestigen of ontkennen?
Dat gezegd zijnde, kies je een RAL kleur die verschilt van de "beschermde", maar eentje dat dicht in de buurt ligt,
dan denk ik het niet verboden kan zijn/worden en dat het effect wellicht gelijkaardig is.
Willy
Ge hebt het helemaal begrepenWilly schreef:Ik meen te weten dat de precieze rood/roze RAL kleur die de hulpdiensten gebruiken beschermd is
Willy
-
John
- Contacteer:
Gele schreef:Schoon fluo jaske, van waar komt datluc boxer schreef:soundman misschien eens een Pmmeke naar den John sturen.
Da vestje komt van een winkel in veiligheidskledij te Nieuwmoer/Kalmthout. Kost iets van een 50 €uro.
Met of zonder POLITIE opschrift op de rugzijde. Maar je moet er wel een protectorvest onder dragen of er zelf protectoren in bevestigen.
MerciJohn schreef:Da vestje komt van een winkel in veiligheidskledij te Nieuwmoer/Kalmthout. Kost iets van een 50 €uro.Gele schreef: Schoon fluo jaske, van waar komt dat
Met of zonder POLITIE opschrift op de rugzijde. Maar je moet er wel een protectorvest onder dragen of er zelf protectoren in bevestigen.
Voor mij zou dat zonder de hierboven vermelde tekst moeten zijn, als lokale maffiosi past dat niet echt hé
Gele: wel snel , niet rap
-
Willy
Ken je toevallig het adres van die zaak te Nieuwmoer? Het ziet er uit alsof je het gewoon over een
leren vest zou kunnen dragen, biedt misschien nog "windstop" bescherming ook??
PS: De man op de foto draagt handschoenen die verdacht veel op een model lijken dat eigenlijk voor niet
te grof mechanisch werk gemaakt is. Als dat het geval zou zijn moet hij er maar beter geen schuiver mee maken.
Willy
leren vest zou kunnen dragen, biedt misschien nog "windstop" bescherming ook??
PS: De man op de foto draagt handschoenen die verdacht veel op een model lijken dat eigenlijk voor niet
te grof mechanisch werk gemaakt is. Als dat het geval zou zijn moet hij er maar beter geen schuiver mee maken.
Willy
Den John valt en schuift toch waar en wanneer hij wil, zekerWilly schreef:De man op de foto draagt handschoenen die verdacht veel op een model lijken dat eigenlijk voor niet te grof mechanisch werk gemaakt is. Als dat het geval zou zijn moet hij er maar beter geen schuiver mee maken.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Laatst gewijzigd door Wingman X op 06 mar 2017, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Houdoe
Houdoe
Laatst gewijzigd door pvde op 18 okt 2007, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
imo een schijnveiligheid: Deze uniforme oranje helmen van de politie in belgie lijken mij in 1e instantie als onderdeel van hun psa in hun uniforme plaatje bedoeld te zijn. Daarbij als iedereen (dus ook niet politiemensen) deze kleding (of gedeelte daarvan) gaat dragen zie je straks door de bomen het bos niet meer. Los van mijn mening dat het vaak (aanwezigen uitgesloten) van die "wannabee" flikken zijn die zulks soort kleding voor de lol draagt. Zie je hier in nederland ook Zo zit je als local Joe-Bar soms meer achter je te kijken dan voor je op de weg.soundman schreef: Waarom? Voor de veiligheid natuurlijk Dwars.
mochten ze van mij part gerust verbieden: deze kleding voorbehouden aan de mannen/vrouwen die er ook voor betaald krijgen.
I am not a complete idiot, some parts are missing
-
DJAIRO
Ja, bij Rudy van Carrosserie Boey KMO-Zone Puursesteenweg 361 2880 Bornem,zéér goede carrossier trouwens mijne GS is daar dit jaar ook gespoten ga daar al jaar en dag voor alle spuitwerk en ik heb daar ééns prijs gevraagd voor Paul M,die z'n helm ook fluo wil laten spuiten.pat schreef:Het is toegestaan en heb binnenkort het adreske waar je je helm kan laten spuiten ergens in het industrieterrein van Bornem.
Groeten pat
Frank